Wat ben je vals vandaag... ongesteld?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was al weg toen jij geboren werd
ja weenie dacht dat dat gebeurde als je te veel testosteron hadquote:
Nee toch, juist harde baardgroei en energie en shit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie dacht dat dat gebeurde als je te veel testosteron had
ja baardgroei jaquote:Op donderdag 2 april 2015 18:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee toch, juist harde baardgroei en energie en shit.
had paar uur geleden mijn kleine teen gestoten, ben nog steeds madquote:Op donderdag 2 april 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat ben je vals vandaag... ongesteld?
dan zit ik echt bomvol testosteronquote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En klaar kunnen komen zonder moe te worden.
Die heb je niet nodig, kan je gewoon afknippen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had paar uur geleden mijn kleine teen gestoten, ben nog steeds mad
oh dan heb ik ook overschot denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En klaar kunnen komen zonder moe te worden.
Dus moet die arme oude man het maar ontgeldenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had paar uur geleden mijn kleine teen gestoten, ben nog steeds mad
Houd dat vast, die lui in dat nofap topic voelen zich allemaal kut als ze fappen. Nu allemaal vrouwenverslinders puur omdat ze niet fappenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zit ik echt bomvol testosteron
is dit net zo'n grap als gisteren, toen mensen zeiden dat ik een groene laser in mijn ogen moest schijnen?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig, kan je gewoon afknippen.
hij heeft al een lang en goed genoeg leven gehad tochquote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus moet die arme oude man het maar ontgelden
Wat denkt ge dan, dat je kleine teen ervoor zorgt dat je blijft staan? Die grote jongen vooraan, dat is de werkelijke baas.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit net zo'n grap als gisteren, toen mensen zeiden dat ik een groene laser in mijn ogen moest schijnen?
haha nee Professeurtje, ik ben je slimmer af nu!
ik loop altijd op de zijkant van mijn voeten, weet niet hoe jij looptquote:Op donderdag 2 april 2015 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat denkt ge dan, dat je kleine teen ervoor zorgt dat je blijft staan? Die grote jongen vooraan, dat is de werkelijke baas.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus moet die arme oude man het maar ontgelden
eten verkiezen boven haxballquote:Op donderdag 2 april 2015 18:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is bijna etenstijd
bietje meer respect hebben
Goed plan ik ga aan het eten beginnen, dan heb ik voor Radio KLB m'n prakkie binnenquote:
Ik hoop dat dit sarcasme is.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Houd dat vast, die lui in dat nofap topic voelen zich allemaal kut als ze fappen. Nu allemaal vrouwenverslinders puur omdat ze niet fappen
Ik denk daar eigenlijk niet zo over na.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik loop altijd op de zijkant van mijn voeten, weet niet hoe jij loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |