Ik doe wat nodig is, man. Je moet nooit overachieven.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja huehue, maar doe je dan gewoon geen fuck? Zoja, welke functie bekleed je dan man
okequote:Op donderdag 2 april 2015 13:01 schreef VeerEli het volgende:
Ik bekleed alleen mezelff mahahaahahaha xd
Beter hou jij gewoon je grote Zeeuwse marginalenmuil tegen niels0.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vraag hem namens Mij ff wrm hij bestaat
Jammer.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:01 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter hou jij gewoon je grote Zeeuwse marginalenmuil tegen niels0.
nee niet spotten met nielsie gianniquote:
Wat doet jouw tasje dan in amsterdam he!?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:01 schreef VeerEli het volgende:
barney.gifquote:Op donderdag 2 april 2015 13:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat doet jouw tasje dan in amsterdam he!?
waarom niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee niet spotten met nielsie gianni
Was even bij mij op bezoek.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat doet jouw tasje dan in amsterdam he!?
blijkbaar is hij een baas omdat hij een paar foto's van zichzelf met een paar thaise wijven heeft gepost hierquote:
Alleen de betas en losers verafgoden hem. Het is een prima vent maar daar blijft het ook wel bijquote:Op donderdag 2 april 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
blijkbaar is hij een baas omdat hij een paar foto's van zichzelf met een paar thaise wijven heeft gepost hier
Heb meerdere huizen he... in het noorden maar ook in het westen en een in het zuiden (limburg).quote:
normaal wordt dat toch juist als sneu gezien?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
blijkbaar is hij een baas omdat hij een paar foto's van zichzelf met een paar thaise wijven heeft gepost hier
dat dusquote:Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen de betas en losers verafgoden hem. Het is een prima vent maar daar blijft het ook wel bij
tjaquote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal wordt dat toch juist als sneu gezien?
Klopt maar dit is een zelfde soort verafgoding die sommigen bij braddie hadden.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal wordt dat toch juist als sneu gezien?
ah okequote:Op donderdag 2 april 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt maar dit is een zelfde soort verafgoding die sommigen bij braddie hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |