Typisch Hermann ditquote:Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vraag het nog liever en laat haar op willekeurige momenten zachtjes door de show heen kreunen
quote:
gewoon deze nuquote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
deze ijstheede pakken waren niet aan te slepen toen ik als kleine dp nog altijd ging skateboarden
linkerquote:
waar kan ik die vindenquote:
aldiquote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden
gewoon bij ah?
aldiquote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden
gewoon bij ah?
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, konten![]()
![]()
![]()
Konten > tetten
ik haat jequote:
ah oké. Niks mis met aldi mang.quote:
dit maar het is wel popie volgens mij. zal wel weer van unilever zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
dat 'zonder koolzuur' zou echt overbodig moeten zijn om erop te zetten, welke mongool kwam ooit op het idee om ijsthee met koolzuur te maken
Kaolo goor ook. De beste was die van de Aldi.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
dat 'zonder koolzuur' zou echt overbodig moeten zijn om erop te zetten, welke mongool kwam ooit op het idee om ijsthee met koolzuur te maken
eyquote:
Marokko Centraal oftewel Aldiquote:Op donderdag 2 april 2015 18:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij weet, waar kocht je die nog maar?
Both.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker, konten![]()
![]()
![]()
Konten > tetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |