dierenmishandelingquote:
ik vind je niet oudquote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben 39 dat is niet oud... tyfusflikkers
sinaasappelsap als je kkerge kater hebtquote:
gewoon ice tea je weet tochquote:Op donderdag 2 april 2015 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik drink het ook pas sinds kort weer, bevalt goed
is ook lekker inderdaadquote:
ik vind die bulldogjes zo schattig he haha, ze kijken zo ongelukkig altijd alsof ze tegen een deur zijn gelopen ookquote:
ja dat vind ik ook altijd het leukste aan dieren, als ze ongelukkig kijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind die bulldogjes zo schattig he haha, ze kijken zo ongelukkig altijd alsof ze tegen een deur zijn gelopen ook![]()
nog nooit gehadquote:Op donderdag 2 april 2015 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
sinaasappelsap als je kkerge kater hebt
whehequote:Op donderdag 2 april 2015 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook altijd het leukste aan dieren, als ze ongelukkig kijken
ik wist niet dat ik al ja had gezegd?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Vanavond wederom een datingshow, maar daarvoor een interviewtje met een Fok!ker die ondertussen een cultstatus aan het verwerven is, maar nog niet gehoord is!
maar hij maakt wel een showquote:
Aight, ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Vanavond wederom een datingshow, maar daarvoor een interviewtje met een Fok!ker die ondertussen een cultstatus aan het verwerven is, maar nog niet gehoord is!
En ik kap er iets eerder mee, gezien ik bij mijn vriendin ben. Dus wordt wss. 22.30 dat ik er mee stop.
Als ik het lief vraag denk het wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
gaat je vriendin weer een liedje aankondigen?
vraag het nog liever en laat haar op willekeurige momenten zachtjes door de show heen kreunenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik het lief vraag denk het wel.
Vieze fappert.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vraag het nog liever en laat haar op willekeurige momenten zachtjes door de show heen kreunen
De gateway drug naar pep?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
deze ijstheede pakken waren niet aan te slepen toen ik als kleine dp nog altijd ging skateboarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |