quote:Fred Teeven rijdt auto in de kreukels
Vervelend nieuws voor kersvers Kamerlid Fred Teeven. Hij is gisteravond met zijn auto op een andere wagen geklapt. Dat bevestigt een woordvoerder van de VVD aan RTL Boulevard.
Teeven, die nu weer gewoon Kamerlid is voor de VVD, reed in de Peugeot 205 van zijn vrouw over de N44 ter hoogte van landgoed De Horsten, toen een Audi A6 voor hem remde, aldus De Telegraaf.
Teeven botste bovenop de Audi, schoot naar voren en sloeg daarbij met zijn hoofd tegen de voorruit. Getuigen zagen later een bloedvlek op de ruit. Bij de botsing waren in totaal drie auto's betrokken.
Fred moet het de komende dagen even rustig aan doen. "Naar omstandigheden gaat het goed met hem, maar hij heeft een lichte hersenschudding en een hoofdwond."
De woordvoerder denkt dat de bewindsman tot en met de Pasen thuis blijft. "Daarna gaat hij weer aan de slag."
Het ongeluk gebeurde gisteravond op de N44 bij Wassenaar. Op deze foto's is te zien dat de auto van Fred flink is beschadigd.
Nou ja, dikke/ grotere auto hoeft niet perse.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zo'n 205 is natuurlijk ook wel een karretje op leeftijd
Je zou toch verwachten dat zijn vrouw in een dikke auto zou rijden
Met wat Fredje opstrijkt/streek kon er vast wel een Audi A3 af (of iets in die geest)quote:Op donderdag 2 april 2015 12:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nou ja, dikke/ grotere auto hoeft niet perse.
Maar dan toch wel wat moderners als en 205.
Ik zou mijn vrouw/vriendin niet in een 205 de weg op sturen, er is tegenwoordig toch wel moderner spul te koop.
Die dingen reden voor het eerst in 1983, en aan de basisconstructie is natuurlijk nooit wat veranderd.
Waar zie jij dat hij geen gordel omhad ?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef grimselman het volgende:
Geen gordel om en te weinig afstand houden tot zijn voorganger. Benieuwd of dit Teeven twee prenten gaat opleveren.
Zeker met 140kilo vlees in zo'n 205quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Waar zie jij dat hij geen gordel omhad ?
Dat is een aanname.....
En te weinig afstand houden is vaak lastig in dit soort zaken.
Dat wordt natuurlijk altijd gezegd tegen degene die erachter op klapt.
Maar de remcapaciteiten van die Audi A6 zullen ongetwijfeld beter zijn dan van die 205.
Als het zo is mag ik het toch hopen, maar het kan ook verdraaid worden stel die voor hem heeft onnodig geremd?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:59 schreef grimselman het volgende:
Geen gordel om en te weinig afstand houden tot zijn voorganger. Benieuwd of dit Teeven twee prenten gaat opleveren.
Nou, een 205 1.9 GTI... dat is nog best leuk hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:58 schreef bluemoon23 het volgende:
Nou ja, dikke/ grotere auto hoeft niet perse.
Maar dan toch wel wat moderners als een 205.
Ik zou mijn vrouw/vriendin niet in een 205 de weg op sturen, er is tegenwoordig toch wel moderner spul te koop.
Die dingen reden voor het eerst in 1983, en aan de basisconstructie is natuurlijk nooit wat veranderd.
Volgens mij juist die met conecties nemen dat risico, die zijn immers denk ik dan, onschendbaar?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef emil23 het volgende:
Ik snap niet dat zo'n publiek figuur uberhaupt t risico neemt om betrapt te worden op rijden zonder gordel. Dan weet je toch dat je vroeg of laat daarover eenbl keer een discussie krijgt?
Dat laatste weet je van tevoren. Je bent wettelijk te allen tijde verplicht om voldoende afstand te houden om tijdig tot stilstand te komen. Dus achterop klappen = te weinig afstand gehouden. Tenzij de A6 vol achteruit reed ofzo, maar dat lijkt niet echt het geval.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:03 schreef bluemoon23 het volgende:
En te weinig afstand houden is vaak lastig in dit soort zaken.
Dat wordt natuurlijk altijd gezegd tegen degene die erachter op klapt.
Maar de remcapaciteiten van die Audi A6 zullen ongetwijfeld beter zijn dan van die 205.
Misschien past de gordel niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 13:06 schreef emil23 het volgende:
Ik snap niet dat zo'n publiek figuur uberhaupt t risico neemt om betrapt te worden op rijden zonder gordel. Dan weet je toch dat je vroeg of laat daarover eenbl keer een discussie krijgt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |