wat?quote:
Is een herinnering van mij van vroegah. Iedereen had het over roel toen. Zijn moeder, zijn kontgat, zijn tas. Wat een heldquote:
klinkt nogal fantastischquote:Op donderdag 2 april 2015 13:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is een herinnering van mij van vroegah. Iedereen had het over roel toen. Zijn moeder, zijn kontgat, zijn tas. Wat een held
quote:
Bedankt jongensquote:
Een moderne Willem van oranje, maar dan met Thaise hoertjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Niels leunt tegen leuningen over de hele wereld en krijgt hiervoor betaald, dat maakt hem een grote held.
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een moderne Willem van oranje, maar dan met Thaise hoertjes.
Daar schijnt ie zijn pener regelmatig in te steken.quote:
Daarnet:quote:Steve Stevaert, voormalig SP.A-voorzitter en minister van Staat moet zich voor de correctionele rechter verdedigen tegen een klacht over verkrachting.
quote:BREAKING Minister van Staat Steve Stevaert vermist
Steve Stevaert, voormalig SP.A-voorzitter en minister van Staat, is vermist. Zijn fiets en zijn jas zijn gevonden aan het Albertkanaal, in Hasselt. Dat heeft de SP.A bevestigd.
okquote:
Zelfdoding.quote:
Had hij iemand verkracht? ms minderjarig ofzo?quote:
hij had een aanklacht aan zijn broek, ja, niet minderjarig btwquote:Op donderdag 2 april 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had hij iemand verkracht? ms minderjarig ofzo?
quote:"Er is de verzwarende omstandigheid dat hij misbruik gemaakt heeft van het gezag of de faciliteiten die zijn functies hem verlenen", klinkt het in een persbericht van het parket.
In het grootste geheim heeft een Brusselse onderzoeksrechter onderzocht of Steve Stevaert zich schuldig maakte aan verkrachting. De vermoedelijke feiten vonden plaats in een van de bedrijven waar Stevaert vroeger een mandaat bekleedde. Dat gebeurde vierenhalf jaar geleden, maar het slachtoffer diende pas later, in 2013, een klacht in.
En dan ineens, pats, in zijn gezicht.quote:Stevaert viel naar eigen zeggen totaal uit de lucht over de beslissing van de raadkamer. "Ik was helemaal niet op de hoogte dat ik was opgeroepen voor de raadkamer." Het parket ontkent dat en zegt dat Stevaert wel degelijk is opgeroepen om voor de raadkamer te verschijnen.
Kontenbonker nummer 1.quote:
Vaag verhaal weer. Als ie schuldig is, dan terecht.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:54 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hij had een aanklacht aan zijn broek, ja, niet minderjarig btw
[..]
[..]
En dan ineens, pats, in zijn gezicht.
Dan nog geen reden tot zelfdoding m.i.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vaag verhaal weer. Als ie schuldig is, dan terecht.
Nee, maar goed als ze zich wenden tot zulke daden dan zal er ms wel meer aan de hand zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:07 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Dan nog geen reden tot zelfdoding m.i.
das godverdomme deadprezquote:
ja, en dan nog..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar goed als ze zich wenden tot zulke daden dan zal er ms wel meer aan de hand zijn.
Bij die lui is gelijk hun leven over he, ze zijn bekende namen dus dat leventje krijg je na zoiets nooit meer terug.
Dat kan niet die jongen is altijd op FOK!quote:
Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik zou het ook niet doen maar je kan niet voor anderen denken.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Worstelen![]()
Oldskool cagefight\K1 zonder dat grondworstelen
ik RKO jullie allemaal de moederquote:
Mijn moeder is hetero.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
ik RKO jullie allemaal de moeder
niet altijd, hij is serieus sinds vorig jaar postbodequote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Dat kan niet die jongen is altijd op FOK!
Jij bent gay he dus nee.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niet altijd, hij is serieus sinds vorig jaar postbode
Ja, dat is wel zo. Hulde.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste werk tochh
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong levenquote:
Ja, dat beeld had ik er ook bij eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong leven
hoeveel is wajongquote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong leven
zal mij wat boeienquote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
ik RKO jullie allemaal de moeder
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots hequote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat beeld had ik er ook bij eigenlijk.
weet ik veelquote:
Waarom weet je dit allemaal?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots he
excelquote:
stoer hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg je nu, straks kan je tanden rapen takketeef
nee ;squote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stoer hoor.
kom dan. 4 uur, achter de fietsenstalling
Heb je ook lijstje?quote:
Niet interessant i guess.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Let eens op joh. Is uitvoerig besproken.
Waarom die niet direct een 21+ test doet en het hbo op gaat is mij een raadsel of weet hij nog niet wat hij wil? Iets dat zo chill mogelijk is in ieder geval..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots he
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook lijstje?
[..]
Niet interessant i guess.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
nee man ik spreek m'n boy gewoon met regelmaat. en wat BT zegt.
doe niet stoer goossie, we breke je tandequote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stoer hoor.
kom dan. 4 uur, achter de fietsenstalling
zoveel weet ik nou ook weer niet oke ;Squote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom die niet direct een 21+ test doet en het hbo op gaat is mij een raadsel of weet hij nog niet wat hij wil? Iets dat zo chill mogelijk is in ieder geval..
O.quote:
ik had kunnen weten dat bt zo'n gayfag was die niet alleen durft te komenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Matip het volgende:
[..]
doe niet stoer goossie, we breke je tande
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had kunnen weten dat bt zo'n gayfag was die niet alleen durft te komen
wowquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pedegree z'n moederquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je wilt dat er meerdere op je komen? haha who's the gayfag now boyfriend.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, kun je zo slecht lezen? zeker nog zaad in je ogen?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wilt dat er meerdere op je komen? haha who' the gayfag now boyfriend.
haha doen alsof ik het niet begrijp terwijl jij degene bent die zaad wenstquote:Op donderdag 2 april 2015 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, kun je zo slecht lezen? zeker nog zaad in je ogen?
sorry, ik wist niet dat je een verstandelijke beperking had. ik zal je niet meer pesten. dat is zieligquote:Op donderdag 2 april 2015 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha doen alsof ik het niet begrijp terwijl jij degene bent die zaad wenstbukkakekop van je.
0.1/10quote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je een verstandelijke beperking had. ik zal je niet meer pesten. dat is zielig
pls.quote:
ja, maar ik zal ophouden, straks ben ik echt aan het werk en ben ik even niet in de gelegenheid een reactie te plaatsen en dan denkt hij ook nog een morele overwinning te behalenquote:
Ik had al gewonnen voordat jij hier geregistreerd was dompelkop.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zal ophouden, straks ben ik echt aan het werk en ben ik even niet in de gelegenheid een reactie te plaatsen en dan denkt hij ook nog een morele overwinning te behalen
Zo is dat. Wel netjes van je.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zal ophouden, straks ben ik echt aan het werk en ben ik even niet in de gelegenheid een reactie te plaatsen en dan denkt hij ook nog een morele overwinning te behalen
SHOTS FIREDquote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je een verstandelijke beperking had. ik zal je niet meer pesten. dat is zielig
hoi goedemiddagquote:
Fijne vent ben je ook he.quote:
Hoeveel klanten gehad deze nacht?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nachtdienst gehad en net pas wakker
Ik walg van eendenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou boze brief schrijven naar de Donald Duck, dat zal ze leren.
op dat soort momenten moet je gewoon denken dat je blauwetijger niet bent dan komt alles goedquote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nachtdienst gehad en net pas wakker
3. Had er meer kunnen hebben maar was een tijdje 'bezig' met je vader door zijn erectiestoornisquote:
barney.gifquote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
3. Had er meer kunnen hebben maar was een tijdje 'bezig' met je vader door zijn erectiestoornis
Dan ben je een wel erg lelijke crackhoer, normaal schijnt hij er niet zo last van te hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
3. Had er meer kunnen hebben maar was een tijdje 'bezig' met je vader door zijn erectiestoornis
Al die stress om zijn kneuzen zoon natuurlijk. Zou ik ook een slappe van krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou in US.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je een wel erg lelijke crackhoer, normaal schijnt hij er niet zo last van te hebben.
Ik durf tenminstequote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou in US.![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik durf tenminsteen jij? jij bespied mensen op afstand bij meets
waarom post je fotos van jezelf kerolquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed ik jaren eerder ook wel eens. En er waren mensen die vroegen om pic in dm, dus denk los ik het zo maar weer eens op. Is toch aardig?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom post je fotos van jezelf kerol
dat doen alleen labiele mensen
Hahahaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Triestheid x 100.000 ^ modus x 12.
Ik hoef niet per se bekend te zijn op een internetforum nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij bent de ziekte van FOK! dus hoe gaan we dit oplossen? :squote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wil jij even niet zo met ziektes spotten?
Bedankt
Maar in het echt is het geen internetforum meer he. Je mag best hoi zeggen op een meet.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
k hoef niet per se bekend te zijn op een internetforum nee.
Zou voor jou ook een idee kunnen zijn aangezien je jezelf echt belachelijk maakt
Waarom doe je dan zo diva?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se bekend te zijn op een internetforum nee.
Zou voor jou ook een idee kunnen zijn aangezien je jezelf echt belachelijk maakt.
mja, mjaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed ik jaren eerder ook wel eens. En er waren mensen die vroegen om pic in dm, dus denk los ik het zo maar weer eens op. Is toch aardig?
[..]
Hahahaja beetje wel.
Had ik kunnen doen als we er echt hadden gezetenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar in het echt is het geen internetforum meer he. Je mag best hoi zeggen op een meet.
Doe even normaalquote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar jij bent de ziekte van FOK! dus hoe gaan we dit oplossen? :s
Ben ook vet onzeker, maar had wel 2 leuke opmerkingen gehad dus voel me nu weer heel goedquote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mja, mja
het volk dat in die US post zijn zo onzeker als de ebola,m je mag ook alleen positieve dingen zeggen.
echt wat een naar volk daar.
Jij quote mij steeds, droeftoeterquote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo diva?
Laat mij mezelf lekker belachelijk maken joh, last van? zo kan jij ook even stoer doen toch...
Met zonnebril zodat men je Buscemi ogen niet ziet.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Was maar een vraag hoor jeetje ;squote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Doe even normaal
Heb maar een TR geplaatst, ik pik veel, maar dit gedrag kan ik echt niet pikken.
Steeds?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jij quote mij steeds, droeftoeter
wow.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met zonnebril zodat men je Buscemi ogen niet ziet.
Gappie.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met zonnebril zodat men je Buscemi ogen niet ziet.
Jup.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Maar goed, de dagbesteding zal zo wel weer sluiten dus nvm.
Is er radio KLB vanavond?
had al dat filmpje van samson en gert gepost maar niets helptquote:
aldus IsaacCuencaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
En nu doen we even allemaal normaal.
Ik doe altijd normaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
En nu doen we even allemaal normaal.
dit kan ik bevestigenquote:
K.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wil geen tegenspraak, kinderachtig zooitje hier.
VINTquote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, mensen moet jou niet zo uitschelden vint ik.
Moeten ze toch lekker zelf weten.. zijn ook altijd dezelfden btw hoor. Jaloezie is een moederneuk.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, mensen moet jou niet zo uitschelden vint ik.
Mensen ze kunnen er ook niks aan doen dat ze een micropenis hebben inderdaad.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeten ze toch lekker zelf weten.. zijn ook altijd dezelfden btw hoor. Jaloezie is een moederneuk.
Kimberly?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Als je denkt dat je alles gezien hebt komt er nog even een afgestorven hersencel langs dwarrelen die je weer doet verbazen hoor.![]()
Nee idd, slechte genen vaak. Heeft bt kleine penis? hoe weet je dat?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mensen ze kunnen er ook niks aan doen dat ze een micropenis hebben inderdaad.
Kuch blauwetijger kuch
Misschienquote:
viaviaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee idd, slechte genen vaak. Heeft bt kleine penis? hoe weet je dat?
Rascistquote:Op donderdag 2 april 2015 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er is ook niemand te vertrouwen in je familie.
godverdommequote:
Niet gekliktquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
spontaan oortyfus gekregen, kklelijk
luister dan nietquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
betekendquote:
quote:Racisme is juist: er staat geen s na de a. Racisme is gevormd van het Franse woord voor ras: race, met een c, + isme. Ook in racist, racistisch en raciaal staat er alleen een c na de (eerste) a.
Er zijn twee oorzaken voor de veelvoorkomende (maar echt onjuiste) spelling rascisme. Racisme heeft betrekking op rassendiscriminatie en daardoor is de associatie met het woord ras sterk. Daarom hebben sommige mensen de neiging ras + cisme samen te voegen tot rascisme. Bovendien wordt in het woord fascisme, dat vaak in vergelijkbare contexten voorkomt, wél sc geschreven.
trquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
met je kop door de sloot, ben je morgen lekker doodquote:Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft
sow ;squote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
met je kop door de sloot, ben je morgen lekker dood
gemeen hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In Rotturrrdam zeggen we 'koekwausquote:
is dit persoonlijk bedoeldquote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
swsquote:
nou nou...quote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik houd je niet tegenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in dat geval maak ik een TR en zien we SE nooit meer terug
blufquote:Op donderdag 2 april 2015 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in dat geval maak ik een TR en zien we SE nooit meer terug
Neequote:
Ik zie hetquote:
wat ouderwetsquote:Op donderdag 2 april 2015 15:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ga buiten voetballen, de zon schijnt
deafptrz eindelijk wakker lekker geslapen ouwe_♥_quote:Op donderdag 2 april 2015 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
http://www.haxball.com/?r(...)5e13e5d08a0ae129df12
cker lkkr genieten terwijl de belastingbetaler zwoegt tokquote:Op donderdag 2 april 2015 16:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deafptrz eindelijk wakker lekker geslapen ouwe_♥_
niet gelezenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer ik de plukjes schaamhaar van mijn neukertje van de vorige avond tussen mijn voorhuid en eikel vandaan peuter vraag ik me af waar ik in vredesnaam mee bezig ben. Het haar verraadt dat er de vorige avond een vrouw in plaats van een meisje in mijn bed gelegen heeft, maar deze was blijkbaar niet vrouw genoeg niet in mijn cliché leugens en verzinsels te trappen en de gevreesde walk of shame naar huis te vermijden.
Het vullen van een leegte in mijn leven, zo als ik dat zo graag bij anderen doe, gaat de meisjes niet goed af, en laat me alleen maar onbevredigd achter.
Daar ik ze alleen uit verveling mijn kamer binnen lok, een kamer die ik enkel genomen heb om in het geniep te roken, geeft een beschamend en eenzaam gevoel. Dat ik nu gestopt ben met roken en het liefst de onafhankelijkheid zou willen opgeven door mij weer te verstoppen onder de warme vleugels van de vrouwelijke verwekker draagt hier ook niet echt aan bij.
hermann kom potje haxballen die chevy hommo komt niet opdagenquote:
ik zit gta online te spelen mattiequote:Op donderdag 2 april 2015 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann kom potje haxballen die chevy hommo komt niet opdagen
gvdquote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit gta online te spelen mattie
zeg dat je dp van FOK! bentquote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd
dan ga ik wel random rooms joinen en daar kkhard gepowned worden.
had lokquote gedaan in hb topic en toen gaan spelen met een paar en nu issie gecrashed dus ik kan nog wel een paar potjes met jou voordat ze met hooivorken achter me aankomenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann kom potje haxballen die chevy hommo komt niet opdagen
Was net een room uit het haxtopic. Jij zat ook in die quote toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd
dan ga ik wel random rooms joinen en daar kkhard gepowned worden.
blijkbaar niet whehequote:Op donderdag 2 april 2015 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was net een room uit het haxtopic. Jij zat ook in die quote toch?
neequote:Op donderdag 2 april 2015 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was net een room uit het haxtopic. Jij zat ook in die quote toch?
weet niet, hij bleef hangen en toen kreeg ik de strandbal te zien (mac's zandloper jwz) gvdquote:
ja straksquote:Op donderdag 2 april 2015 16:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou nog ff een keer zeggen dat je erin wil dan, is wel chill op zich.
doe maarquote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja straks
maar moet ik nu nog een room maken of?
Download adblockquote:Op donderdag 2 april 2015 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet niet, hij bleef hangen en toen kreeg ik de strandbal te zien (mac's zandloper jwz) gvd
Insomnia?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:27 schreef deadprez het volgende:
werd net gedisst door een of andere kaolo pool
rare naam :squote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Crip het volgende:
Ik heb ook een zandnaam en mijn naam is fucking awesome.
Löss? Olivine? Beton? Valdemp?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Crip het volgende:
ben je fokje modder?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Crip het volgende:
fokje modder denk ik, schaamnaam 2009 of zoquote:
vind dat geen fucking awesome naam eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
fokje modder denk ik, schaamnaam 2009 of zo
quote:
denk haan33quote:
Sandy, wat schattugquote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Crip het volgende:
meningen verschillen hequote:Op donderdag 2 april 2015 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind dat geen fucking awesome naam eigenlijk
hehequote:
racistquote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Dacht dat we het ove zandneger namen hadden
racistquote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Staat je naam hier tussen?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zionistisch complot dit. ;squote:Op donderdag 2 april 2015 16:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Staat je naam hier tussen?
Yara
Elisa
Fatima
Imane
Amina
Gamil
Malak
Suheda
Amira
neequote:Op donderdag 2 april 2015 16:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Staat je naam hier tussen?
Yara
Elisa
Fatima
Imane
Amina
Gamil
Malak
Suheda
Amira
Hier dan?quote:
Ze heet gewoon Susanne hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hier dan?
Adara
Ais
Aisha
Alima
Amin
Amina
Aminta
Amira
Anissa
Ashia
Farah
Fatima
Jamila
Jamilla
Jarita
Jena
Jenah
Jenna
Jessenia
Jimell
Laila
Lakia
Maysa
Medina
Naima
Nabila
Nadda
Nadira
Nassira
Nima
Nisa
Nourdin
Polla
Rabi
Rabia
Rida
Rima
Sabi
Sadira
Safiyya
Saïda
Saïdja a
Sakina
Salima
Suleika
Soraya
Tabina
Tahira
Ulima
Yakima
Yamila
Yasmila
Yamila
Yasmina
Yasmine
Yesenia
Youssra
Zahra
Zora
Zorya
nopquote:Op donderdag 2 april 2015 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hier dan?
Adara
Ais
Aisha
Alima
Amin
Amina
Aminta
Amira
Anissa
Ashia
Farah
Fatima
Jamila
Jamilla
Jarita
Jena
Jenah
Jenna
Jessenia
Jimell
Laila
Lakia
Maysa
Medina
Naima
Nabila
Nadda
Nadira
Nassira
Nima
Nisa
Nourdin
Polla
Rabi
Rabia
Rida
Rima
Sabi
Sadira
Safiyya
Saïda
Saïdja a
Sakina
Salima
Suleika
Soraya
Tabina
Tahira
Ulima
Yakima
Yamila
Yasmila
Yamila
Yasmina
Yasmine
Yesenia
Youssra
Zahra
Zora
Zorya
Maar je bent dan ook een watergeusquote:Op donderdag 2 april 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
Nielso, Nelis Makrelis is m'n geuzennaam.
schrijf 'm in bij een uitzendbureauquote:Op donderdag 2 april 2015 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey hoe werkt zo'n hello fresh box eigenlijk
heb je die cadeaukaart bij je zalando bestelling gekregen?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jouw HelloFresh-lidmaatschap deactiveren kan uiteraard ook, dit kan na een minimale afname van 2 HelloFresh maaltijdboxen. Dit doe je gemakkelijk online via je online account.
Flikker maar op, ik ga frikadellen halen
Nee, mijn vrouw is lid van de Flow...quote:Op donderdag 2 april 2015 17:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
heb je die cadeaukaart bij je zalando bestelling gekregen?
de Flowquote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw is lid van de Flow...
oh okequote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar ze is er dolgelukkig mee, ze heeft een dubbel abbo, ze krijgt er 2, 1 om te bewaren en 1 om te gebruikenquote:
ze heet zinaquote:
dus 1 is wc papier?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar ze is er dolgelukkig mee, ze heeft een dubbel abbo, ze krijgt er 2, 1 om te bewaren en 1 om te gebruiken
INTERESSANT VERHAAL HE
Jajaquote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij zina moet ik altijd aan dit liedje denkenquote:
Deze is ook goedquote:Op donderdag 2 april 2015 17:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bij zina moet ik altijd aan dit liedje denken![]()
Zina waar kom jij vandaan?,
half antiliaan half marokaan,
'k zag je bijna naakt in je rokje staan,
je keek me aan met een lach ik weet niet eens je naam,
ewááá,
waar kom jij vandaan hebiba,
kijk me aan en zeg je naam
quote:
nee eend, neequote:
ja, ik zit er al een hele week op te wachtenquote:
is van die boi van marokkaan geeft rijlesquote:
Heb zelf in een boekhandel gewerkt en elke dag kwamen er wel mensen die een vrouwenblad haalden en dan "tja voor het vrouwtje he" zeiden. Geloofde er nooit wat vanquote:Op donderdag 2 april 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is echt waar
We zijn eigenlijk heel burgerlijk
je bent ook wel bietje beta als je je moet verantwoorden voor het tijdschrift dat je kooptquote:Op donderdag 2 april 2015 17:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb zelf in een boekhandel gewerkt en elke dag kwamen er wel mensen die een vrouwenblad haalden en dan "tja voor het vrouwtje he" zeiden. Geloofde er nooit wat van
Hahaquote:
Inderdaad, sowieso niemand dje cared. Door het te benoemen maak je het alleen maar ongemakkelijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent ook wel bietje beta als je je moet verantwoorden voor het tijdschrift dat je koopt
Niet lid zijn op de playboyquote:
Dit. Al die arme bomen die daarvoor moeten sterven.quote:
spannendquote:
Ken je de Flow? Daar sterven hele wouden voorquote:Op donderdag 2 april 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. Al die arme bomen die daarvoor moeten sterven.
Das ook wel een beetje anders natuurlijk, dat valt niet echt digitaal te vervangen. Voor de meeste tijdschriften geldt dat echter wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Ken je de Flow? Daar sterven hele wouden voorzit vol met papieren knipseldingen om te knutselen
dat doet ze graag...
JA, COME AT ME
zegt de man die de Flow koopt hahahaquote:Op donderdag 2 april 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een Freshbox gebesteld, homo's hahahaha
beter bestel je een Loot Cratequote:Op donderdag 2 april 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een Freshbox gebesteld, homo's hahahaha
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zegt de man die de Flow koopt hahaha
oude mensen kunnen vaker hun emoties niet in bedwang houdenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]je kwetst me... ik moest huilen
typischquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
knutsel lekker een middelvinger van mij naar jou toequote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
WEET JE FUK JULLIE ALLEMAAL LEKKER IK GA KNUTSELEN DE TYFUS
GOD KK HERMAN.... IK STA ALTIJD ACHTER JEquote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oude mensen kunnen vaker hun emoties niet in bedwang houden
JA EN DAT WIL IK DUS NIET IK BEN GODVERDOMME HETEROquote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GOD KK HERMAN.... IK STA ALTIJD ACHTER JE
Met je plofkopquote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EN DAT WIL IK DUS NIET IK BEN GODVERDOMME HETERO
sryquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |