de Flowquote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw is lid van de Flow...
oh okequote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar ze is er dolgelukkig mee, ze heeft een dubbel abbo, ze krijgt er 2, 1 om te bewaren en 1 om te gebruikenquote:
ze heet zinaquote:
dus 1 is wc papier?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar ze is er dolgelukkig mee, ze heeft een dubbel abbo, ze krijgt er 2, 1 om te bewaren en 1 om te gebruiken
INTERESSANT VERHAAL HE
Jajaquote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij zina moet ik altijd aan dit liedje denkenquote:
Deze is ook goedquote:Op donderdag 2 april 2015 17:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bij zina moet ik altijd aan dit liedje denken![]()
Zina waar kom jij vandaan?,
half antiliaan half marokaan,
'k zag je bijna naakt in je rokje staan,
je keek me aan met een lach ik weet niet eens je naam,
ewááá,
waar kom jij vandaan hebiba,
kijk me aan en zeg je naam
quote:
nee eend, neequote:
ja, ik zit er al een hele week op te wachtenquote:
is van die boi van marokkaan geeft rijlesquote:
Heb zelf in een boekhandel gewerkt en elke dag kwamen er wel mensen die een vrouwenblad haalden en dan "tja voor het vrouwtje he" zeiden. Geloofde er nooit wat vanquote:Op donderdag 2 april 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is echt waar
We zijn eigenlijk heel burgerlijk
je bent ook wel bietje beta als je je moet verantwoorden voor het tijdschrift dat je kooptquote:Op donderdag 2 april 2015 17:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb zelf in een boekhandel gewerkt en elke dag kwamen er wel mensen die een vrouwenblad haalden en dan "tja voor het vrouwtje he" zeiden. Geloofde er nooit wat van
Hahaquote:
Inderdaad, sowieso niemand dje cared. Door het te benoemen maak je het alleen maar ongemakkelijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent ook wel bietje beta als je je moet verantwoorden voor het tijdschrift dat je koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |