weet niet, hij bleef hangen en toen kreeg ik de strandbal te zien (mac's zandloper jwz) gvdquote:
ja straksquote:Op donderdag 2 april 2015 16:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou nog ff een keer zeggen dat je erin wil dan, is wel chill op zich.
doe maarquote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja straks
maar moet ik nu nog een room maken of?
Download adblockquote:Op donderdag 2 april 2015 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet niet, hij bleef hangen en toen kreeg ik de strandbal te zien (mac's zandloper jwz) gvd
Insomnia?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:27 schreef deadprez het volgende:
werd net gedisst door een of andere kaolo pool
rare naam :squote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Crip het volgende:
Ik heb ook een zandnaam en mijn naam is fucking awesome.
Löss? Olivine? Beton? Valdemp?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Crip het volgende:
ben je fokje modder?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Crip het volgende:
fokje modder denk ik, schaamnaam 2009 of zoquote:
vind dat geen fucking awesome naam eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
fokje modder denk ik, schaamnaam 2009 of zo
quote:
denk haan33quote:
Sandy, wat schattugquote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Crip het volgende:
meningen verschillen hequote:Op donderdag 2 april 2015 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind dat geen fucking awesome naam eigenlijk
hehequote:
racistquote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Dacht dat we het ove zandneger namen hadden
racistquote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Staat je naam hier tussen?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Zionistisch complot dit. ;squote:Op donderdag 2 april 2015 16:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Staat je naam hier tussen?
Yara
Elisa
Fatima
Imane
Amina
Gamil
Malak
Suheda
Amira
neequote:Op donderdag 2 april 2015 16:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Staat je naam hier tussen?
Yara
Elisa
Fatima
Imane
Amina
Gamil
Malak
Suheda
Amira
Hier dan?quote:
Ze heet gewoon Susanne hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hier dan?
Adara
Ais
Aisha
Alima
Amin
Amina
Aminta
Amira
Anissa
Ashia
Farah
Fatima
Jamila
Jamilla
Jarita
Jena
Jenah
Jenna
Jessenia
Jimell
Laila
Lakia
Maysa
Medina
Naima
Nabila
Nadda
Nadira
Nassira
Nima
Nisa
Nourdin
Polla
Rabi
Rabia
Rida
Rima
Sabi
Sadira
Safiyya
Saïda
Saïdja a
Sakina
Salima
Suleika
Soraya
Tabina
Tahira
Ulima
Yakima
Yamila
Yasmila
Yamila
Yasmina
Yasmine
Yesenia
Youssra
Zahra
Zora
Zorya
nopquote:Op donderdag 2 april 2015 16:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hier dan?
Adara
Ais
Aisha
Alima
Amin
Amina
Aminta
Amira
Anissa
Ashia
Farah
Fatima
Jamila
Jamilla
Jarita
Jena
Jenah
Jenna
Jessenia
Jimell
Laila
Lakia
Maysa
Medina
Naima
Nabila
Nadda
Nadira
Nassira
Nima
Nisa
Nourdin
Polla
Rabi
Rabia
Rida
Rima
Sabi
Sadira
Safiyya
Saïda
Saïdja a
Sakina
Salima
Suleika
Soraya
Tabina
Tahira
Ulima
Yakima
Yamila
Yasmila
Yamila
Yasmina
Yasmine
Yesenia
Youssra
Zahra
Zora
Zorya
Maar je bent dan ook een watergeusquote:Op donderdag 2 april 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
Nielso, Nelis Makrelis is m'n geuzennaam.
schrijf 'm in bij een uitzendbureauquote:Op donderdag 2 april 2015 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey hoe werkt zo'n hello fresh box eigenlijk
heb je die cadeaukaart bij je zalando bestelling gekregen?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jouw HelloFresh-lidmaatschap deactiveren kan uiteraard ook, dit kan na een minimale afname van 2 HelloFresh maaltijdboxen. Dit doe je gemakkelijk online via je online account.
Flikker maar op, ik ga frikadellen halen
Nee, mijn vrouw is lid van de Flow...quote:Op donderdag 2 april 2015 17:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
heb je die cadeaukaart bij je zalando bestelling gekregen?
de Flowquote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw is lid van de Flow...
oh okequote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar ze is er dolgelukkig mee, ze heeft een dubbel abbo, ze krijgt er 2, 1 om te bewaren en 1 om te gebruikenquote:
ze heet zinaquote:
dus 1 is wc papier?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee, maar ze is er dolgelukkig mee, ze heeft een dubbel abbo, ze krijgt er 2, 1 om te bewaren en 1 om te gebruiken
INTERESSANT VERHAAL HE
Jajaquote:Op donderdag 2 april 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij zina moet ik altijd aan dit liedje denkenquote:
Deze is ook goedquote:Op donderdag 2 april 2015 17:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bij zina moet ik altijd aan dit liedje denken![]()
Zina waar kom jij vandaan?,
half antiliaan half marokaan,
'k zag je bijna naakt in je rokje staan,
je keek me aan met een lach ik weet niet eens je naam,
ewááá,
waar kom jij vandaan hebiba,
kijk me aan en zeg je naam
quote:
nee eend, neequote:
ja, ik zit er al een hele week op te wachtenquote:
is van die boi van marokkaan geeft rijlesquote:
Heb zelf in een boekhandel gewerkt en elke dag kwamen er wel mensen die een vrouwenblad haalden en dan "tja voor het vrouwtje he" zeiden. Geloofde er nooit wat vanquote:Op donderdag 2 april 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is echt waar
We zijn eigenlijk heel burgerlijk
je bent ook wel bietje beta als je je moet verantwoorden voor het tijdschrift dat je kooptquote:Op donderdag 2 april 2015 17:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb zelf in een boekhandel gewerkt en elke dag kwamen er wel mensen die een vrouwenblad haalden en dan "tja voor het vrouwtje he" zeiden. Geloofde er nooit wat van
Hahaquote:
Inderdaad, sowieso niemand dje cared. Door het te benoemen maak je het alleen maar ongemakkelijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent ook wel bietje beta als je je moet verantwoorden voor het tijdschrift dat je koopt
Niet lid zijn op de playboyquote:
Dit. Al die arme bomen die daarvoor moeten sterven.quote:
spannendquote:
Ken je de Flow? Daar sterven hele wouden voorquote:Op donderdag 2 april 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. Al die arme bomen die daarvoor moeten sterven.
Das ook wel een beetje anders natuurlijk, dat valt niet echt digitaal te vervangen. Voor de meeste tijdschriften geldt dat echter wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Ken je de Flow? Daar sterven hele wouden voorzit vol met papieren knipseldingen om te knutselen
dat doet ze graag...
JA, COME AT ME
zegt de man die de Flow koopt hahahaquote:Op donderdag 2 april 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een Freshbox gebesteld, homo's hahahaha
beter bestel je een Loot Cratequote:Op donderdag 2 april 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een Freshbox gebesteld, homo's hahahaha
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zegt de man die de Flow koopt hahaha
oude mensen kunnen vaker hun emoties niet in bedwang houdenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]je kwetst me... ik moest huilen
typischquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
knutsel lekker een middelvinger van mij naar jou toequote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
WEET JE FUK JULLIE ALLEMAAL LEKKER IK GA KNUTSELEN DE TYFUS
GOD KK HERMAN.... IK STA ALTIJD ACHTER JEquote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oude mensen kunnen vaker hun emoties niet in bedwang houden
JA EN DAT WIL IK DUS NIET IK BEN GODVERDOMME HETEROquote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GOD KK HERMAN.... IK STA ALTIJD ACHTER JE
Met je plofkopquote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EN DAT WIL IK DUS NIET IK BEN GODVERDOMME HETERO
sryquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |