Niet lid zijn op de playboyquote:
Dit. Al die arme bomen die daarvoor moeten sterven.quote:
spannendquote:
Ken je de Flow? Daar sterven hele wouden voorquote:Op donderdag 2 april 2015 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. Al die arme bomen die daarvoor moeten sterven.
Das ook wel een beetje anders natuurlijk, dat valt niet echt digitaal te vervangen. Voor de meeste tijdschriften geldt dat echter wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Ken je de Flow? Daar sterven hele wouden voorzit vol met papieren knipseldingen om te knutselen
dat doet ze graag...
JA, COME AT ME
zegt de man die de Flow koopt hahahaquote:Op donderdag 2 april 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een Freshbox gebesteld, homo's hahahaha
beter bestel je een Loot Cratequote:Op donderdag 2 april 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een Freshbox gebesteld, homo's hahahaha
quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zegt de man die de Flow koopt hahaha
oude mensen kunnen vaker hun emoties niet in bedwang houdenquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]je kwetst me... ik moest huilen
typischquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
knutsel lekker een middelvinger van mij naar jou toequote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
WEET JE FUK JULLIE ALLEMAAL LEKKER IK GA KNUTSELEN DE TYFUS
GOD KK HERMAN.... IK STA ALTIJD ACHTER JEquote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oude mensen kunnen vaker hun emoties niet in bedwang houden
JA EN DAT WIL IK DUS NIET IK BEN GODVERDOMME HETEROquote:Op donderdag 2 april 2015 17:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GOD KK HERMAN.... IK STA ALTIJD ACHTER JE
Met je plofkopquote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EN DAT WIL IK DUS NIET IK BEN GODVERDOMME HETERO
sryquote:Op donderdag 2 april 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |