Ja, dat is wel zo. Hulde.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste werk tochh
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong levenquote:
Ja, dat beeld had ik er ook bij eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong leven
hoeveel is wajongquote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong leven
zal mij wat boeienquote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
ik RKO jullie allemaal de moeder
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots hequote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat beeld had ik er ook bij eigenlijk.
weet ik veelquote:
Waarom weet je dit allemaal?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots he
excelquote:
stoer hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg je nu, straks kan je tanden rapen takketeef
nee ;squote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stoer hoor.
kom dan. 4 uur, achter de fietsenstalling
Heb je ook lijstje?quote:
Niet interessant i guess.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Let eens op joh. Is uitvoerig besproken.
Waarom die niet direct een 21+ test doet en het hbo op gaat is mij een raadsel of weet hij nog niet wat hij wil? Iets dat zo chill mogelijk is in ieder geval..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots he
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook lijstje?
[..]
Niet interessant i guess.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
nee man ik spreek m'n boy gewoon met regelmaat. en wat BT zegt.
doe niet stoer goossie, we breke je tandequote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stoer hoor.
kom dan. 4 uur, achter de fietsenstalling
zoveel weet ik nou ook weer niet oke ;Squote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom die niet direct een 21+ test doet en het hbo op gaat is mij een raadsel of weet hij nog niet wat hij wil? Iets dat zo chill mogelijk is in ieder geval..
O.quote:
ik had kunnen weten dat bt zo'n gayfag was die niet alleen durft te komenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Matip het volgende:
[..]
doe niet stoer goossie, we breke je tande
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had kunnen weten dat bt zo'n gayfag was die niet alleen durft te komen
wowquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pedegree z'n moederquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |