Ja, dat is wel zo. Hulde.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste werk tochh
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong levenquote:
Ja, dat beeld had ik er ook bij eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong leven
hoeveel is wajongquote:Op donderdag 2 april 2015 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij kon ook de hele dag op fok zitten en van wajong leven
zal mij wat boeienquote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
ik RKO jullie allemaal de moeder
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots hequote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat beeld had ik er ook bij eigenlijk.
weet ik veelquote:
Waarom weet je dit allemaal?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots he
excelquote:
stoer hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg je nu, straks kan je tanden rapen takketeef
nee ;squote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stoer hoor.
kom dan. 4 uur, achter de fietsenstalling
Heb je ook lijstje?quote:
Niet interessant i guess.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Let eens op joh. Is uitvoerig besproken.
Waarom die niet direct een 21+ test doet en het hbo op gaat is mij een raadsel of weet hij nog niet wat hij wil? Iets dat zo chill mogelijk is in ieder geval..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij doet ook vavo sinds dit schooljaar, wees even trots he
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook lijstje?
[..]
Niet interessant i guess.
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
nee man ik spreek m'n boy gewoon met regelmaat. en wat BT zegt.
doe niet stoer goossie, we breke je tandequote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stoer hoor.
kom dan. 4 uur, achter de fietsenstalling
zoveel weet ik nou ook weer niet oke ;Squote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom die niet direct een 21+ test doet en het hbo op gaat is mij een raadsel of weet hij nog niet wat hij wil? Iets dat zo chill mogelijk is in ieder geval..
O.quote:
ik had kunnen weten dat bt zo'n gayfag was die niet alleen durft te komenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Matip het volgende:
[..]
doe niet stoer goossie, we breke je tande
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had kunnen weten dat bt zo'n gayfag was die niet alleen durft te komen
wowquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pedegree z'n moederquote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je wilt dat er meerdere op je komen? haha who's the gayfag now boyfriend.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, kun je zo slecht lezen? zeker nog zaad in je ogen?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je wilt dat er meerdere op je komen? haha who' the gayfag now boyfriend.
haha doen alsof ik het niet begrijp terwijl jij degene bent die zaad wenstquote:Op donderdag 2 april 2015 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, kun je zo slecht lezen? zeker nog zaad in je ogen?
sorry, ik wist niet dat je een verstandelijke beperking had. ik zal je niet meer pesten. dat is zieligquote:Op donderdag 2 april 2015 14:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha doen alsof ik het niet begrijp terwijl jij degene bent die zaad wenstbukkakekop van je.
0.1/10quote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je een verstandelijke beperking had. ik zal je niet meer pesten. dat is zielig
pls.quote:
ja, maar ik zal ophouden, straks ben ik echt aan het werk en ben ik even niet in de gelegenheid een reactie te plaatsen en dan denkt hij ook nog een morele overwinning te behalenquote:
Ik had al gewonnen voordat jij hier geregistreerd was dompelkop.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zal ophouden, straks ben ik echt aan het werk en ben ik even niet in de gelegenheid een reactie te plaatsen en dan denkt hij ook nog een morele overwinning te behalen
Zo is dat. Wel netjes van je.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zal ophouden, straks ben ik echt aan het werk en ben ik even niet in de gelegenheid een reactie te plaatsen en dan denkt hij ook nog een morele overwinning te behalen
SHOTS FIREDquote:Op donderdag 2 april 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je een verstandelijke beperking had. ik zal je niet meer pesten. dat is zielig
hoi goedemiddagquote:
Fijne vent ben je ook he.quote:
Hoeveel klanten gehad deze nacht?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nachtdienst gehad en net pas wakker
Ik walg van eendenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou boze brief schrijven naar de Donald Duck, dat zal ze leren.
op dat soort momenten moet je gewoon denken dat je blauwetijger niet bent dan komt alles goedquote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nachtdienst gehad en net pas wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |