wat?quote:
Is een herinnering van mij van vroegah. Iedereen had het over roel toen. Zijn moeder, zijn kontgat, zijn tas. Wat een heldquote:
klinkt nogal fantastischquote:Op donderdag 2 april 2015 13:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is een herinnering van mij van vroegah. Iedereen had het over roel toen. Zijn moeder, zijn kontgat, zijn tas. Wat een held
quote:
Bedankt jongensquote:
Een moderne Willem van oranje, maar dan met Thaise hoertjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Niels leunt tegen leuningen over de hele wereld en krijgt hiervoor betaald, dat maakt hem een grote held.
quote:Op donderdag 2 april 2015 13:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een moderne Willem van oranje, maar dan met Thaise hoertjes.
Daar schijnt ie zijn pener regelmatig in te steken.quote:
Daarnet:quote:Steve Stevaert, voormalig SP.A-voorzitter en minister van Staat moet zich voor de correctionele rechter verdedigen tegen een klacht over verkrachting.
quote:BREAKING Minister van Staat Steve Stevaert vermist
Steve Stevaert, voormalig SP.A-voorzitter en minister van Staat, is vermist. Zijn fiets en zijn jas zijn gevonden aan het Albertkanaal, in Hasselt. Dat heeft de SP.A bevestigd.
okquote:
Zelfdoding.quote:
Had hij iemand verkracht? ms minderjarig ofzo?quote:
hij had een aanklacht aan zijn broek, ja, niet minderjarig btwquote:Op donderdag 2 april 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had hij iemand verkracht? ms minderjarig ofzo?
quote:"Er is de verzwarende omstandigheid dat hij misbruik gemaakt heeft van het gezag of de faciliteiten die zijn functies hem verlenen", klinkt het in een persbericht van het parket.
In het grootste geheim heeft een Brusselse onderzoeksrechter onderzocht of Steve Stevaert zich schuldig maakte aan verkrachting. De vermoedelijke feiten vonden plaats in een van de bedrijven waar Stevaert vroeger een mandaat bekleedde. Dat gebeurde vierenhalf jaar geleden, maar het slachtoffer diende pas later, in 2013, een klacht in.
En dan ineens, pats, in zijn gezicht.quote:Stevaert viel naar eigen zeggen totaal uit de lucht over de beslissing van de raadkamer. "Ik was helemaal niet op de hoogte dat ik was opgeroepen voor de raadkamer." Het parket ontkent dat en zegt dat Stevaert wel degelijk is opgeroepen om voor de raadkamer te verschijnen.
Kontenbonker nummer 1.quote:
Vaag verhaal weer. Als ie schuldig is, dan terecht.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:54 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
hij had een aanklacht aan zijn broek, ja, niet minderjarig btw
[..]
[..]
En dan ineens, pats, in zijn gezicht.
Dan nog geen reden tot zelfdoding m.i.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vaag verhaal weer. Als ie schuldig is, dan terecht.
Nee, maar goed als ze zich wenden tot zulke daden dan zal er ms wel meer aan de hand zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:07 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Dan nog geen reden tot zelfdoding m.i.
das godverdomme deadprezquote:
ja, en dan nog..quote:Op donderdag 2 april 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar goed als ze zich wenden tot zulke daden dan zal er ms wel meer aan de hand zijn.
Bij die lui is gelijk hun leven over he, ze zijn bekende namen dus dat leventje krijg je na zoiets nooit meer terug.
Dat kan niet die jongen is altijd op FOK!quote:
Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik zou het ook niet doen maar je kan niet voor anderen denken.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Worstelen![]()
Oldskool cagefight\K1 zonder dat grondworstelen
ik RKO jullie allemaal de moederquote:
Mijn moeder is hetero.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
ik RKO jullie allemaal de moeder
niet altijd, hij is serieus sinds vorig jaar postbodequote:Op donderdag 2 april 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Dat kan niet die jongen is altijd op FOK!
Jij bent gay he dus nee.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niet altijd, hij is serieus sinds vorig jaar postbode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |