godverdommequote:
Niet gekliktquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
spontaan oortyfus gekregen, kklelijk
luister dan nietquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
betekendquote:
quote:Racisme is juist: er staat geen s na de a. Racisme is gevormd van het Franse woord voor ras: race, met een c, + isme. Ook in racist, racistisch en raciaal staat er alleen een c na de (eerste) a.
Er zijn twee oorzaken voor de veelvoorkomende (maar echt onjuiste) spelling rascisme. Racisme heeft betrekking op rassendiscriminatie en daardoor is de associatie met het woord ras sterk. Daarom hebben sommige mensen de neiging ras + cisme samen te voegen tot rascisme. Bovendien wordt in het woord fascisme, dat vaak in vergelijkbare contexten voorkomt, wél sc geschreven.
trquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
met je kop door de sloot, ben je morgen lekker doodquote:Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft
sow ;squote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
met je kop door de sloot, ben je morgen lekker dood
gemeen hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In Rotturrrdam zeggen we 'koekwausquote:
is dit persoonlijk bedoeldquote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
swsquote:
nou nou...quote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik houd je niet tegenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in dat geval maak ik een TR en zien we SE nooit meer terug
blufquote:Op donderdag 2 april 2015 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in dat geval maak ik een TR en zien we SE nooit meer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |