godverdommequote:
Niet gekliktquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
spontaan oortyfus gekregen, kklelijk
luister dan nietquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
betekendquote:
quote:Racisme is juist: er staat geen s na de a. Racisme is gevormd van het Franse woord voor ras: race, met een c, + isme. Ook in racist, racistisch en raciaal staat er alleen een c na de (eerste) a.
Er zijn twee oorzaken voor de veelvoorkomende (maar echt onjuiste) spelling rascisme. Racisme heeft betrekking op rassendiscriminatie en daardoor is de associatie met het woord ras sterk. Daarom hebben sommige mensen de neiging ras + cisme samen te voegen tot rascisme. Bovendien wordt in het woord fascisme, dat vaak in vergelijkbare contexten voorkomt, wél sc geschreven.
trquote:Op donderdag 2 april 2015 15:30 schreef SideEffect het volgende:
met je kop door de sloot, ben je morgen lekker doodquote:Op donderdag 2 april 2015 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft
sow ;squote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
met je kop door de sloot, ben je morgen lekker dood
gemeen hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In Rotturrrdam zeggen we 'koekwausquote:
is dit persoonlijk bedoeldquote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
swsquote:
nou nou...quote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik houd je niet tegenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in dat geval maak ik een TR en zien we SE nooit meer terug
blufquote:Op donderdag 2 april 2015 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in dat geval maak ik een TR en zien we SE nooit meer terug
Neequote:
Ik zie hetquote:
wat ouderwetsquote:Op donderdag 2 april 2015 15:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ga buiten voetballen, de zon schijnt
deafptrz eindelijk wakker lekker geslapen ouwe_♥_quote:Op donderdag 2 april 2015 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
http://www.haxball.com/?r(...)5e13e5d08a0ae129df12
cker lkkr genieten terwijl de belastingbetaler zwoegt tokquote:Op donderdag 2 april 2015 16:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deafptrz eindelijk wakker lekker geslapen ouwe_♥_
niet gelezenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer ik de plukjes schaamhaar van mijn neukertje van de vorige avond tussen mijn voorhuid en eikel vandaan peuter vraag ik me af waar ik in vredesnaam mee bezig ben. Het haar verraadt dat er de vorige avond een vrouw in plaats van een meisje in mijn bed gelegen heeft, maar deze was blijkbaar niet vrouw genoeg niet in mijn cliché leugens en verzinsels te trappen en de gevreesde walk of shame naar huis te vermijden.
Het vullen van een leegte in mijn leven, zo als ik dat zo graag bij anderen doe, gaat de meisjes niet goed af, en laat me alleen maar onbevredigd achter.
Daar ik ze alleen uit verveling mijn kamer binnen lok, een kamer die ik enkel genomen heb om in het geniep te roken, geeft een beschamend en eenzaam gevoel. Dat ik nu gestopt ben met roken en het liefst de onafhankelijkheid zou willen opgeven door mij weer te verstoppen onder de warme vleugels van de vrouwelijke verwekker draagt hier ook niet echt aan bij.
hermann kom potje haxballen die chevy hommo komt niet opdagenquote:
ik zit gta online te spelen mattiequote:Op donderdag 2 april 2015 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann kom potje haxballen die chevy hommo komt niet opdagen
gvdquote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit gta online te spelen mattie
zeg dat je dp van FOK! bentquote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd
dan ga ik wel random rooms joinen en daar kkhard gepowned worden.
had lokquote gedaan in hb topic en toen gaan spelen met een paar en nu issie gecrashed dus ik kan nog wel een paar potjes met jou voordat ze met hooivorken achter me aankomenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann kom potje haxballen die chevy hommo komt niet opdagen
Was net een room uit het haxtopic. Jij zat ook in die quote toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd
dan ga ik wel random rooms joinen en daar kkhard gepowned worden.
blijkbaar niet whehequote:Op donderdag 2 april 2015 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was net een room uit het haxtopic. Jij zat ook in die quote toch?
neequote:Op donderdag 2 april 2015 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was net een room uit het haxtopic. Jij zat ook in die quote toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |