3. Had er meer kunnen hebben maar was een tijdje 'bezig' met je vader door zijn erectiestoornisquote:
barney.gifquote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
3. Had er meer kunnen hebben maar was een tijdje 'bezig' met je vader door zijn erectiestoornis
Dan ben je een wel erg lelijke crackhoer, normaal schijnt hij er niet zo last van te hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
3. Had er meer kunnen hebben maar was een tijdje 'bezig' met je vader door zijn erectiestoornis
Al die stress om zijn kneuzen zoon natuurlijk. Zou ik ook een slappe van krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou in US.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je een wel erg lelijke crackhoer, normaal schijnt hij er niet zo last van te hebben.
Ik durf tenminstequote:Op donderdag 2 april 2015 15:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou in US.![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik durf tenminsteen jij? jij bespied mensen op afstand bij meets
waarom post je fotos van jezelf kerolquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed ik jaren eerder ook wel eens. En er waren mensen die vroegen om pic in dm, dus denk los ik het zo maar weer eens op. Is toch aardig?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom post je fotos van jezelf kerol
dat doen alleen labiele mensen
Hahahaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha![]()
Triestheid x 100.000 ^ modus x 12.
Ik hoef niet per se bekend te zijn op een internetforum nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij bent de ziekte van FOK! dus hoe gaan we dit oplossen? :squote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wil jij even niet zo met ziektes spotten?
Bedankt
Maar in het echt is het geen internetforum meer he. Je mag best hoi zeggen op een meet.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
k hoef niet per se bekend te zijn op een internetforum nee.
Zou voor jou ook een idee kunnen zijn aangezien je jezelf echt belachelijk maakt
Waarom doe je dan zo diva?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se bekend te zijn op een internetforum nee.
Zou voor jou ook een idee kunnen zijn aangezien je jezelf echt belachelijk maakt.
mja, mjaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deed ik jaren eerder ook wel eens. En er waren mensen die vroegen om pic in dm, dus denk los ik het zo maar weer eens op. Is toch aardig?
[..]
Hahahaja beetje wel.
Had ik kunnen doen als we er echt hadden gezetenquote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar in het echt is het geen internetforum meer he. Je mag best hoi zeggen op een meet.
Doe even normaalquote:Op donderdag 2 april 2015 15:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar jij bent de ziekte van FOK! dus hoe gaan we dit oplossen? :s
Ben ook vet onzeker, maar had wel 2 leuke opmerkingen gehad dus voel me nu weer heel goedquote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mja, mja
het volk dat in die US post zijn zo onzeker als de ebola,m je mag ook alleen positieve dingen zeggen.
echt wat een naar volk daar.
Jij quote mij steeds, droeftoeterquote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo diva?
Laat mij mezelf lekker belachelijk maken joh, last van? zo kan jij ook even stoer doen toch...
Met zonnebril zodat men je Buscemi ogen niet ziet.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Was maar een vraag hoor jeetje ;squote:Op donderdag 2 april 2015 15:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Doe even normaal
Heb maar een TR geplaatst, ik pik veel, maar dit gedrag kan ik echt niet pikken.
Steeds?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jij quote mij steeds, droeftoeter
wow.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met zonnebril zodat men je Buscemi ogen niet ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |