henk krol zal je reddenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Madeliefff ik word geleeftijdsdiscrimineerd
die nasmaak is alleen wel echt horrorquote:Op donderdag 2 april 2015 18:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kaolo goor ook. De beste was die van de Aldi.
Ja dat wel ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee niks mis met de winkel zelf. maar voor m'n gemoedstoestand is de jumbo een betere winkel om boodschappen te doen
HEIL HITLERquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat wel ja.Altijd rijen alsof je in de DDR in de supermarkt staat
Groente en fruit is daar vaak wel beter ja. De lasagne van de Aldi tho.quote:
positief toch...je staat gewoon in de OPquote:Op donderdag 2 april 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Madeliefff ik word geleeftijdsdiscrimineerd
ahaa vak, vakken vullen, ik snap 'mquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef remi1986 het volgende:
nou nou aanstellen is ook een vak jongens
wnnr gaan we haxballen voor het toernooiquote:
Ja dat dan weer wel, aandacht is aandachtquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
positief toch...je staat gewoon in de OP
ik voel me altijd wel op m'n gemak danquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ook vies veel paupers altijd bij de aldi
Die shit kan ik toch niet klaarmakenquote:Op donderdag 2 april 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Groente en fruit is daar vaak wel beter ja. De lasagne van de Aldi tho.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die shit kan ik toch niet klaarmaken
echt een homo ditquote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, aandacht is aandacht
met je schultenbrauquote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik voel me altijd wel op m'n gemak dan
alleen als het pitt bij de jumbo op isquote:
drm ook gewoon uit pak drinken zodat je door kan pakken.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die nasmaak is alleen wel echt horror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |