OK.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, zeker een uur. Ontbijten, douchen, aankleden, haar doen, tanden poetsen, bedenken of alles voor een paar dagen in mijn koffertje zit en of ik het huis zo een paar dagen achter kan laten en dan ook nog tanken...
Ik ga namelijk vanavond vanaf mijn werk door naar mijn zusje en kom dinsdag weer terug
ipad gaat mee, dus ik check vast wel inquote:Op zondag 29 maart 2015 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK.
Goed trouwens dat je meldt dat je weg gaat.
Als je dan niet dagelijks hier meldt, hoeven we geen Amber Alert uit te laten gaan...
Gelukkig maar. Anders valt het hier zomaar stilquote:Op zondag 29 maart 2015 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ipad gaat mee, dus ik check vast wel in
Dat wordt dan 's nachts wel weer ingehaaldquote:Op zondag 29 maart 2015 10:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders valt het hier zomaar stil
Ik heb nog niet gelezen wat iedereen voor ontbijt heeft gehad. Dat baart me zorgen.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:24 schreef MadMaster het volgende:
OK.
Goed trouwens dat je meldt dat je weg gaat.
Als je dan niet dagelijks hier meldt, hoeven we geen Amber Alert uit te laten gaan...
Jij hebt vast je uitgeperste citroen al gedronken vandaag als ik de FB lees....quote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gelezen wat iedereen voor ontbijt heeft gehad. Dat baart me zorgen.
De dagelijkse smoothie-updates zou ik niet willen missen.
Ach, voor de één is die ene persoon de boosdoener, voor de ander een andere persoon...quote:Op zondag 29 maart 2015 11:32 schreef FANN het volgende:
Nou ja zoals Sacha gisteren al zei, de sfeer is hier nu toch al verziekt,
bedankt King, heb je weer goed gedaan.
watskebeurtquote:Op zondag 29 maart 2015 11:32 schreef FANN het volgende:
Nou ja zoals Sacha gisteren al zei, de sfeer is hier nu toch al verziekt,
bedankt King, heb je weer goed gedaan.
Ja het zal allemaal wel, ik heb al een keer gevraagd om uitleg, maar dat was ook al teveel, nouquote:Op zondag 29 maart 2015 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, voor de één is die ene persoon de boosdoener, voor de ander een andere persoon...
Schijnbaar is de sfeer verziekt sinds ik hier amper meer post. Ze zullen me wel missen denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Ach, voor de één is die ene persoon de boosdoener, voor de ander een andere persoon...
o thanks, je hoeft mijn dm nu niet meer te beantwoorden hahahahaquote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is de sfeer verziekt sinds ik hier amper meer post. Ze zullen me wel missen denk ik.
Oeps, te laat. En het was een PM.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:44 schreef just me het volgende:
o thanks, je hoeft mijn dm nu niet meer te beantwoorden hahahaha
Nee de sfeer is verziekt omdat je steeds loopt te janken en zuur te doen, zelfs in anderequote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is de sfeer verziekt sinds ik hier amper meer post. Ze zullen me wel missen denk ik.
ik doe ook alles foutquote:
Misschien kan de zelfbenoemde gezelligheidspolitie hier je wel weer op het rechte pad brengen.quote:
Ik ben niet meer op het rechte pad te brengen ben nik bang, hebben mijn ouders ook altijd geprobeerdquote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien kan de zelfbenoemde gezelligheidspolitie hier je wel weer op het rechte pad brengen.
Die schijnen precies te weten hoe je je goed moet gedragen.
maak je geen zorgen hoor, ik sloop 40+ wel uit mijn AT, veel geluk ermeequote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien kan de zelfbenoemde gezelligheidspolitie hier je wel weer op het rechte pad brengen.
Die schijnen precies te weten hoe je je goed moet gedragen.
De koffie slowchat schijnt heel gezellig te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
maak je geen zorgen hoor, ik sloop 40+ wel uit mijn AT, veel geluk ermee
krijg de pestquote:Op zondag 29 maart 2015 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De koffie slowchat schijnt heel gezellig te zijn.![]()
Tip: Sloop de OP eruit als je de TS bent en zet er dan iets over jezelf in. Dat wordt daar enorm gewaardeerd!
Heb je de oplader ook bij je?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, het werkt. Blij dat ik de ipad bij me heb. Lopen 2 pubers rond die compleet hun eigen gang gaan, relaxed dienstje hier, collega is net naar huis.
yup, maar de accu houdt het sowieso nog een uurtje of 9 vol. De ene puber wordt trouwens eind vd middag opgehaald, dus ik kan mijn collega bellen dat ze ook pas om 7 uur hoeft te komen, met die ene red ik het wel. Hij is normaal een beetje moeilijk, maar dat is in reactie op andere bewoners en die zijn er nu niet.quote:
Goeie middag chocoquote:Op zondag 29 maart 2015 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
De klok op mijn radio loopt weer goed nu.![]()
Hallo allemaal.
Voor hier, cool, tenminstequote:Op zondag 29 maart 2015 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed, ik ben bezig om een vaste OP te bedenken
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed, ik ben bezig om een vaste OP te bedenken
Dat is heel vervelend, houd ze dan maar kort anders blijf je bezig.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Wifi is niet helemaal stabiel hier, tik ik een post, verdwijnt hij weer
Hij staat er wel hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Wifi is niet helemaal stabiel hier, tik ik een post, verdwijnt hij weer
Je lijkt wel een wijf om zo door te zanikenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De koffie slowchat schijnt heel gezellig te zijn.![]()
Tip: Sloop de OP eruit als je de TS bent en zet er dan iets over jezelf in. Dat wordt daar enorm gewaardeerd!
Werk je in een GVT?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, maar de accu houdt het sowieso nog een uurtje of 9 vol. De ene puber wordt trouwens eind vd middag opgehaald, dus ik kan mijn collega bellen dat ze ook pas om 7 uur hoeft te komen, met die ene red ik het wel. Hij is normaal een beetje moeilijk, maar dat is in reactie op andere bewoners en die zijn er nu niet.
ja, als hij niet geplaatst wordt dan merk ik dat meteen doordat ik dan ipv in het topic opeens bij mijn AT beland.quote:
yup. Op heel verschillende locaties, gisteren bij kindjes die veel structuur nodig hebben, vandaag bij pubers die hun gang mogen gaan en de rest is bij ouders. We eten ook nog pizza, puberfeest helemaal compleetquote:
Ik voel me altijd beroofd van een uur als het zomertijd is, wordt ik wakker, is het ineens nog later.quote:
Dat sowieso…quote:Op zondag 29 maart 2015 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik voel me altijd beroofd van een uur als het zomertijd is, wordt ik wakker, is het ineens nog later.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat sowieso…
En het heeft ook totaal geen nut die zomertijd qua verbruik
Dus afschaffen die hap… OF in laten gaan op vrijdagmiddag 4 uur
het is idd een feit dat ze ontzettend veel verschillende begeleiders hebben. Op sommige locaties ben ik in de afgelopen 7 jaar regelmatig, op andere misschien maar eens 1 of 2 keer. Ik ben er vrij goed in om aan te voelen en in te schatten waar ze op dat moment behoefte aan hebben. Ik hoor heel vaak van collega's dat ik iets uitstraal waardoor clienten voelen dat het 'veilig' is, dat het wel goed zit. Heb nu al een paar maanden 1 locatie waar ik zowat elke week ben en dan gaan ze je ook echt kennen. Ik vind het fijn om zo te kunnen werken en de locaties waar ik graag kom vragen ook specifiek naar mij. Waar ik nu ben was ik hiervoor nog maar iets van 3 keer en eigenlijk nooit alleen, maar ook dat komt gewoon helemaal goed.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Wel heel afwisselend, maar is dat niet 'onrustig' voor de kinderen? Qua bandopbouwen?
En dat terwijl onze overheid wel druk bezig is met dingen afschaffen…quote:Op zondag 29 maart 2015 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En dat afschaffen zal hem voorlopig niet worden vermoed ik.
Dan is dit werk je op het lijf geschrevenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
het is idd een feit dat ze ontzettend veel verschillende begeleiders hebben. Op sommige locaties ben ik in de afgelopen 7 jaar regelmatig, op andere misschien maar eens 1 of 2 keer. Ik ben er vrij goed in om aan te voelen en in te schatten waar ze op dat moment behoefte aan hebben. Ik hoor heel vaak van collega's dat ik iets uitstraal waardoor clienten voelen dat het 'veilig' is, dat het wel goed zit. Heb nu al een paar maanden 1 locatie waar ik zowat elke week ben en dan gaan ze je ook echt kennen. Ik vind het fijn om zo te kunnen werken en de locaties waar ik graag kom vragen ook specifiek naar mij. Waar ik nu ben was ik hiervoor nog maar iets van 3 keer en eigenlijk nooit alleen, maar ook dat komt gewoon helemaal goed.
http://derekenkamer.kro.n(...)everingen/28-10-2011quote:De zomertijd, een leuk idee, maar niet zonder gevolgen. In de week na het invoeren van de zomertijd vallen er zo'n 17 meer doden door hartaanvallen. Dit blijkt uit Zweeds onderzoek. Vlak na de overgang naar de wintertijd zijn er weliswaar minder dodelijke hartaanvallen maar er blijven er altijd nog 10 meer staan. Aangezien de zomertijd al 34 jaar bestaat, kunnen we concluderen dat er in die periode 340 extra doden zijn gevallen door deze tijdswisseling.
Verder lopen de boeren bij de omschakeling naar de zomertijd meer dan 8 miljoen euro mis aan melkopbrengst én wordt er in de natuurgebieden meer groot wild dodelijk aangereden. Alleen al op de Veluwe 32 keer meer per jaar.
De oorspronkelijke reden voor het instellen van de zomertijd is niet, zoals velen denken, energiebesparing maar was bedoeld als extra bron van inkomsten voor de recreatiesector. Dat leert navraag bij de Tweede Kamer. Echter, nadat De Rekenkamer de feiten op een rijtje heeft gezet, blijkt het ons minder dan 1% aan extra inkomsten op te leveren (zo'n 12 miljoen euro), een te verwaarlozen bedrag op de totale inkomsten van 37 miljard euro in deze sector. Bovendien blijkt het energievoordeel niet meetbaar. Integendeel: met het steeds groter wordende gebruik van air-conditioning en koelsystemen heeft het eerder een averechts effect.
Nooit eerder werd in Nederland enige vorm van onderzoek gedaan naar de voor- en nadelen van de invoering van de zomertijd.
Klopt, zou leuk zijn als ze eens de slechte dingen afschaffen in plaats van de goede.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dat terwijl onze overheid wel druk bezig is met dingen afschaffen…
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zou leuk zijn als ze eens de slechte dingen afschaffen in plaats van de goede.![]()
Maar dat met die zomertijd is iets wat dan in meerdere landen moet gebeuren. Geen idee nog waarom dat niet verandert, maar goed, lekker boeiend ook, morgen ben ik er in ieder geval weer aan gewend. Is alleen de eerste dag ff fuckedop bij mij.
Als je werkt is dat wel handig. Uurtje eerder vrij.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Maar daarom moeten ze het dus gewoon op vrijdagmiddag 4 uur doen
Daaromquote:Op zondag 29 maart 2015 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je werkt is dat wel handig. Uurtje eerder vrij.
Ach, laten we de zomertijd daar de schuld van gevenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, kwartje had een lange weg te gaan voordat het viel.![]()
Dat mag, maar ik vind het ook niet erg om toe te geven dat dat kwartje er wel vaker wat langer over doet bij mij.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, laten we de zomertijd daar de schuld van geven
quote:Op zondag 29 maart 2015 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik vind het ook niet erg om toe te geven dat dat kwartje er wel vaker wat langer over doet bij mij.![]()
En waarom zijn er nog geen nieuwe namen voor de euro munten, ik zeg nog steeds kwartje en stuiver.
het past erg goed ja, daar ben ik wel blij om. In mijn kantoorbanen kon ik dat niet zo goed vinden. En waar word je nou betaald om te gaan wandelen of om iemand eens flink te kietelen?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is dit werk je op het lijf geschreven
Ik ben gewoon op mijn plaats hier.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk, laat ik geen leeftijdsgerelateerde opmerking er over maken
En ja, Euro's zijn gewoon
* Spezza19 wil nog steeds de gulden terug
[ afbeelding ]
So pretty…..
Betaald worden om te wandelen… * Spezza19 wil weten waar ie zich op kan gevenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het past erg goed ja, daar ben ik wel blij om. In mijn kantoorbanen kon ik dat niet zo goed vinden. En waar word je nou betaald om te gaan wandelen of om iemand eens flink te kietelen?
In de zorg.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Betaald worden om te wandelen… * Spezza19 wil weten waar ie zich op kan geven
Tegen welke munt zeg je dat dan??quote:Op zondag 29 maart 2015 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik vind het ook niet erg om toe te geven dat dat kwartje er wel vaker wat langer over doet bij mij.![]()
En waarom zijn er nog geen nieuwe namen voor de euro munten, ik zeg nog steeds kwartje en stuiver.
Nee hoor, 20 ct zit er nog dichterbijquote:Op zondag 29 maart 2015 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
10 cent denk ik.. die zit er qua waarde het dichtst bij
je was hier niet toen ik met de minder frisse verhalen van mijn werk kwam he? Ik heb er iemand ( ik noem geen namen) zelfs een lachstuip mee bezorgd.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Betaald worden om te wandelen… * Spezza19 wil weten waar ie zich op kan geven
Was niet aanwezig nee, maar ik ken die verhalen via een vriendin van mij….quote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je was hier niet toen ik met de minder frisse verhalen van mijn werk kwam he? Ik heb er iemand ( ik noem geen namen) zelfs een lachstuip mee bezorgd.
Oh als je omrekent wel ja..quote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
10 euro cent is 22 cent
20 euro cent is 44 cent
De waarde is inmiddels wel wat gedaald geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
10 euro cent is 22 cent
20 euro cent is 44 cent
Das is zo…quote:Op zondag 29 maart 2015 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
DE waarde is inmiddels wel wat gedaald geloof ik
de 5 cent noem ik stuiver en de 20 cent wel eens een kwartje.quote:
Die verhalen heb ik ook uit mijn verpleeghuistijd jaquote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
je was hier niet toen ik met de minder frisse verhalen van mijn werk kwam he? Ik heb er iemand ( ik noem geen namen) zelfs een lachstuip mee bezorgd.
Oooh wat vertrouwd!!quote:Op zondag 29 maart 2015 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk, laat ik geen leeftijdsgerelateerde opmerking er over maken
En ja, Euro's zijn gewoon
* Spezza19 wil nog steeds de gulden terug
[ afbeelding ]
So pretty…..
Nee, die 5 en 10 gulden zeggen mij niksquote:Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooh wat vertrouwd!!
Niet allemaal overigens
Dat zijn meer collectors muntstukkenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, die 5 en 10 gulden zeggen mij niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef Treehut362 het volgende:
IN MIJN BEZIT:
[ afbeelding ]U is een rijk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was wel een hele oude dan, zonde dat je niet weet wat ermee gebeurt is.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:29 schreef chufi het volgende:
Mijn vader had ook wat munten en postzegels, wat daar mee gebeurd is weet ik niet...... oa een rijksdaalder uit 1848 dacht ik
Denk dat ie bij mn broer isquote:Op zondag 29 maart 2015 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was wel een hele oude dan, zonde dat je niet weet wat ermee gebeurt is.
Ach je kan er een keer lekker van uiteten… Das ook altijdquote:
Dat merk ik. Daarom laat ik die albums ook gewoon liggen waar ze al jaren liggen. Levert volgens mij nog niet veel op. Ook teveel mensen die ze nog hebben.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef Treehut362 het volgende:
IN MIJN BEZIT:
[ afbeelding ]hoe bijzonder is die voor jou Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
niet bijzonder hoezo wilt u hem hebbenquote:
nou nee hoor, vroeg mij gewoon af hoe bijzonder hij wasquote:Op zondag 29 maart 2015 15:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
niet bijzonder hoezo wilt u hem hebben![]()
ik dacht he cent en toen marktplatsquote:Op zondag 29 maart 2015 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nou nee hoor, vroeg mij gewoon af hoe bijzonder hij was
Het was geen eens je eigen geldquote:Op zondag 29 maart 2015 17:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik dacht he cent en toen marktplats
jawel in de keuken-laquote:
Daarom was het een goede investering, ik heb er nl. slechts 1 eurocent voor betaald.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
Zo leer je wel heel veel over slechts 1 cent
Gezelligheid ten top dus....quote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Meldt, voordat er een Amber Alert wordt uitgegeven. Het is zo communicatief hier, ze zijn een film aan het kijken en er wordt niet eens gereageerd op een vraag of wat dan ook, dus ik zoek mijn eigen vermaak maar
absoluut. Ach, hier komt er nog iets van een gesprek als er reclame komt, bij mijn vader is het volcontinue Candy Crush en aanverwanten.quote:
Dan hoop ik voor je dat ze naar een commerciele zender kijken, zodat er regelmatig gepauzeerd wordtquote:Op zondag 29 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
absoluut. Ach, hier komt er nog iets van een gesprek als er reclame komt, bij mijn vader is het volcontinue Candy Crush en aanverwanten.
net5. Schoonzusje is inmiddels naar bed vertrokken, die blijft nooit lang opquote:Op zondag 29 maart 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze naar een commerciele zender kijken, zodat er regelmatig gepauzeerd wordt
Weet ik nog niet.... Ik zit de hele avond al te vechten tegen de slaap en nam me voor om op tijd naar bed te gaan, Maar nu ben ik weer te wakkerquote:
Toch niet door mij hoop ikquote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.... Ik zit de hele avond al te vechten tegen de slaap en nam me voor om op tijd naar bed te gaan, Maar nu ben ik weer te wakker
Hey, en nee dat is niet fijn nee, ik slaap ook liever in een tweepersoonsbed.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook nog wakker. Vanuit een ander bedje, heb het gevoel dat ik er uit ga vallen, ik kan echt niet fijn slapen in een eenpersoonsbed
ja hoorquote:
hou die jongen toch niet steeds zo wakker johquote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch niet door mij hoop iken wel proberen vroeg te gaan slapen hoor.
heb even pauze nuquote:
Tja, je weet het niet hè.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hou die jongen toch niet steeds zo wakker joh
nee, daar is geen eenpersoonsbed, ben bij zusjequote:Op maandag 30 maart 2015 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
En waar is dat bedje dan, wel in je eigen huis?
Oh ja, zei je net.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, daar is geen eenpersoonsbed, ben bij zusje
Ben aan het leren.quote:
Nee komt niet door jouquote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch niet door mij hoop iken wel proberen vroeg te gaan slapen hoor.
Zie je, wat is het nu.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
net5. Schoonzusje is inmiddels naar bed vertrokken, die blijft nooit lang op
schhonzusje. zusje typt natuurlijk even makkelijkerquote:
Ok, dan snap ik het weer.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
schhonzusje. zusje typt natuurlijk even makkelijker
huiswerkdingetjes van school.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat kan vermoeiend zijn, wat ben je aan het leren?
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zusje en schoonzusje horen bij elkaar
zelfs met mijn typfout.quote:
Wat voor school? Of vraag ik nu ineens heel veel, ja ik vraag veel, nou ja als je niet wilt antwoorden, dan hoeft dat niet hoor.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
En om het ingewikkeld te maken: ga morgen uit eten met exzwager
Dat had je verteldquote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
En om het ingewikkeld te maken: ga morgen uit eten met exzwager
Een weekendschoolquote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor school? Of vraag ik nu ineens heel veel, ja ik vraag veel, nou ja als je niet wilt antwoorden, dan hoeft dat niet hoor.
En daar stop il dus met vertellenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, volgende, wat leer je dan precies, dat wil ik weten.
Ben nog op de terugreis dus leerboeken mee in de treinquote:
ga je op dit tijdstip nog wel thuiskomen dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben nog op de terugreis dus leerboeken mee in de trein
Oeeeeh, hoe zit dat dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heel goed
En dat sjoef dat weet, dat weet ik
Weet ik en daarom doe ik dat ook.quote:
ben er bijna.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga je op dit tijdstip nog wel thuiskomen dan?
Uitvallen telefoon als we blijven kletsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
ben er bijna.
Dus wat gaat er eerder? aankomst thuis of uitvallen telefoon
neequote:Op maandag 30 maart 2015 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Duurt het nog lang voor je thuis bent?
Jouw blijven quoten zal ook niet helpen voor je batterij.quote:
Bij uitstappen valt de verbindng wegquote:Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uitvallen telefoon als we blijven kletsen.![]()
Ik maak optimaal gebruik van de tijd dat ik bij Sas kan zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw blijven quoten zal ook niet helpen voor je batterij.
En gelukkig maar dat je bijna thuis bent, is al laat.
iis gratiezquote:
Hier loopt het ook niet soepel. Zeker niet als er meer apparaten mee verbonden zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier knalt de wifi er steeds uit, zelfs de wifi op mijn werk was stabieler
Heel verstandig.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak optimaal gebruik van de tijd dat ik bij Sas kan zijn.
zou ik ook doenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak optimaal gebruik van de tijd dat ik bij Sas kan zijn.
Kan nu bijna mijn huisje zien maar het licht is uitquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan nu bijna mijn huisje zien maar het licht is uit
Is ook fijn. Heb nu alweer zin in vrijdagquote:
Ik ga maar eens uitstappenquote:
Ik hoop dat je je snel beter voelt.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat ik ze hier vannacht niet wakker hou met mijn gehoest
Hahaha , maar serieus wens ik je een goede nachtrust zonder hoestenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat ik ze hier vannacht niet wakker hou met mijn gehoest
oh ja, jou had ik ook al wakker gehoudenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha , maar serieus wens ik je een goede nachtrust zonder hoesten
Mijn laptop crashte er spontaan vanquote:Op maandag 30 maart 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, jou had ik ook al wakker gehouden
Ik leef nog heel even in wintertijdquote:
Mooi dat alles zijn gangetje gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik leef nog heel even in wintertijd
Hier ook alles z'n gangetje…
Nog last gehad van de "storm"?
Ja moest hier ook het raam dicht doen… Wat wel irritant is in de kamer waar de was aan het drogen is… Beslaat dat hele raam aan de binnenkantquote:Op maandag 30 maart 2015 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi dat alles zijn gangetje gaat.
Oh ja, was het al bijna weer vergeten.Is pas 12 uur.
![]()
ok, bijna 1 uur.
En geen last maar het waaide flink ja, mijn raam moest ervan dicht.
Dat is vet irritant als de boel beslaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja moest hier ook het raam dicht doen… Wat wel irritant is in de kamer waar de was aan het drogen is… Beslaat dat hele raam aan de binnenkant![]()
Straks maar weer even opengooien
Jij ook slaap lekker en ik hoop dat je redelijk rustig kan slapen zonder al te veel gehoest.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]en de rest natuurlijk ook welterusten, ik ga ook slapen
Ja daarom, maar dat ruim is een tuimelraam naar binnen toe… Dus ja, dan regent het zo lekker naar binnen als de wind "goed" staatquote:Op maandag 30 maart 2015 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is vet irritant als de boel beslaat.
Die van mij stond open voor de slang van de droger, heb ook maar 1 was gedaan hierdoor want het waaide zo hard en dat raam ging zo tekeer dat ik dacht, nah, ff wachten tot morgen en kijken hoe het weer dan is.
Oh, ja dat is kut inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja daarom, maar dat ruim is een tuimelraam naar binnen toe… Dus ja, dan regent het zo lekker naar binnen als de wind "goed" staat
Er zullen vast nog meer nutteloze uitvindingen zijn. Maar deze mag wel in de top 10 van mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meest nutteloze uitvinding, zo'n tuimelraam naar binnen
Sloten op pompstations die 24/7 open zijn bijvoorbeeld… compleet nutteloosquote:Op maandag 30 maart 2015 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zullen vast nog meer nutteloze uitvindingen zijn. Maar deze mag wel in de top 10 van mij.
Die ben ik nog niet tegen gekomen gelukkig en is inderdaad een beetje heel erg nutteloos.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sloten op pompstations die 24/7 open zijn bijvoorbeeld… compleet nutteloos
Ja toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomen gelukkig en is inderdaad een beetje heel erg nutteloos.
Ja, heel erg nutteloos en raar.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja toch?
Wat doe jij nog zo laat op? Nog het wintertijd gevoel?
Aan het gamen?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, heel erg nutteloos en raar.![]()
Nee, wintertijd en dat soort toestanden heb ik geen last van. Beetje aan het gamen nog.
Nee, dat niet een mmropg of hoe dat ook mag heten.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aan het gamen?
Candy Crush Saga zeker?
Aha! Das idd wel halve nerd alert jaquote:Op maandag 30 maart 2015 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat niet een mmropg of hoe dat ook mag heten.Halve nerd alert.
![]()
En waarom ben jij nog wakker?
Wat voor soort muziek? En verstandig dat je zo naar bed gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aha! Das idd wel halve nerd alert ja
Ik draai nog wat deuntjes op de radio… maar ga zo wel naar bed
Oh van allesquote:Op maandag 30 maart 2015 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek? En verstandig dat je zo naar bed gaat.
Van alles is goed, heb ik ook wel, ik heb het alleen niet in huis of op mijn pc, maar ik ontdek steeds meer muziek. Internet is cool.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh van alles
Noem het en ik heb het (hoogstwaarschijnlijk) met uitzondering van een aantal genres![]()
Jij muziekliefhebber?
Ik heb meer dan 1500 cd's en nog paar honderd platenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van alles is goed, heb ik ook wel, ik heb het alleen niet in huis of op mijn pc, maar ik ontdek steeds meer muziek. Internet is cool.Mijn youtube lijsten worden steeds groter.
Wow, das veel.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1500 cd's en nog paar honderd platen
En nee, schlager komt er niet in
Alhoewel, met een Oktoberfest is dat best leuk
Dat is ook weer zo…quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wow, das veel.
En met alcohol worden zelfs smartlappen leuk.En ken je ze ineens meezingen.
Zelf draaien is dan een ander verhaal inderdaad, ik zou diverse muzieksoorten niet vrijwillig willen opzetten, dat moet dan echt ergens anders gebeuren en dat ik er niet onderuit kom en ik hoop maar dat er dan alcohol is.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo…
Maar goed, er zit wel een enorm groot verschil tussen hoe vaak ik smartlappen draai en gewoon normale muziek
Dit ideequote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf draaien is dan een ander verhaal inderdaad, ik zou diverse muzieksoorten niet vrijwillig willen opzetten, dat moet dan echt ergens anders gebeuren en dat ik er niet onderuit kom en ik hoop maar dat er dan alcohol is.![]()
Anders stop ik gerust mijn vingers in mijn oren of loop weg.
Maar muziek is wel echt mijn grootste hobby/passie… Ik zou er echt niet zonder kunnenquote:
Dat is wel duidelijk als je zoveel muziek in je bezit hebt.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar muziek is wel echt mijn grootste hobby/passie… Ik zou er echt niet zonder kunnen
Gewoon muten in SAM/VDJ/Mixxxquote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf draaien is dan een ander verhaal inderdaad, ik zou diverse muzieksoorten niet vrijwillig willen opzetten, dat moet dan echt ergens anders gebeuren en dat ik er niet onderuit kom en ik hoop maar dat er dan alcohol is.![]()
Anders stop ik gerust mijn vingers in mijn oren of loop weg.
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon muten in SAM/VDJ/Mixxx![]()
En dan unmuten wanneer het nummer over is.
Of in het diepe springen, suck it up... en het gaat wel weer over
JA, gaan we nou hier zitten?quote:
I got a fake ID, yoquote:
Oh ik kan echt geen dag zonderquote:Op maandag 30 maart 2015 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk als je zoveel muziek in je bezit hebt.![]()
Mijn grootste passie is het niet maar het zit er dicht tegen aan, muziek heb ik nodig, als ik een paar dagen niets luister merk ik dit echt aan mijn humeur.
quote:
Als ik de controle over de radio heb, dan zap ik tot ik een leuk nummer hoor, mijn zoon vraagt dan waarom ie weer op veronica staat.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon muten in SAM/VDJ/Mixxx![]()
En dan unmuten wanneer het nummer over is.
Of in het diepe springen, suck it up... en het gaat wel weer over
Ik heb er geen. Tenminste ik heb hem nooit gezien.quote:
De jouwe heeft je lichaam al verlaten dan?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik de controle over de radio heb, dan zap ik tot ik een leuk nummer hoor, mijn zoon vraagt dan waarom ie weer op veronica staat.![]()
En als het echt niet anders kan, dan suck ik het inderdaad op.![]()
Nou ja, schijnt ook maar 29 gram te wegenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Tenminste ik heb hem nooit gezien.
Beetje pop en ik kan weer luisteren naar treurige muziek. En af en toe wat rock tussendoor en dan weer disco en dan weer klassie en dan weer... zoveel keuzes en soorten.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik kan echt geen dag zonder
Wat draai je op dit moment veel?
Scheelt ook weer..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Veronica
Alleen draaien ze te vaak hetzelfde.. en weinig uitstapjes naar de 70's..
Classic Rock en Radio 10 Gold enzo…
Maar goed, kan ook gewoon mijn eigen verzameling opzetten
Oh, dus dan moet je maar eens naar Radio 49 luisteren enzoquote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje pop en ik kan weer luisteren naar treurige muziek. En af en toe wat rock tussendoor en dan weer disco en dan weer klassie en dan weer... zoveel keuzes en soorten.
Waarom, ik zal ff zoeken, moet niet moeilijk zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Choco, heb jij die foto van Rod Stewart nog bij de hand?
Das niks dus, Denk dat ie daarom zo makkelijk op kan stijgen als je tijd gekomen is.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, schijnt ook maar 29 gram te wegen
Die fotoquote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Choco, heb jij die foto van Rod Stewart nog bij de hand?
Voor de Rod fans.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom, ik zal ff zoeken, moet niet moeilijk zijn.
Ik kon hem nog net binnenhoudenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Das niks dus, Denk dat ie daarom zo makkelijk op kan stijgen als je tijd gekomen is.
Als wij mannen dan nog maar kunnen slapen straks.quote:
Ik kijk alleen naar de linker helftquote:Op maandag 30 maart 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als wij mannen dan nog maar kunnen slapen straks.
Dank je.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar...![]()
[ afbeelding ]
Klopt en dan beland ik dus tegenwoordig op radio 10 gold inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Veronica
Alleen draaien ze te vaak hetzelfde.. en weinig uitstapjes naar de 70's..
Classic Rock en Radio 10 Gold enzo…
Maar goed, kan ook gewoon mijn eigen verzameling opzetten
Heb ik wel eens gedaan, door onze huispuber.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus dan moet je maar eens naar Radio 49 luisteren enzo
Jouw huispuber luistert R49?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, door onze huispuber.
Oef 538 trek ik echt nietquote:Op maandag 30 maart 2015 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en dan beland ik dus tegenwoordig op radio 10 gold inderdaad.moet je mijn zoon dan horen.
![]()
Maar daar blijkt zomertijd te zitten ofzo en die is ook van de 80's, niet zo raar dus dat ik daar dan blijf hangen. En 538 luister ik ook vaak.
Nee, die huispuber van fok.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar...![]()
[ afbeelding ]
Ah op die fiets…quote:Op maandag 30 maart 2015 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, die huispuber van fok.![]()
Die heeft wel eens gedraaid en toen zijn we vanuit de uto sc wezen luisteren.
Soms wel leuk hoor. Pop muziek.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oef 538 trek ik echt niet
Dat is dus ECHT NIET mijn zender en muziek
Ro-ho-sanne…. ik weet dat er heel veel mannen zijn….quote:Op maandag 30 maart 2015 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms wel leuk hoor. Pop muziek.![]()
![]()
Als je wilt dat ik uit een auto spring moet je 100%nl opzetten.
Ik zal binnenkort weer eens kijken hoe ik dat toen voor elkaar had gekregen, was eerst een heel gedoe in ieder geval, dat weet ik nog wel, lukte me niet in 1 keer.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah op die fiets…
Maar moet je maar vaker doen
Ik werd afgeleid door die dame linksquote:
Gewoon op "LUISTEREN" klikken… doet ie het vanzelfquote:Op maandag 30 maart 2015 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer eens kijken hoe ik dat toen voor elkaar had gekregen, was eerst een heel gedoe in ieder geval, dat weet ik nog wel, lukte me niet in 1 keer.
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ro-ho-sanne…. ik weet dat er heel veel mannen zijn….
Oftewel, Rosanne is gewoon een hoer
Net als Easy Lover van Phil Collins… ook gewoon een net liedje over een sletquote:
Dat dacht ik toen ook, mooi niet, lukte niet, toen haalde ik weer iets binnen waardoor ik weer iets had wat lastig te verwijderen was. En toen weet ik het niet meer. Is in ieder geval gelukt dus zal me nog wel een keer lukken, maar nu te laat om zulke dingen uit te zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon op "LUISTEREN" klikken… doet ie het vanzelfOp een browser dan enzo…
Ach, ben ook gestopt met draaien..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook, mooi niet, lukte niet, toen haalde ik weer iets binnen waardoor ik weer iets had wat lastig te verwijderen was. En toen weet ik het niet meer. Is in ieder geval gelukt dus zal me nog wel een keer lukken, maar nu te laat om zulke dingen uit te zoeken.
Omg, zo had ik het nog nooit bekeken, ik leer zoveel meer over muziek de laatste tijd, briljant soms gewoon.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net als Easy Lover van Phil Collins… ook gewoon een net liedje over een slet
Soms (met bijv. chrome) haalt ie een *.pls file binnen. Die kan je openen in je favo mediaplayer. Daarmee kan je dan naar de stream luisterenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook, mooi niet, lukte niet, toen haalde ik weer iets binnen waardoor ik weer iets had wat lastig te verwijderen was. En toen weet ik het niet meer. Is in ieder geval gelukt dus zal me nog wel een keer lukken, maar nu te laat om zulke dingen uit te zoeken.
Dus jij bent niet meer te beluisteren...quote:Op maandag 30 maart 2015 01:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ben ook gestopt met draaien..Maar morgen een Mama Appelsapjes Show
En Status Quo > Roll Over Lay Down And Let Me In......lijkt me vrij duidelijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg, zo had ik het nog nooit bekeken, ik leer zoveel meer over muziek de laatste tijd, briljant soms gewoon.![]()
Het schiet me ineens te binnen, ik heb het toen via itunes gedaan, dat lukte wel toen.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Soms (met bijv. chrome) haalt ie een *.pls file binnen. Die kan je openen in je favo mediaplayer. Daarmee kan je dan naar de stream luisteren
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En Status Quo > Roll Over Lay Down And Let Me In......lijkt me vrij duidelijk.
Die artiesten ook, dirty mind, joy foreverquote:Op maandag 30 maart 2015 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nu wel ja. Die had ik ook al een tijd niet gehoord, maar nu je het zo zegt.
![]()
![]()
Ik voorspel dat er nu nog wel een aantal gaan komen, ik ben benieuwd.
Klopt, maar al heel lang niet gehoordquote:Op maandag 30 maart 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ga liggen en laat me erin. Daar hoef je geen fantasie voor te hebben.
Welke liedjes gaan eigenlijk over iets anders?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, maar al heel lang niet gehoord![]()
Nog meer rare liedjes.
Van the police, met die leraar en leerling. dat is er ook 1.
Dan moet je morgen niet luisteren neequote:Op maandag 30 maart 2015 01:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus jij bent niet meer te beluisteren...
En die vind ik best wel irritant en hebben een hoop liedjes verziekt voor mij.
Bij artiesten is het simpeler.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die artiesten ook, dirty mind, joy forever![]()
En dan heb je nog de R49 DJ's
Geen idee, gaan over of de liefde, of seks of over uit elkaar gaan en en en en ok ho maar weer.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke liedjes gaan eigenlijk over iets anders?
Je kan R49 gewoon aanzetten en rondgaan, en toch luisteren.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij artiesten is het simpeler.![]()
En ja ja, ik kom wel eens kijken daar binnenkort.
We hebben bij R49 ook een lijst met liedjes over "te jonge dames"quote:Op maandag 30 maart 2015 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog meer rare liedjes.
Paul Simon & Art Garfunkel - Mrs Robinsonquote:Op maandag 30 maart 2015 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog meer rare liedjes.
Mag dat?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We hebben bij R49 ook een lijst met liedjes over "te jonge dames"
Nah, dat vind ik niet zo leuk, die jacques.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je morgen niet luisteren nee
8 april wel... Jacques Brel special
Liedje heet "Dont stand so close to me"quote:Op maandag 30 maart 2015 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog meer rare liedjes.
Ja, maar ik doe ook nog andere dingen en dan kan de radio daar niet bij aan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan R49 gewoon aanzetten en rondgaan, en toch luisteren.
Van Mrs Robinson vind ik de versie van Lemonheads erg lekker....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Paul Simon & Art Garfunkel - Mrs Robinson
Die ja. Ken hem meezingen maar titel was ik even vergeten.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Liedje heet "Dont stand so close to me"
Gelukkig is Nederland redelijk ruimdenkendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |