De waarde is inmiddels wel wat gedaald geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
10 euro cent is 22 cent
20 euro cent is 44 cent
Das is zo…quote:Op zondag 29 maart 2015 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
DE waarde is inmiddels wel wat gedaald geloof ik
de 5 cent noem ik stuiver en de 20 cent wel eens een kwartje.quote:
Die verhalen heb ik ook uit mijn verpleeghuistijd jaquote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
je was hier niet toen ik met de minder frisse verhalen van mijn werk kwam he? Ik heb er iemand ( ik noem geen namen) zelfs een lachstuip mee bezorgd.
Oooh wat vertrouwd!!quote:Op zondag 29 maart 2015 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk, laat ik geen leeftijdsgerelateerde opmerking er over maken
En ja, Euro's zijn gewoon
* Spezza19 wil nog steeds de gulden terug
[ afbeelding ]
So pretty…..
Nee, die 5 en 10 gulden zeggen mij niksquote:Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooh wat vertrouwd!!
Niet allemaal overigens
Dat zijn meer collectors muntstukkenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, die 5 en 10 gulden zeggen mij niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef Treehut362 het volgende:
IN MIJN BEZIT:
[ afbeelding ]U is een rijk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was wel een hele oude dan, zonde dat je niet weet wat ermee gebeurt is.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:29 schreef chufi het volgende:
Mijn vader had ook wat munten en postzegels, wat daar mee gebeurd is weet ik niet...... oa een rijksdaalder uit 1848 dacht ik
Denk dat ie bij mn broer isquote:Op zondag 29 maart 2015 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was wel een hele oude dan, zonde dat je niet weet wat ermee gebeurt is.
Ach je kan er een keer lekker van uiteten… Das ook altijdquote:
Dat merk ik. Daarom laat ik die albums ook gewoon liggen waar ze al jaren liggen. Levert volgens mij nog niet veel op. Ook teveel mensen die ze nog hebben.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef Treehut362 het volgende:
IN MIJN BEZIT:
[ afbeelding ]hoe bijzonder is die voor jou Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |