OK.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, zeker een uur. Ontbijten, douchen, aankleden, haar doen, tanden poetsen, bedenken of alles voor een paar dagen in mijn koffertje zit en of ik het huis zo een paar dagen achter kan laten en dan ook nog tanken...
Ik ga namelijk vanavond vanaf mijn werk door naar mijn zusje en kom dinsdag weer terug
ipad gaat mee, dus ik check vast wel inquote:Op zondag 29 maart 2015 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK.
Goed trouwens dat je meldt dat je weg gaat.
Als je dan niet dagelijks hier meldt, hoeven we geen Amber Alert uit te laten gaan...
Gelukkig maar. Anders valt het hier zomaar stilquote:Op zondag 29 maart 2015 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ipad gaat mee, dus ik check vast wel in
Dat wordt dan 's nachts wel weer ingehaaldquote:Op zondag 29 maart 2015 10:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders valt het hier zomaar stil
Ik heb nog niet gelezen wat iedereen voor ontbijt heeft gehad. Dat baart me zorgen.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:24 schreef MadMaster het volgende:
OK.
Goed trouwens dat je meldt dat je weg gaat.
Als je dan niet dagelijks hier meldt, hoeven we geen Amber Alert uit te laten gaan...
Jij hebt vast je uitgeperste citroen al gedronken vandaag als ik de FB lees....quote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gelezen wat iedereen voor ontbijt heeft gehad. Dat baart me zorgen.
De dagelijkse smoothie-updates zou ik niet willen missen.
Ach, voor de één is die ene persoon de boosdoener, voor de ander een andere persoon...quote:Op zondag 29 maart 2015 11:32 schreef FANN het volgende:
Nou ja zoals Sacha gisteren al zei, de sfeer is hier nu toch al verziekt,
bedankt King, heb je weer goed gedaan.
watskebeurtquote:Op zondag 29 maart 2015 11:32 schreef FANN het volgende:
Nou ja zoals Sacha gisteren al zei, de sfeer is hier nu toch al verziekt,
bedankt King, heb je weer goed gedaan.
Ja het zal allemaal wel, ik heb al een keer gevraagd om uitleg, maar dat was ook al teveel, nouquote:Op zondag 29 maart 2015 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, voor de één is die ene persoon de boosdoener, voor de ander een andere persoon...
Schijnbaar is de sfeer verziekt sinds ik hier amper meer post. Ze zullen me wel missen denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Ach, voor de één is die ene persoon de boosdoener, voor de ander een andere persoon...
o thanks, je hoeft mijn dm nu niet meer te beantwoorden hahahahaquote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is de sfeer verziekt sinds ik hier amper meer post. Ze zullen me wel missen denk ik.
Oeps, te laat. En het was een PM.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:44 schreef just me het volgende:
o thanks, je hoeft mijn dm nu niet meer te beantwoorden hahahaha
Nee de sfeer is verziekt omdat je steeds loopt te janken en zuur te doen, zelfs in anderequote:Op zondag 29 maart 2015 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is de sfeer verziekt sinds ik hier amper meer post. Ze zullen me wel missen denk ik.
ik doe ook alles foutquote:
Misschien kan de zelfbenoemde gezelligheidspolitie hier je wel weer op het rechte pad brengen.quote:
Ik ben niet meer op het rechte pad te brengen ben nik bang, hebben mijn ouders ook altijd geprobeerdquote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien kan de zelfbenoemde gezelligheidspolitie hier je wel weer op het rechte pad brengen.
Die schijnen precies te weten hoe je je goed moet gedragen.
maak je geen zorgen hoor, ik sloop 40+ wel uit mijn AT, veel geluk ermeequote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien kan de zelfbenoemde gezelligheidspolitie hier je wel weer op het rechte pad brengen.
Die schijnen precies te weten hoe je je goed moet gedragen.
De koffie slowchat schijnt heel gezellig te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
maak je geen zorgen hoor, ik sloop 40+ wel uit mijn AT, veel geluk ermee
krijg de pestquote:Op zondag 29 maart 2015 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De koffie slowchat schijnt heel gezellig te zijn.![]()
Tip: Sloop de OP eruit als je de TS bent en zet er dan iets over jezelf in. Dat wordt daar enorm gewaardeerd!
Heb je de oplader ook bij je?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, het werkt. Blij dat ik de ipad bij me heb. Lopen 2 pubers rond die compleet hun eigen gang gaan, relaxed dienstje hier, collega is net naar huis.
yup, maar de accu houdt het sowieso nog een uurtje of 9 vol. De ene puber wordt trouwens eind vd middag opgehaald, dus ik kan mijn collega bellen dat ze ook pas om 7 uur hoeft te komen, met die ene red ik het wel. Hij is normaal een beetje moeilijk, maar dat is in reactie op andere bewoners en die zijn er nu niet.quote:
Goeie middag chocoquote:Op zondag 29 maart 2015 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
De klok op mijn radio loopt weer goed nu.![]()
Hallo allemaal.
Voor hier, cool, tenminstequote:Op zondag 29 maart 2015 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed, ik ben bezig om een vaste OP te bedenken
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed, ik ben bezig om een vaste OP te bedenken
Dat is heel vervelend, houd ze dan maar kort anders blijf je bezig.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Wifi is niet helemaal stabiel hier, tik ik een post, verdwijnt hij weer
Hij staat er wel hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Wifi is niet helemaal stabiel hier, tik ik een post, verdwijnt hij weer
Je lijkt wel een wijf om zo door te zanikenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De koffie slowchat schijnt heel gezellig te zijn.![]()
Tip: Sloop de OP eruit als je de TS bent en zet er dan iets over jezelf in. Dat wordt daar enorm gewaardeerd!
Werk je in een GVT?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, maar de accu houdt het sowieso nog een uurtje of 9 vol. De ene puber wordt trouwens eind vd middag opgehaald, dus ik kan mijn collega bellen dat ze ook pas om 7 uur hoeft te komen, met die ene red ik het wel. Hij is normaal een beetje moeilijk, maar dat is in reactie op andere bewoners en die zijn er nu niet.
ja, als hij niet geplaatst wordt dan merk ik dat meteen doordat ik dan ipv in het topic opeens bij mijn AT beland.quote:
yup. Op heel verschillende locaties, gisteren bij kindjes die veel structuur nodig hebben, vandaag bij pubers die hun gang mogen gaan en de rest is bij ouders. We eten ook nog pizza, puberfeest helemaal compleetquote:
Ik voel me altijd beroofd van een uur als het zomertijd is, wordt ik wakker, is het ineens nog later.quote:
Dat sowieso…quote:Op zondag 29 maart 2015 12:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik voel me altijd beroofd van een uur als het zomertijd is, wordt ik wakker, is het ineens nog later.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat sowieso…
En het heeft ook totaal geen nut die zomertijd qua verbruik
Dus afschaffen die hap… OF in laten gaan op vrijdagmiddag 4 uur
het is idd een feit dat ze ontzettend veel verschillende begeleiders hebben. Op sommige locaties ben ik in de afgelopen 7 jaar regelmatig, op andere misschien maar eens 1 of 2 keer. Ik ben er vrij goed in om aan te voelen en in te schatten waar ze op dat moment behoefte aan hebben. Ik hoor heel vaak van collega's dat ik iets uitstraal waardoor clienten voelen dat het 'veilig' is, dat het wel goed zit. Heb nu al een paar maanden 1 locatie waar ik zowat elke week ben en dan gaan ze je ook echt kennen. Ik vind het fijn om zo te kunnen werken en de locaties waar ik graag kom vragen ook specifiek naar mij. Waar ik nu ben was ik hiervoor nog maar iets van 3 keer en eigenlijk nooit alleen, maar ook dat komt gewoon helemaal goed.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Wel heel afwisselend, maar is dat niet 'onrustig' voor de kinderen? Qua bandopbouwen?
En dat terwijl onze overheid wel druk bezig is met dingen afschaffen…quote:Op zondag 29 maart 2015 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En dat afschaffen zal hem voorlopig niet worden vermoed ik.
Dan is dit werk je op het lijf geschrevenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
het is idd een feit dat ze ontzettend veel verschillende begeleiders hebben. Op sommige locaties ben ik in de afgelopen 7 jaar regelmatig, op andere misschien maar eens 1 of 2 keer. Ik ben er vrij goed in om aan te voelen en in te schatten waar ze op dat moment behoefte aan hebben. Ik hoor heel vaak van collega's dat ik iets uitstraal waardoor clienten voelen dat het 'veilig' is, dat het wel goed zit. Heb nu al een paar maanden 1 locatie waar ik zowat elke week ben en dan gaan ze je ook echt kennen. Ik vind het fijn om zo te kunnen werken en de locaties waar ik graag kom vragen ook specifiek naar mij. Waar ik nu ben was ik hiervoor nog maar iets van 3 keer en eigenlijk nooit alleen, maar ook dat komt gewoon helemaal goed.
http://derekenkamer.kro.n(...)everingen/28-10-2011quote:De zomertijd, een leuk idee, maar niet zonder gevolgen. In de week na het invoeren van de zomertijd vallen er zo'n 17 meer doden door hartaanvallen. Dit blijkt uit Zweeds onderzoek. Vlak na de overgang naar de wintertijd zijn er weliswaar minder dodelijke hartaanvallen maar er blijven er altijd nog 10 meer staan. Aangezien de zomertijd al 34 jaar bestaat, kunnen we concluderen dat er in die periode 340 extra doden zijn gevallen door deze tijdswisseling.
Verder lopen de boeren bij de omschakeling naar de zomertijd meer dan 8 miljoen euro mis aan melkopbrengst én wordt er in de natuurgebieden meer groot wild dodelijk aangereden. Alleen al op de Veluwe 32 keer meer per jaar.
De oorspronkelijke reden voor het instellen van de zomertijd is niet, zoals velen denken, energiebesparing maar was bedoeld als extra bron van inkomsten voor de recreatiesector. Dat leert navraag bij de Tweede Kamer. Echter, nadat De Rekenkamer de feiten op een rijtje heeft gezet, blijkt het ons minder dan 1% aan extra inkomsten op te leveren (zo'n 12 miljoen euro), een te verwaarlozen bedrag op de totale inkomsten van 37 miljard euro in deze sector. Bovendien blijkt het energievoordeel niet meetbaar. Integendeel: met het steeds groter wordende gebruik van air-conditioning en koelsystemen heeft het eerder een averechts effect.
Nooit eerder werd in Nederland enige vorm van onderzoek gedaan naar de voor- en nadelen van de invoering van de zomertijd.
Klopt, zou leuk zijn als ze eens de slechte dingen afschaffen in plaats van de goede.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dat terwijl onze overheid wel druk bezig is met dingen afschaffen…
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zou leuk zijn als ze eens de slechte dingen afschaffen in plaats van de goede.![]()
Maar dat met die zomertijd is iets wat dan in meerdere landen moet gebeuren. Geen idee nog waarom dat niet verandert, maar goed, lekker boeiend ook, morgen ben ik er in ieder geval weer aan gewend. Is alleen de eerste dag ff fuckedop bij mij.
Als je werkt is dat wel handig. Uurtje eerder vrij.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Maar daarom moeten ze het dus gewoon op vrijdagmiddag 4 uur doen
Daaromquote:Op zondag 29 maart 2015 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je werkt is dat wel handig. Uurtje eerder vrij.
Ach, laten we de zomertijd daar de schuld van gevenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, kwartje had een lange weg te gaan voordat het viel.![]()
Dat mag, maar ik vind het ook niet erg om toe te geven dat dat kwartje er wel vaker wat langer over doet bij mij.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, laten we de zomertijd daar de schuld van geven
quote:Op zondag 29 maart 2015 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik vind het ook niet erg om toe te geven dat dat kwartje er wel vaker wat langer over doet bij mij.![]()
En waarom zijn er nog geen nieuwe namen voor de euro munten, ik zeg nog steeds kwartje en stuiver.
het past erg goed ja, daar ben ik wel blij om. In mijn kantoorbanen kon ik dat niet zo goed vinden. En waar word je nou betaald om te gaan wandelen of om iemand eens flink te kietelen?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is dit werk je op het lijf geschreven
Ik ben gewoon op mijn plaats hier.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk, laat ik geen leeftijdsgerelateerde opmerking er over maken
En ja, Euro's zijn gewoon
* Spezza19 wil nog steeds de gulden terug
[ afbeelding ]
So pretty…..
Betaald worden om te wandelen… * Spezza19 wil weten waar ie zich op kan gevenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het past erg goed ja, daar ben ik wel blij om. In mijn kantoorbanen kon ik dat niet zo goed vinden. En waar word je nou betaald om te gaan wandelen of om iemand eens flink te kietelen?
In de zorg.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Betaald worden om te wandelen… * Spezza19 wil weten waar ie zich op kan geven
Tegen welke munt zeg je dat dan??quote:Op zondag 29 maart 2015 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik vind het ook niet erg om toe te geven dat dat kwartje er wel vaker wat langer over doet bij mij.![]()
En waarom zijn er nog geen nieuwe namen voor de euro munten, ik zeg nog steeds kwartje en stuiver.
Nee hoor, 20 ct zit er nog dichterbijquote:Op zondag 29 maart 2015 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
10 cent denk ik.. die zit er qua waarde het dichtst bij
je was hier niet toen ik met de minder frisse verhalen van mijn werk kwam he? Ik heb er iemand ( ik noem geen namen) zelfs een lachstuip mee bezorgd.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Betaald worden om te wandelen… * Spezza19 wil weten waar ie zich op kan geven
Was niet aanwezig nee, maar ik ken die verhalen via een vriendin van mij….quote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je was hier niet toen ik met de minder frisse verhalen van mijn werk kwam he? Ik heb er iemand ( ik noem geen namen) zelfs een lachstuip mee bezorgd.
Oh als je omrekent wel ja..quote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
10 euro cent is 22 cent
20 euro cent is 44 cent
De waarde is inmiddels wel wat gedaald geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
10 euro cent is 22 cent
20 euro cent is 44 cent
Das is zo…quote:Op zondag 29 maart 2015 13:22 schreef chufi het volgende:
[..]
DE waarde is inmiddels wel wat gedaald geloof ik
de 5 cent noem ik stuiver en de 20 cent wel eens een kwartje.quote:
Die verhalen heb ik ook uit mijn verpleeghuistijd jaquote:Op zondag 29 maart 2015 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
je was hier niet toen ik met de minder frisse verhalen van mijn werk kwam he? Ik heb er iemand ( ik noem geen namen) zelfs een lachstuip mee bezorgd.
Oooh wat vertrouwd!!quote:Op zondag 29 maart 2015 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk, laat ik geen leeftijdsgerelateerde opmerking er over maken
En ja, Euro's zijn gewoon
* Spezza19 wil nog steeds de gulden terug
[ afbeelding ]
So pretty…..
Nee, die 5 en 10 gulden zeggen mij niksquote:Op zondag 29 maart 2015 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooh wat vertrouwd!!
Niet allemaal overigens
Dat zijn meer collectors muntstukkenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, die 5 en 10 gulden zeggen mij niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef Treehut362 het volgende:
IN MIJN BEZIT:
[ afbeelding ]U is een rijk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was wel een hele oude dan, zonde dat je niet weet wat ermee gebeurt is.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:29 schreef chufi het volgende:
Mijn vader had ook wat munten en postzegels, wat daar mee gebeurd is weet ik niet...... oa een rijksdaalder uit 1848 dacht ik
Denk dat ie bij mn broer isquote:Op zondag 29 maart 2015 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was wel een hele oude dan, zonde dat je niet weet wat ermee gebeurt is.
Ach je kan er een keer lekker van uiteten… Das ook altijdquote:
Dat merk ik. Daarom laat ik die albums ook gewoon liggen waar ze al jaren liggen. Levert volgens mij nog niet veel op. Ook teveel mensen die ze nog hebben.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:13 schreef Treehut362 het volgende:
IN MIJN BEZIT:
[ afbeelding ]hoe bijzonder is die voor jou Hut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |