quote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
En om het ingewikkeld te maken: ga morgen uit eten met exzwager
Dat had je verteldquote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
En om het ingewikkeld te maken: ga morgen uit eten met exzwager
Een weekendschoolquote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor school? Of vraag ik nu ineens heel veel, ja ik vraag veel, nou ja als je niet wilt antwoorden, dan hoeft dat niet hoor.
En daar stop il dus met vertellenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, volgende, wat leer je dan precies, dat wil ik weten.
Ben nog op de terugreis dus leerboeken mee in de treinquote:
ga je op dit tijdstip nog wel thuiskomen dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben nog op de terugreis dus leerboeken mee in de trein
Oeeeeh, hoe zit dat dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heel goed
En dat sjoef dat weet, dat weet ik
Weet ik en daarom doe ik dat ook.quote:
ben er bijna.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga je op dit tijdstip nog wel thuiskomen dan?
Uitvallen telefoon als we blijven kletsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
ben er bijna.
Dus wat gaat er eerder? aankomst thuis of uitvallen telefoon
neequote:Op maandag 30 maart 2015 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Duurt het nog lang voor je thuis bent?
Jouw blijven quoten zal ook niet helpen voor je batterij.quote:
Bij uitstappen valt de verbindng wegquote:Op maandag 30 maart 2015 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uitvallen telefoon als we blijven kletsen.![]()
Ik maak optimaal gebruik van de tijd dat ik bij Sas kan zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw blijven quoten zal ook niet helpen voor je batterij.
En gelukkig maar dat je bijna thuis bent, is al laat.
iis gratiezquote:
Hier loopt het ook niet soepel. Zeker niet als er meer apparaten mee verbonden zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier knalt de wifi er steeds uit, zelfs de wifi op mijn werk was stabieler
Heel verstandig.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak optimaal gebruik van de tijd dat ik bij Sas kan zijn.
zou ik ook doenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak optimaal gebruik van de tijd dat ik bij Sas kan zijn.
Kan nu bijna mijn huisje zien maar het licht is uitquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan nu bijna mijn huisje zien maar het licht is uit
Is ook fijn. Heb nu alweer zin in vrijdagquote:
Ik ga maar eens uitstappenquote:
Ik hoop dat je je snel beter voelt.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat ik ze hier vannacht niet wakker hou met mijn gehoest
Hahaha , maar serieus wens ik je een goede nachtrust zonder hoestenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat ik ze hier vannacht niet wakker hou met mijn gehoest
oh ja, jou had ik ook al wakker gehoudenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha , maar serieus wens ik je een goede nachtrust zonder hoesten
Mijn laptop crashte er spontaan vanquote:Op maandag 30 maart 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, jou had ik ook al wakker gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |