Ik leef nog heel even in wintertijdquote:
Mooi dat alles zijn gangetje gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik leef nog heel even in wintertijd
Hier ook alles z'n gangetje…
Nog last gehad van de "storm"?
Ja moest hier ook het raam dicht doen… Wat wel irritant is in de kamer waar de was aan het drogen is… Beslaat dat hele raam aan de binnenkantquote:Op maandag 30 maart 2015 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi dat alles zijn gangetje gaat.
Oh ja, was het al bijna weer vergeten.Is pas 12 uur.
![]()
ok, bijna 1 uur.
En geen last maar het waaide flink ja, mijn raam moest ervan dicht.
Dat is vet irritant als de boel beslaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja moest hier ook het raam dicht doen… Wat wel irritant is in de kamer waar de was aan het drogen is… Beslaat dat hele raam aan de binnenkant![]()
Straks maar weer even opengooien
Jij ook slaap lekker en ik hoop dat je redelijk rustig kan slapen zonder al te veel gehoest.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]en de rest natuurlijk ook welterusten, ik ga ook slapen
Ja daarom, maar dat ruim is een tuimelraam naar binnen toe… Dus ja, dan regent het zo lekker naar binnen als de wind "goed" staatquote:Op maandag 30 maart 2015 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is vet irritant als de boel beslaat.
Die van mij stond open voor de slang van de droger, heb ook maar 1 was gedaan hierdoor want het waaide zo hard en dat raam ging zo tekeer dat ik dacht, nah, ff wachten tot morgen en kijken hoe het weer dan is.
Oh, ja dat is kut inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja daarom, maar dat ruim is een tuimelraam naar binnen toe… Dus ja, dan regent het zo lekker naar binnen als de wind "goed" staat
Er zullen vast nog meer nutteloze uitvindingen zijn. Maar deze mag wel in de top 10 van mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Meest nutteloze uitvinding, zo'n tuimelraam naar binnen
Sloten op pompstations die 24/7 open zijn bijvoorbeeld… compleet nutteloosquote:Op maandag 30 maart 2015 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zullen vast nog meer nutteloze uitvindingen zijn. Maar deze mag wel in de top 10 van mij.
Die ben ik nog niet tegen gekomen gelukkig en is inderdaad een beetje heel erg nutteloos.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sloten op pompstations die 24/7 open zijn bijvoorbeeld… compleet nutteloos
Ja toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomen gelukkig en is inderdaad een beetje heel erg nutteloos.
Ja, heel erg nutteloos en raar.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja toch?
Wat doe jij nog zo laat op? Nog het wintertijd gevoel?
Aan het gamen?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, heel erg nutteloos en raar.![]()
Nee, wintertijd en dat soort toestanden heb ik geen last van. Beetje aan het gamen nog.
Nee, dat niet een mmropg of hoe dat ook mag heten.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aan het gamen?
Candy Crush Saga zeker?
Aha! Das idd wel halve nerd alert jaquote:Op maandag 30 maart 2015 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat niet een mmropg of hoe dat ook mag heten.Halve nerd alert.
![]()
En waarom ben jij nog wakker?
Wat voor soort muziek? En verstandig dat je zo naar bed gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aha! Das idd wel halve nerd alert ja
Ik draai nog wat deuntjes op de radio… maar ga zo wel naar bed
Oh van allesquote:Op maandag 30 maart 2015 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek? En verstandig dat je zo naar bed gaat.
Van alles is goed, heb ik ook wel, ik heb het alleen niet in huis of op mijn pc, maar ik ontdek steeds meer muziek. Internet is cool.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh van alles
Noem het en ik heb het (hoogstwaarschijnlijk) met uitzondering van een aantal genres![]()
Jij muziekliefhebber?
Ik heb meer dan 1500 cd's en nog paar honderd platenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van alles is goed, heb ik ook wel, ik heb het alleen niet in huis of op mijn pc, maar ik ontdek steeds meer muziek. Internet is cool.Mijn youtube lijsten worden steeds groter.
Wow, das veel.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1500 cd's en nog paar honderd platen
En nee, schlager komt er niet in
Alhoewel, met een Oktoberfest is dat best leuk
Dat is ook weer zo…quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wow, das veel.
En met alcohol worden zelfs smartlappen leuk.En ken je ze ineens meezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |