Toch niet door mij hoop ikquote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.... Ik zit de hele avond al te vechten tegen de slaap en nam me voor om op tijd naar bed te gaan, Maar nu ben ik weer te wakker
Hey, en nee dat is niet fijn nee, ik slaap ook liever in een tweepersoonsbed.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook nog wakker. Vanuit een ander bedje, heb het gevoel dat ik er uit ga vallen, ik kan echt niet fijn slapen in een eenpersoonsbed
ja hoorquote:
hou die jongen toch niet steeds zo wakker johquote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch niet door mij hoop iken wel proberen vroeg te gaan slapen hoor.
heb even pauze nuquote:
Tja, je weet het niet hè.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hou die jongen toch niet steeds zo wakker joh
nee, daar is geen eenpersoonsbed, ben bij zusjequote:Op maandag 30 maart 2015 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
En waar is dat bedje dan, wel in je eigen huis?
Oh ja, zei je net.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, daar is geen eenpersoonsbed, ben bij zusje
Ben aan het leren.quote:
Nee komt niet door jouquote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch niet door mij hoop iken wel proberen vroeg te gaan slapen hoor.
Zie je, wat is het nu.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
net5. Schoonzusje is inmiddels naar bed vertrokken, die blijft nooit lang op
schhonzusje. zusje typt natuurlijk even makkelijkerquote:
Ok, dan snap ik het weer.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
schhonzusje. zusje typt natuurlijk even makkelijker
huiswerkdingetjes van school.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat kan vermoeiend zijn, wat ben je aan het leren?
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zusje en schoonzusje horen bij elkaar
zelfs met mijn typfout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |