Zelf draaien is dan een ander verhaal inderdaad, ik zou diverse muzieksoorten niet vrijwillig willen opzetten, dat moet dan echt ergens anders gebeuren en dat ik er niet onderuit kom en ik hoop maar dat er dan alcohol is.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo…
Maar goed, er zit wel een enorm groot verschil tussen hoe vaak ik smartlappen draai en gewoon normale muziek
Dit ideequote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf draaien is dan een ander verhaal inderdaad, ik zou diverse muzieksoorten niet vrijwillig willen opzetten, dat moet dan echt ergens anders gebeuren en dat ik er niet onderuit kom en ik hoop maar dat er dan alcohol is.![]()
Anders stop ik gerust mijn vingers in mijn oren of loop weg.
Maar muziek is wel echt mijn grootste hobby/passie… Ik zou er echt niet zonder kunnenquote:
Dat is wel duidelijk als je zoveel muziek in je bezit hebt.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar muziek is wel echt mijn grootste hobby/passie… Ik zou er echt niet zonder kunnen
Gewoon muten in SAM/VDJ/Mixxxquote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelf draaien is dan een ander verhaal inderdaad, ik zou diverse muzieksoorten niet vrijwillig willen opzetten, dat moet dan echt ergens anders gebeuren en dat ik er niet onderuit kom en ik hoop maar dat er dan alcohol is.![]()
Anders stop ik gerust mijn vingers in mijn oren of loop weg.
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon muten in SAM/VDJ/Mixxx![]()
En dan unmuten wanneer het nummer over is.
Of in het diepe springen, suck it up... en het gaat wel weer over
JA, gaan we nou hier zitten?quote:
I got a fake ID, yoquote:
Oh ik kan echt geen dag zonderquote:Op maandag 30 maart 2015 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk als je zoveel muziek in je bezit hebt.![]()
Mijn grootste passie is het niet maar het zit er dicht tegen aan, muziek heb ik nodig, als ik een paar dagen niets luister merk ik dit echt aan mijn humeur.
quote:
Als ik de controle over de radio heb, dan zap ik tot ik een leuk nummer hoor, mijn zoon vraagt dan waarom ie weer op veronica staat.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon muten in SAM/VDJ/Mixxx![]()
En dan unmuten wanneer het nummer over is.
Of in het diepe springen, suck it up... en het gaat wel weer over
Ik heb er geen. Tenminste ik heb hem nooit gezien.quote:
De jouwe heeft je lichaam al verlaten dan?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik de controle over de radio heb, dan zap ik tot ik een leuk nummer hoor, mijn zoon vraagt dan waarom ie weer op veronica staat.![]()
En als het echt niet anders kan, dan suck ik het inderdaad op.![]()
Nou ja, schijnt ook maar 29 gram te wegenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Tenminste ik heb hem nooit gezien.
Beetje pop en ik kan weer luisteren naar treurige muziek. En af en toe wat rock tussendoor en dan weer disco en dan weer klassie en dan weer... zoveel keuzes en soorten.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ik kan echt geen dag zonder
Wat draai je op dit moment veel?
Scheelt ook weer..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Veronica
Alleen draaien ze te vaak hetzelfde.. en weinig uitstapjes naar de 70's..
Classic Rock en Radio 10 Gold enzo…
Maar goed, kan ook gewoon mijn eigen verzameling opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |