niet bijzonder hoezo wilt u hem hebbenquote:
nou nee hoor, vroeg mij gewoon af hoe bijzonder hij wasquote:Op zondag 29 maart 2015 15:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
niet bijzonder hoezo wilt u hem hebben![]()
ik dacht he cent en toen marktplatsquote:Op zondag 29 maart 2015 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nou nee hoor, vroeg mij gewoon af hoe bijzonder hij was
Het was geen eens je eigen geldquote:Op zondag 29 maart 2015 17:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik dacht he cent en toen marktplats
jawel in de keuken-laquote:
Daarom was het een goede investering, ik heb er nl. slechts 1 eurocent voor betaald.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
Zo leer je wel heel veel over slechts 1 cent
Gezelligheid ten top dus....quote:Op zondag 29 maart 2015 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Meldt, voordat er een Amber Alert wordt uitgegeven. Het is zo communicatief hier, ze zijn een film aan het kijken en er wordt niet eens gereageerd op een vraag of wat dan ook, dus ik zoek mijn eigen vermaak maar
absoluut. Ach, hier komt er nog iets van een gesprek als er reclame komt, bij mijn vader is het volcontinue Candy Crush en aanverwanten.quote:
Dan hoop ik voor je dat ze naar een commerciele zender kijken, zodat er regelmatig gepauzeerd wordtquote:Op zondag 29 maart 2015 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
absoluut. Ach, hier komt er nog iets van een gesprek als er reclame komt, bij mijn vader is het volcontinue Candy Crush en aanverwanten.
net5. Schoonzusje is inmiddels naar bed vertrokken, die blijft nooit lang opquote:Op zondag 29 maart 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze naar een commerciele zender kijken, zodat er regelmatig gepauzeerd wordt
Weet ik nog niet.... Ik zit de hele avond al te vechten tegen de slaap en nam me voor om op tijd naar bed te gaan, Maar nu ben ik weer te wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |