Oh, dus dan moet je maar eens naar Radio 49 luisteren enzoquote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje pop en ik kan weer luisteren naar treurige muziek. En af en toe wat rock tussendoor en dan weer disco en dan weer klassie en dan weer... zoveel keuzes en soorten.
Waarom, ik zal ff zoeken, moet niet moeilijk zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Choco, heb jij die foto van Rod Stewart nog bij de hand?
Das niks dus, Denk dat ie daarom zo makkelijk op kan stijgen als je tijd gekomen is.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, schijnt ook maar 29 gram te wegen
Die fotoquote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Choco, heb jij die foto van Rod Stewart nog bij de hand?
Voor de Rod fans.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom, ik zal ff zoeken, moet niet moeilijk zijn.
Ik kon hem nog net binnenhoudenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Das niks dus, Denk dat ie daarom zo makkelijk op kan stijgen als je tijd gekomen is.
Als wij mannen dan nog maar kunnen slapen straks.quote:
Ik kijk alleen naar de linker helftquote:Op maandag 30 maart 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als wij mannen dan nog maar kunnen slapen straks.
Dank je.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar...![]()
[ afbeelding ]
Klopt en dan beland ik dus tegenwoordig op radio 10 gold inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Veronica
Alleen draaien ze te vaak hetzelfde.. en weinig uitstapjes naar de 70's..
Classic Rock en Radio 10 Gold enzo…
Maar goed, kan ook gewoon mijn eigen verzameling opzetten
Heb ik wel eens gedaan, door onze huispuber.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus dan moet je maar eens naar Radio 49 luisteren enzo
Jouw huispuber luistert R49?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, door onze huispuber.
Oef 538 trek ik echt nietquote:Op maandag 30 maart 2015 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en dan beland ik dus tegenwoordig op radio 10 gold inderdaad.moet je mijn zoon dan horen.
![]()
Maar daar blijkt zomertijd te zitten ofzo en die is ook van de 80's, niet zo raar dus dat ik daar dan blijf hangen. En 538 luister ik ook vaak.
Nee, die huispuber van fok.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar...![]()
[ afbeelding ]
Ah op die fiets…quote:Op maandag 30 maart 2015 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, die huispuber van fok.![]()
Die heeft wel eens gedraaid en toen zijn we vanuit de uto sc wezen luisteren.
Soms wel leuk hoor. Pop muziek.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oef 538 trek ik echt niet
Dat is dus ECHT NIET mijn zender en muziek
Ro-ho-sanne…. ik weet dat er heel veel mannen zijn….quote:Op maandag 30 maart 2015 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms wel leuk hoor. Pop muziek.![]()
![]()
Als je wilt dat ik uit een auto spring moet je 100%nl opzetten.
Ik zal binnenkort weer eens kijken hoe ik dat toen voor elkaar had gekregen, was eerst een heel gedoe in ieder geval, dat weet ik nog wel, lukte me niet in 1 keer.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah op die fiets…
Maar moet je maar vaker doen
Ik werd afgeleid door die dame linksquote:
Gewoon op "LUISTEREN" klikken… doet ie het vanzelfquote:Op maandag 30 maart 2015 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer eens kijken hoe ik dat toen voor elkaar had gekregen, was eerst een heel gedoe in ieder geval, dat weet ik nog wel, lukte me niet in 1 keer.
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ro-ho-sanne…. ik weet dat er heel veel mannen zijn….
Oftewel, Rosanne is gewoon een hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |