Lord of War staat hier aan momenteel. opgenomen dus bij begin begonnen.quote:
Al eens gezien, was best goed volgens mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lord of War staat hier aan momenteel. opgenomen dus bij begin begonnen.
Oh, dus ik was niet alleenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:00 schreef fietsie het volgende:
Echt ik moet beter opletten geloofik want ik was nog in een vorig deeltje...
Ik wilde je nog komen ophalen, maar ik kon niet meer posten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef essnhills het volgende:
Nouja zeg, hadden jullie me zomaar alleen gelaten in het vorige topic!
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wilde je nog komen ophalen, maar ik kon niet meer posten.
Oow zaten we daar gezellig samen? Waarom zijn we dan hierheen gegaan?quote:
jij hebt excuses. hele nieuwe omgeving, je weet nog niet waar je moet kijken en zo...quote:
Dat gebeurt je de laatste tijd wel vaker, is t niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:00 schreef fietsie het volgende:
Echt ik moet beter opletten geloofik want ik was nog in een vorig deeltje...
Ik ben een beetje verlegenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zaten we daar gezellig samen? Waarom zijn we dan hierheen gegaan?
Preciesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
jij hebt excuses. hele nieuwe omgeving, je weet nog niet waar je moet kijken en zo...
Hey, heb je dat blik toch gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net de foeilelijke witte-waar-je-de-lila-nog-door-heen-zag-schijnen-met-groot-scheef-schoolbordvlak-meterkastdeur een derde laagje rode schoolbordverf gegeven![]()
Hij wordt al mooier
Ik ben helemaal niet eng hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegenik durf toch niet zomaar alleen met jou achter te blijven
Bij de praxis hadden ze stiekem 250ml potjes staan, kwamen we achter toen ik per ongeluk op de praxissite ging kijken voor potjes rode schoolbordverf, en toen zijn we heel per ongeluk donderdag onderweg naar Amsterdam even langs de Praxis gereden en toen had ik zomaar een kwastje en zo'n potje in m'n mandje en ineens afgerekend bij de kassa!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hey, heb je dat blik toch gekocht?
Jaja, dat zeggen ze allemaal!quote:
Tof!! En zo'n klein potje is gewoon genoeg!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij de praxis hadden ze stiekem 250ml potjes staan, kwamen we achter toen ik per ongeluk op de praxissite ging kijken voor potjes rode schoolbordverf, en toen zijn we heel per ongeluk donderdag onderweg naar Amsterdam even langs de Praxis gereden en toen had ik zomaar een kwastje en zo'n potje in m'n mandje en ineens afgerekend bij de kassa!
Dus ja, toen moesten we die maar gebruiken
Jupquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tof!! En zo'n klein potje is gewoon genoeg!
Ik heb ook zo'n magnetisch krijtbord die ik moet ophangen jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier ook een schoolbordverfdeur met magneetverf er onder.
Kun je zowel magneetjes als krijten
Ace of Base ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef essnhills het volgende:
Beware of what is flashing in her eyes.
She's going to getcha!
Hoe moet ik nou weten hoe zo'n liedje heet?quote:
Dat is denk ik de helft van Fiets z'n voorraad.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat is je hele keuken aan pannen of niet ?
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jahquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is denk ik de helft van Fiets z'n voorraad.
Owh.. solly... *bloos*quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe zo'n liedje heet?
In de top2000 heet dat niet voor niets een ess doen
Ik vergeef jequote:
Ik heb er vier, waarvan 1 erg klein en 1 ronduit slecht. Dus effectief twee. En ik kom zelden tekort...waarom heb jij er tien?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jah
10.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jah
Een dunne plaatstalen wok of een gewone met anti-aanbaklaag?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
10.....
wij hebben er 3 en een wok pan...
Ik heb er een aantal die ik kan gebruiken in de steenoven; kleintjes helemaal van koper.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb er vier, waarvan 1 erg klein en 1 ronduit slecht. Dus effectief twee. En ik kom zelden tekort...waarom heb jij er tien?
We gaan niet erg hard, je hebt bijna niks gemist.quote:
aanbaklaag, is dat een neppert ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een dunne plaatstalen wok of een gewone met anti-aanbaklaag?
Dat laatste blijkt erg goed te gaan in een cheap ass antiaanbak-steelpan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal die ik kan gebruiken in de steenoven; kleintjes helemaal van koper.
En ik heb er een paar voor "gewoon dagelijks gebruik".
En twee sjieke voor als het allemaal helemaal 100% goed moet gaan.
En 1 koperen met dikke bodem voor geklier met suikerstroop enzo bij maken van gebak.
Geen idee!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
We gaan niet erg hard, je hebt bijna niks gemist.
Hoeveel koekenpannen heb je?
Ik heb er ook niet voor betaald.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt erg goed te gaan in een cheap ass antiaanbak-steelpan.
Koper is wel prachtig. Maar voor mij onbetaalbaar.
Dat maakt hem zo uniek. en zon leuke samenwerking met danny.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Grappig, ze zetten Steve McGarrett neer als een bad-ass-snoeiharde-ex-Navy-Seal. Hij is wel de enige lead zo ongeveer in de series van dit type die somse en beetje emo wordt
Daarin kun je niet 'echt' wokken zoals in azie, dan verbrand de antiaanbaklaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
aanbaklaag, is dat een neppert ?
Bofkont. Ik wil ooit (later als ik groot ben?) een kom van koper, om eiwit in te kloppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet voor betaald.
Vrienden van me hadden een restaurant hier vlakbij. Ik heb ze geholpen met hun automatisering.
Door omstandigheden (ziekte) moesten ze stoppen.
Ik heb toen stapel pannen gekregen.
wokken, roeren... ik weet het verschil niet, sorry. *googlen*quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daarin kun je niet 'echt' wokken zoals in azie, dan verbrand de antiaanbaklaag.
Maar voor gewoon een beetje roerbakken doet ie het vast prima. Ik heb er ook zo eentje.
en ook een dunne zonder laag
Daar heb ik een bolvormige voor van RVS. Die alleen kan staan op een losse bijbehorende ring.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bofkont. Ik wil ooit (later als ik groot ben?) een kom van koper, om eiwit in te kloppen.
McDannoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat maakt hem zo uniek. en zon leuke samenwerking met danny.die ishelemaal een watje.
In azie doen ze dat superheet, dus supersnel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
wokken, roeren... ik weet het verschil niet, sorry. *googlen*
Die van mij is plaatstaal, hij roest nogal als hij een tijdje niet op zijn ring mag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar heb ik een bolvormige voor van RVS. Die alleen kan staan op een losse bijbehorende ring.
quote:
ok. ik koop nooit pannen, we hebben net wewr nieuwe in de kast zie ik. tefal met zon spot in de midden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In azie doen ze dat superheet, dus supersnel.
Volgens conimex/honig/knorr moet je groenten rustig roeren en minutenlang bakken, dat gaat op veel lager vuur.
En terecht. Die dingen mag je maar 1x wassen. De dag van aankoop. Daarna nooit meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Een vriend van me heeft een wokpan van plaatstaal, als die ooit met afwasmiddel wordt gewassen gaat hij volgens mij door het dak
Dat doe je alleen voor het inbranden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Een vriend van me heeft een wokpan van plaatstaal, als die ooit met afwasmiddel wordt gewassen gaat hij volgens mij door het dak
die hebben wij ook, maar waarom heet dat hapjespan ? met zon glazen deksel, met stoomuitlaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb ook nog een hapjespan.
En de halve uitzet van buurkaters oma. Zij kookt niet meer, maar de pannen waren nog prima (ondertussen krom, want gas).
Jij hebt daar personeel voor?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ok. ik koop nooit pannen, we hebben net wewr nieuwe in de kast zie ik. tefal met zon spot in de midden.
het voldoet voor mijn kookavonturen.
Olienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
En terecht. Die dingen mag je maar 1x wassen. De dag van aankoop. Daarna nooit meer.
Geen idee waarom dat zo heet. En de mijne heeft geen stoomuitlaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
die hebben wij ook, maar waarom heet dat hapjespan ? met zon glazen deksel, met stoomuitlaat.
Ja, ik kook meestal, maar materiaal wordt geregeld. ik zou niet weten welke ik zou moeten kopen, het is wat mij betredft een pan nat.quote:
Zwaar?? Dat is dan geen plaatstaal!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Olienmooi spul hoor, maar jezus wat zwaar.
Het ding is volgens mij 60cm in doorsnede, klein detailquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zwaar?? Dat is dan geen plaatstaal!
Die staat hier ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
En terecht. Die dingen mag je maar 1x wassen. De dag van aankoop. Daarna nooit meer.
Ik weet t meestal ook niet. Maar soms ga ik na een week terug 'die nieuwe pan is zo fijn, daar moet ik er twee van hebben'.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik kook meestal, maar materiaal wordt geregeld. ik zou niet weten welke ik zou moeten kopen, het is wat mij betredft een pan nat.
Die van mij ook. Opslag in de garage, want geen plek in de keuken...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het ding is volgens mij 60cm in doorsnede, klein detail
Maar jij merkt dan blijkbaar nog echt verschil. ik zet het vuur gewoon wat harder of zachter als er niet gebeurt wat ik wil...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik weet t meestal ook niet. Maar soms ga ik na een week terug 'die nieuwe pan is zo fijn, daar moet ik er twee van hebben'.
Tegen de tijd dat ze aan vervanging toe zijn kun je dat niet meer vinden...
Oh, baaaaah!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Even tussen de keukenklets door... kijkt iemnd anders ook naar worlds greatest bodyshockers?![]()
Ik kan best wat aanzien, maar tatoeages IN ogen.... HUUUUU! En nu moven ze down under.
Geen idee dan welk materiaal, maar het is kwaliteit en uitermate handy voor groepskokenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die van mij ook. Opslag in de garage, want geen plek in de keuken...
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar jij merkt dan blijkbaar nog echt verschil. ik zet het vuur gewoon wat harder of zachter als er niet gebeurt wat ik wil...
Jouw eten zal vast lekkereder zijn dan.
Waaaaaarom zap ik nu naar TLCquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Even tussen de keukenklets door... kijkt iemnd anders ook naar worlds greatest bodyshockers?![]()
Ik kan best wat aanzien, maar tatoeages IN ogen.... HUUUUU! En nu moven ze down under.
Ik heb een gietijzeren grillpan. Briljant ding, maar zwaaaar!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee dan welk materiaal, maar het is kwaliteit en uitermate handy voor groepskoken
Hij heeft ook een paar koekenpannen, ook zware, goede kwaliteit. Doe mij maar Tefalpannendan heb ik geen 2 handen nodig om een pan op te tillen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Ik wilde altijd wel graag dure kwaliteitspannen. Ik ben genezen sinds ik weet dat duur meestal meteen 'gewicht' betekentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een gietijzeren grillpan. Briljant ding, maar zwaaaar!!
Owh. ik hou me strikt aan de pakjes wat eten betreft.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]ik experimenteer teveel.
'dit gerecht is perfect, wat zou er gebeuren als ik ingredient X vervang door Y?'
Die grilpan kreeg ik van 'sinterklaas'. Waarna dat kreng dus per OV vervoerd moest worden. Leuk detail: we hadden ook een spa bij ons.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde altijd wel graag dure kwaliteitspannen. Ik ben genezen sinds ik weet dat duur meestal meteen 'gewicht' betekent
Pakjes? Oow...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh. ik hou me strikt aan de pakjes wat eten betreft.
kan het bijna niet misgaan. behalve laten aanbranden.
Ik mijd pakjes als de pest. Google is mijn beste vriend. Alle recepten onder handbereik. Altijd lekkerder, vaak bijna net zo simpel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh. ik hou me strikt aan de pakjes wat eten betreft.
kan het bijna niet misgaan. behalve laten aanbranden.
Niet bij groenten en zo, dat lukt nog wel zonder.quote:
Omdat je mij niet alleen laat lijdenquote:
Bawwwwwquote:
Beginnen bij google. Vijf recepten opzoeken en naast elkaar leggen. Overlap? Dan dát recept gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet bij groenten en zo, dat lukt nog wel zonder.
maar dingen als roti, wraps, ovenschotels. Zij hebben het niet voor niks voor mij uitgezocht al.
ik zou ook niet weten waar te moeten beginnen anders.
Leuk bij de douane?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bawwwww![]()
![]()
![]()
ik kijk nu naar 7000 piercings. In/op één vrouw![]()
Ik ben bij die gespleten tong snel weggezapt naar de BBCquote:
Watjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben bij die gespleten tong snel weggezapt naar de BBC
Volgens de mevrouw vooral lastig bij seks.quote:
Vandaag alles uitpakken dan maar?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
Das nog een hele uitdaging, gaan slapen in een nieuw huisje![]()
*in welke doos liggen die vers gewassen lakens ook alweer? *zoekt**
*Hmm, waar had ik m'n kussens ook alweer verstopt*
*in welke tas zaten m'n pyjama's nou?*
*pantoffels.. pantoffels..*
Dat zou voor mij een reden zijn ze er allemaal uit te halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens de mevrouw vooral lastig bij seks.
Ik had eerder morgen in gedachtenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bawwwww![]()
![]()
![]()
Moet je je héle huis doorzoekenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef essnhills het volgende:
Das nog een hele uitdaging, gaan slapen in een nieuw huisje![]()
*in welke doos liggen die vers gewassen lakens ook alweer? *zoekt**
*Hmm, waar had ik m'n kussens ook alweer verstopt*
*in welke tas zaten m'n pyjama's nou?*
*pantoffels.. pantoffels..*
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had eerder morgen in gedachten![]()
Maar ik heb alles gevonden![]()
![]()
Bedje is opgemaakt, en ik lig erin![]()
![]()
ik zou ze er ook uit willen trekken jaquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bawwwww![]()
![]()
![]()
6 kamers doorzoeken en allesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je je héle huis doorzoekenUren verder
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had eerder morgen in gedachten![]()
Maar ik heb alles gevonden![]()
![]()
Bedje is opgemaakt, en ik lig erin![]()
![]()
quote:
Maar dat hoort ook gewoon bij de sportquote:
quote:
Kittennnnnnsquote:
Hoelang blijven de kittens en jonge mamapoezen eigenlijk meestal bij jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kittennnnnns![]()
![]()
![]()
*wants*
Kan nu niet![]()
Misschien over een maandje (of twee) weer
* Buurpoes schuift pot valium.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef fietsie het volgende:
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTT echt IEW IEW IEW IEW
Jij wilt liever een ... pasgeboren slang?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef fietsie het volgende:
Tot de kittens acht weken zijn. Dan mogen ze weg en zijn er meestal ook baasjes. Als er voor moeder geen baasje is breng ik haar dan terug naar het asiel, daar is de plaatsingskans toch groter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoelang blijven de kittens en jonge mamapoezen eigenlijk meestal bij jou?
dat is op zich best schattig..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij wilt liever een ... pasgeboren slang?
[ afbeelding ]
Die heeft ook een nieuw baasje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot de kittens acht weken zijn. Dan mogen ze weg en zijn er meestal ook baasjes. Als er voor moeder geen baasje is breng ik haar dan terug naar het asiel, daar is de plaatsingskans toch groter.
Op de ex-opvangpoes na die nu op schoot ligt. Die gaat noooooooit meer weg
Ik denk dat hij Catje roept omdat hij hoopt dat zij het ook IEW IEW vindt wat er op TLC voorbij komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent er weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef fietsie het volgende:
gewoon niet tlc kijken..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Catje roept omdat hij hoopt dat zij het ook IEW IEW vindt wat er op TLC voorbij komt.
Ze gaan nu penii splijtenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Catje roept omdat hij hoopt dat zij het ook IEW IEW vindt wat er op TLC voorbij komt.
Als ze dat niet ieuw ieuw ieuw ieuwwwwww vind dan eh.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo interpreteerde ik het nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
The fuck.quote:
Dat zou ook een oplossing kunnen zijn iddquote:
quote:
Ik vond het wel een beeeetje overdreven om zo op kittens te reageren thoughquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beeeetje overdreven om zo op kittens te reageren though
quote:
?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Ik vond.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ze dat niet ieuw ieuw ieuw ieuwwwwww vind dan eh.....
Ja, ook al brr, maar je penis?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Was/is het ook niet in bepaalde (sub)culturen modieus om je tong te laten splitsen?
ja, maar het is ranzigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Was/is het ook niet in bepaalde (sub)culturen modieus om je tong te laten splitsen?
Dat was 10 minuten geledenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Tja. Gat in je oor, gesplitste penis, whatever floats somones goat, right.quote:
De correcte zegswijze is dan:quote:
quote:Dat is zóóó 10 minuten geleden![]()
Mijn goat zou zinkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tja. Gat in je oor, gesplitste penis, whatever floats somones goat, right.
hmm, ik vind het allemaal niksquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze moeten het zelf weten idd, maar als ik dat vervolgens tegen kom moeten ze niet raar opkijken als ik hard wegrenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zat er aan het begin in. Daar kijken we niet meer van op.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Slaap lekkerquote:
En als er geen baasjes zijn voor de kittens, blijven die dan nog?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot de kittens acht weken zijn. Dan mogen ze weg en zijn er meestal ook baasjes. Als er voor moeder geen baasje is breng ik haar dan terug naar het asiel, daar is de plaatsingskans toch groter.
Op de ex-opvangpoes na die nu op schoot ligt. Die gaat noooooooit meer weg
hier deden ze een penisquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook een Brabanderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet jij dat niet? Neplimburger![]()
Arretjescake is cheapass foolproof budgetvriendelijke calorierijke chocoladegoodness![]()
![]()
![]()
Basically droge koekjes, cacao, boter, hoop suiker en een geklutst eitje door elkaar mengen. Prut in een vorm doen en laten overnachten in de koelkast. Serveren met wat poedersuiker op het kopje
Ligt eraan. Een eenling breng ik ook richting asiel, want die is dan overdag erg veel alleen. Zijn het er meer en wacht er geen versche moeder met beebies op me dan mogen ze blijven. Maar dat heb ik eigenlijk zelden meegemaakt. Asiel en FOK!reclame werkt goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als er geen baasjes zijn voor de kittens, blijven die dan nog?
Dat is hier wel![]()
Mijne waren ook iets ouder toen ze weg gingen
quote:
Evengoed.quote:
Jij weetquote:
quote:
Hihihihiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Als tegenhanger voor alle vieze beelden:
[ afbeelding ]
Ik overweeg deze ook als nieuwe UI.
Smeer maar in je haarquote:
de biscuitjes?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Pakje boter, bruine suiker, chocola, biscuitjes. What's not to like
Die zorgen voor wat afwisseling in de chocoladebergquote:
liefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef Buurpoes het volgende:
Als tegenhanger voor alle vieze beelden:
[ afbeelding ]
Ik overweeg deze ook als nieuwe UI.
Ja, precies. Mijne waren ook nog niet goed op gewicht en moesten dus sowieso wat langer blijven en er zijn er soms die maaaanden bij een pleeggezin zitten, maar dat is meestal in de zomer, als er zo enorm veel zijn dat de baasjes erg schaars worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een eenling breng ik ook richting asiel, want die is dan overdag erg veel alleen. Zijn het er meer en wacht er geen versche moeder met beebies op me dan mogen ze blijven. Maar dat heb ik eigenlijk zelden meegemaakt. Asiel en FOK!reclame werkt goed.![]()
Beleid van het DOC is dat ze met 8 weken weg mogen. Mits goed gezond natuurlijk.
sweet dreams poesquote:
okequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zorgen voor wat afwisseling in de chocoladeberg
Een totaal gebrek aan luchtigheid.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Pakje boter, bruine suiker, chocola, biscuitjes. What's not to like
*legt warm dekentje over fietsiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:00 schreef fietsie het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken. Zit te bibberen hier.
Truste @ all
Ja dat welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een totaal gebrek aan luchtigheid.
Egniequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Smeer maar in je haar![]()
krijg je krulletjes van
taartje deelt de lakens uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*legt warm dekentje over fietsie
Japs. Little piece goes a long way.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een totaal gebrek aan luchtigheid.
laken of warm dekentje?quote:
Dekentje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laken of warm dekentje?
dekentje, hè?
Hier ook. Al waren er ook jaren waarin er zoveel nieuw aanbod was dat de gezonde kittens in gastgezinnen plek moesten maken voor nieuwkomers. Maar die kregen dan een grote kitten kamer in het asiel. Konden ze lekker met iedereen spelen. En er zijn er ook vaak overgeplaatst naar asielen zonder gastopvang die kittenloos waren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies. Mijne waren ook nog niet goed op gewicht en moesten dus sowieso wat langer blijven en er zijn er soms die maaaanden bij een pleeggezin zitten, maar dat is meestal in de zomer, als er zo enorm veel zijn dat de baasjes erg schaars worden.
Jeumigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier ook. Al waren er ook jaren waarin er zoveel nieuw aanbod was dat de gezonde kittens in gastgezinnen plek moesten maken voor nieuwkomers. Maar die kregen dan een grote kitten kamer in het asiel. Konden ze lekker met iedereen spelen. En er zijn er ook vaak overgeplaatst naar asielen zonder gastopvang die kittenloos waren.
Een jaar heb ik vier nesten gehad. Ene was groot, en ik kon moeder ruilen voor een verse zwangere of pas bevallen dame
iedereen is er stil vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje strooit dekentjes in het rond
*vangtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje strooit dekentjes in het rond
Ik heb vorig jaar niet opgevangen omdat ik tijdelijk meer uren werkte.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeumig![]()
Ik heb nu alweer zin in een nestje![]()
Maar ik doe het toch even niet.
dat deed ik afgelopen nacht om 2:00 nogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
Domper...
Moest de was nog ophangen....
Nu wel echt slapen. *gooit dekentje terug* Veels te warm.
Ik verkas alleen hè, ik slaap nog niequote:
Over dieren die geadopteerd zijn in een dierentuin.quote:
ah daar is de eerstequote:
2 croissants, een glas jus d'orange en een gekookt eitje graagquote:Op zondag 22 maart 2015 08:14 schreef crv het volgende:
Slaperige boel hier
WAKKER WORDEN IEDEREEN, ontbijt staat klaar [ afbeelding ]
Ik wilde uitslapen vandaag... laatste dag van de klusvakantie, maar ik was gewoon weer wakker om 8 uurquote:
wat zeg ik nouquote:Op zondag 22 maart 2015 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
2 croissants, een glas jus d'orange en een gekookt eitje graag.
ik stond al weer om 6 uur benedenquote:Op zondag 22 maart 2015 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde uitslapen vandaag... laatste dag van de klusvakantie, maar ik was gewoon weer wakker om 8 uur.
Je serveert het dus niet eens... dat ga ik in mijn recensie op Zoover vermeldenquote:Op zondag 22 maart 2015 08:15 schreef crv het volgende:
[..]
wat zeg ik nou![]()
Het staat klaar, je mag het zelf pakken en in je mond stoppen
Vermeld dan ook ff dat het hier aangeschreven staat dat het een ontbijtbuffet betreft en dat dat doorgaans zellfbediening isquote:Op zondag 22 maart 2015 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je serveert het dus niet eens... dat ga ik in mijn recensie op Zoover vermelden.
Dat stond niet in de brochure van Vrijuit toen ik boektequote:Op zondag 22 maart 2015 08:17 schreef crv het volgende:
[..]
Vermeld dan ook ff dat het hier aangeschreven staat dat het een ontbijtbuffet betreft en dat dat doorgaans zellfbediening is
fout van Vrijuitquote:Op zondag 22 maart 2015 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat stond niet in de brochure van Vrijuit toen ik boekte.
Geen probleemquote:Op zondag 22 maart 2015 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem de theekan dan ook gelijk mee als je wilt.
* MissMSX schenkt kopje inquote:
mooi ga ik ook doenquote:Op zondag 22 maart 2015 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze al een klachtmail gestuurd.
winterjassen wassen en impregnerenquote:Op zondag 22 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Zijn er nog met leuke plannen voor vandaag ? Of wordt het echt een uitrustzondag ?
Huis poetsen. En nog een keer poetsen omdat neefje met kattenallergie op bezoek komt.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Zijn er nog met leuke plannen voor vandaag ? Of wordt het echt een uitrustzondag ?
Kan deze wekservice was subtieler, trouwens?quote:Op zondag 22 maart 2015 08:14 schreef crv het volgende:
Slaperige boel hier
WAKKER WORDEN IEDEREEN, ontbijt staat klaar [ afbeelding ]
Nog even wat afplaktape verwijderen, ramen lappen, spullen terugzetten en daarna helemaal niets meer... even bijkomen van een week klussenquote:Op zondag 22 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb niks gehoord. Uitslapen is lekker !quote:Op zondag 22 maart 2015 10:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan deze wekservice was subtieler, trouwens?
Ja, snap ik wel dan. Daar is de zondag ook voor toch ? Rustdag !quote:Op zondag 22 maart 2015 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even wat afplaktape verwijderen, ramen lappen, spullen terugzetten en daarna helemaal niets meer... even bijkomen van een week klussen.
Goed bezig geweest jijquote:Op zondag 22 maart 2015 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even wat afplaktape verwijderen, ramen lappen, spullen terugzetten en daarna helemaal niets meer... even bijkomen van een week klussen.
Als je gemeubileerd gaat kopen lijkt me dat verstandig.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
*facepalm* woning-kijk-tv waarbij de woningkijkerts alleen maar op basis van de -meubels- die er in staan commentaar geven....
Dan maar liever zaterdagavond-TLC?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
*facepalm* woning-kijk-tv waarbij de woningkijkerts alleen maar op basis van de -meubels- die er in staan commentaar geven....
Eh... in NL. In een -demowoning- ook nog. Gaan ze staan gapen over het -uitzicht-.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je gemeubileerd gaat kopen lijkt me dat verstandig.
Neen.quote:
Woning-tv?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eh... in NL. In een -demowoning- ook nog. Gaan ze staan gapen over het -uitzicht-.
In een -demo- woning..
Ik ben bezig de winter uit de woonkamer te gooienquote:Op zondag 22 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Ondanks die heftige pillen?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Buikpijn is er ook op zondag, is vandaag de conclusie.
Ja, maar het kan enkele dagen duren voordat die gaan werken. Dus ik wacht het nog even af.quote:
Daar helpt t zonnetje vast ook aardig bijquote:Op zondag 22 maart 2015 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bezig de winter uit de woonkamer te gooien
Wat is er dan aan de hand?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, maar het kan enkele dagen duren voordat die gaan werken. Dus ik wacht het nog even af.
Maagklachten sinds begin maart, ziet er naar uit dat het maagzuur is en ik ben nu aan medicatie nummer 2 want medicatie nummer 1 hielp geen fluit. Tot medicatie 2 begint te werken: vanaf ergens na het ontbijt totdat ik ga slapen buikpijn. Onafgebroken, altijd aanwezig, irritant.quote:
buikpijnboks geeftquote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maagklachten sinds begin maart, ziet er naar uit dat het maagzuur is en ik ben nu aan medicatie nummer 2 want medicatie nummer 1 hielp geen fluit. Tot medicatie 2 begint te werken: vanaf ergens na het ontbijt totdat ik ga slapen buikpijn. Onafgebroken, altijd aanwezig, irritant.
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maagklachten sinds begin maart, ziet er naar uit dat het maagzuur is en ik ben nu aan medicatie nummer 2 want medicatie nummer 1 hielp geen fluit. Tot medicatie 2 begint te werken: vanaf ergens na het ontbijt totdat ik ga slapen buikpijn. Onafgebroken, altijd aanwezig, irritant.
Kan me best voorstellen dat dat je de keel uit begint te hangen. Hopelijk werken de tweede meds beter.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was er nu al wat uitgekomen uit vorige onderzoek, of krijg je dat te horen dan ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Over buikpijn gesproken, ik mag woensdag weer naar het ziekenhuis![]()
Nu weer uitslagen van tests die ze al eerder hebben gedaan en waar niks uitkwam toenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was er nu al wat uitgekomen uit vorige onderzoek, of krijg je dat te horen dan ?
*boks*. Wat heb jij?quote:
Volgens de bijsluiter kan het enkele dagen duren voor ik de werking begin te merken, het spul zelf werkt wel al eerder. Ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar de maagpillen die ik ken moeten binnen 24 uur in ieder geval verlichting geven...
Jup want ik wil me wel weer eens gewoon prettig voelenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat dat je de keel uit begint te hangen. Hopelijk werken de tweede meds beter.
Ja, en al het nepbont is nu richting zolderquote:Op zondag 22 maart 2015 10:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar helpt t zonnetje vast ook aardig bij
Maagzuurquote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat helpt een uurtje en dan niet meer. Ibuprofen neem ik niet, want dat irriteert de maagwand nog meer.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:19 schreef Buurpoes het volgende:
En gewoon paracetamol innemen, Etcetera? Helpt dat niet?
Geen ibuprofen, naproxen, diclofenac of aspirine nemen, dat trekt je maag nu effe niet.
Zon ? Nepbont ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en al het nepbont is nu richting zolder
Oh hoeraquote:Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Over buikpijn gesproken, ik mag woensdag weer naar het ziekenhuis![]()
Omeprazol Actavis.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maagzuur![]()
Wat voor medicatie heb je nu dan?
Ik heb me altijd afgevraagd, wat betekend dat Actavis in de naam ? Ik heb ook medicijnen met Actavis erin..quote:
Veeel zon hierquote:
Aha, ik snap hem. Paastakken ook ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veeel zon hier![]()
Overal plantjes in kasjes in de kamer, vrolijke kussens op de bank (met taartjes en bloemen enzo), bloesemtakjes, paaseitjes, van die dingen.
En nepbontkrukje en -kussen zijn de kamer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |