Ik heb ook zo'n magnetisch krijtbord die ik moet ophangen jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier ook een schoolbordverfdeur met magneetverf er onder.
Kun je zowel magneetjes als krijten
Ace of Base ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef essnhills het volgende:
Beware of what is flashing in her eyes.
She's going to getcha!
Hoe moet ik nou weten hoe zo'n liedje heet?quote:
Dat is denk ik de helft van Fiets z'n voorraad.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat is je hele keuken aan pannen of niet ?
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jahquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is denk ik de helft van Fiets z'n voorraad.
Owh.. solly... *bloos*quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe zo'n liedje heet?
In de top2000 heet dat niet voor niets een ess doen
Ik vergeef jequote:
Ik heb er vier, waarvan 1 erg klein en 1 ronduit slecht. Dus effectief twee. En ik kom zelden tekort...waarom heb jij er tien?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jah
10.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jah
Een dunne plaatstalen wok of een gewone met anti-aanbaklaag?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
10.....
wij hebben er 3 en een wok pan...
Ik heb er een aantal die ik kan gebruiken in de steenoven; kleintjes helemaal van koper.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb er vier, waarvan 1 erg klein en 1 ronduit slecht. Dus effectief twee. En ik kom zelden tekort...waarom heb jij er tien?
We gaan niet erg hard, je hebt bijna niks gemist.quote:
aanbaklaag, is dat een neppert ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een dunne plaatstalen wok of een gewone met anti-aanbaklaag?
Dat laatste blijkt erg goed te gaan in een cheap ass antiaanbak-steelpan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal die ik kan gebruiken in de steenoven; kleintjes helemaal van koper.
En ik heb er een paar voor "gewoon dagelijks gebruik".
En twee sjieke voor als het allemaal helemaal 100% goed moet gaan.
En 1 koperen met dikke bodem voor geklier met suikerstroop enzo bij maken van gebak.
Geen idee!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
We gaan niet erg hard, je hebt bijna niks gemist.
Hoeveel koekenpannen heb je?
Ik heb er ook niet voor betaald.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt erg goed te gaan in een cheap ass antiaanbak-steelpan.
Koper is wel prachtig. Maar voor mij onbetaalbaar.
Dat maakt hem zo uniek. en zon leuke samenwerking met danny.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Grappig, ze zetten Steve McGarrett neer als een bad-ass-snoeiharde-ex-Navy-Seal. Hij is wel de enige lead zo ongeveer in de series van dit type die somse en beetje emo wordt
Daarin kun je niet 'echt' wokken zoals in azie, dan verbrand de antiaanbaklaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
aanbaklaag, is dat een neppert ?
Bofkont. Ik wil ooit (later als ik groot ben?) een kom van koper, om eiwit in te kloppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet voor betaald.
Vrienden van me hadden een restaurant hier vlakbij. Ik heb ze geholpen met hun automatisering.
Door omstandigheden (ziekte) moesten ze stoppen.
Ik heb toen stapel pannen gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |