Lord of War staat hier aan momenteel. opgenomen dus bij begin begonnen.quote:
Al eens gezien, was best goed volgens mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lord of War staat hier aan momenteel. opgenomen dus bij begin begonnen.
Oh, dus ik was niet alleenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:00 schreef fietsie het volgende:
Echt ik moet beter opletten geloofik want ik was nog in een vorig deeltje...
Ik wilde je nog komen ophalen, maar ik kon niet meer posten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:59 schreef essnhills het volgende:
Nouja zeg, hadden jullie me zomaar alleen gelaten in het vorige topic!
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wilde je nog komen ophalen, maar ik kon niet meer posten.
Oow zaten we daar gezellig samen? Waarom zijn we dan hierheen gegaan?quote:
jij hebt excuses. hele nieuwe omgeving, je weet nog niet waar je moet kijken en zo...quote:
Dat gebeurt je de laatste tijd wel vaker, is t niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:00 schreef fietsie het volgende:
Echt ik moet beter opletten geloofik want ik was nog in een vorig deeltje...
Ik ben een beetje verlegenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow zaten we daar gezellig samen? Waarom zijn we dan hierheen gegaan?
Preciesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
jij hebt excuses. hele nieuwe omgeving, je weet nog niet waar je moet kijken en zo...
Hey, heb je dat blik toch gekocht?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net de foeilelijke witte-waar-je-de-lila-nog-door-heen-zag-schijnen-met-groot-scheef-schoolbordvlak-meterkastdeur een derde laagje rode schoolbordverf gegeven![]()
Hij wordt al mooier
Ik ben helemaal niet eng hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verlegenik durf toch niet zomaar alleen met jou achter te blijven
Bij de praxis hadden ze stiekem 250ml potjes staan, kwamen we achter toen ik per ongeluk op de praxissite ging kijken voor potjes rode schoolbordverf, en toen zijn we heel per ongeluk donderdag onderweg naar Amsterdam even langs de Praxis gereden en toen had ik zomaar een kwastje en zo'n potje in m'n mandje en ineens afgerekend bij de kassa!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hey, heb je dat blik toch gekocht?
Jaja, dat zeggen ze allemaal!quote:
Tof!! En zo'n klein potje is gewoon genoeg!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij de praxis hadden ze stiekem 250ml potjes staan, kwamen we achter toen ik per ongeluk op de praxissite ging kijken voor potjes rode schoolbordverf, en toen zijn we heel per ongeluk donderdag onderweg naar Amsterdam even langs de Praxis gereden en toen had ik zomaar een kwastje en zo'n potje in m'n mandje en ineens afgerekend bij de kassa!
Dus ja, toen moesten we die maar gebruiken
Jupquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tof!! En zo'n klein potje is gewoon genoeg!
Ik heb ook zo'n magnetisch krijtbord die ik moet ophangen jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier ook een schoolbordverfdeur met magneetverf er onder.
Kun je zowel magneetjes als krijten
Ace of Base ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef essnhills het volgende:
Beware of what is flashing in her eyes.
She's going to getcha!
Hoe moet ik nou weten hoe zo'n liedje heet?quote:
Dat is denk ik de helft van Fiets z'n voorraad.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat is je hele keuken aan pannen of niet ?
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jahquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is denk ik de helft van Fiets z'n voorraad.
Owh.. solly... *bloos*quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe zo'n liedje heet?
In de top2000 heet dat niet voor niets een ess doen
Ik vergeef jequote:
Ik heb er vier, waarvan 1 erg klein en 1 ronduit slecht. Dus effectief twee. En ik kom zelden tekort...waarom heb jij er tien?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jah
10.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Denk dat ik ergens in de buurt van 10 koekenpannen heb ofzo jah
Een dunne plaatstalen wok of een gewone met anti-aanbaklaag?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
10.....
wij hebben er 3 en een wok pan...
Ik heb er een aantal die ik kan gebruiken in de steenoven; kleintjes helemaal van koper.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb er vier, waarvan 1 erg klein en 1 ronduit slecht. Dus effectief twee. En ik kom zelden tekort...waarom heb jij er tien?
We gaan niet erg hard, je hebt bijna niks gemist.quote:
aanbaklaag, is dat een neppert ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een dunne plaatstalen wok of een gewone met anti-aanbaklaag?
Dat laatste blijkt erg goed te gaan in een cheap ass antiaanbak-steelpan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal die ik kan gebruiken in de steenoven; kleintjes helemaal van koper.
En ik heb er een paar voor "gewoon dagelijks gebruik".
En twee sjieke voor als het allemaal helemaal 100% goed moet gaan.
En 1 koperen met dikke bodem voor geklier met suikerstroop enzo bij maken van gebak.
Geen idee!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
We gaan niet erg hard, je hebt bijna niks gemist.
Hoeveel koekenpannen heb je?
Ik heb er ook niet voor betaald.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt erg goed te gaan in een cheap ass antiaanbak-steelpan.
Koper is wel prachtig. Maar voor mij onbetaalbaar.
Dat maakt hem zo uniek. en zon leuke samenwerking met danny.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Grappig, ze zetten Steve McGarrett neer als een bad-ass-snoeiharde-ex-Navy-Seal. Hij is wel de enige lead zo ongeveer in de series van dit type die somse en beetje emo wordt
Daarin kun je niet 'echt' wokken zoals in azie, dan verbrand de antiaanbaklaag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
aanbaklaag, is dat een neppert ?
Bofkont. Ik wil ooit (later als ik groot ben?) een kom van koper, om eiwit in te kloppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet voor betaald.
Vrienden van me hadden een restaurant hier vlakbij. Ik heb ze geholpen met hun automatisering.
Door omstandigheden (ziekte) moesten ze stoppen.
Ik heb toen stapel pannen gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |