* MissMSX schenkt kopje inquote:
mooi ga ik ook doenquote:Op zondag 22 maart 2015 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze al een klachtmail gestuurd.
winterjassen wassen en impregnerenquote:Op zondag 22 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Zijn er nog met leuke plannen voor vandaag ? Of wordt het echt een uitrustzondag ?
Huis poetsen. En nog een keer poetsen omdat neefje met kattenallergie op bezoek komt.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Zijn er nog met leuke plannen voor vandaag ? Of wordt het echt een uitrustzondag ?
Kan deze wekservice was subtieler, trouwens?quote:Op zondag 22 maart 2015 08:14 schreef crv het volgende:
Slaperige boel hier
WAKKER WORDEN IEDEREEN, ontbijt staat klaar [ afbeelding ]
Nog even wat afplaktape verwijderen, ramen lappen, spullen terugzetten en daarna helemaal niets meer... even bijkomen van een week klussenquote:Op zondag 22 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb niks gehoord. Uitslapen is lekker !quote:Op zondag 22 maart 2015 10:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan deze wekservice was subtieler, trouwens?
Ja, snap ik wel dan. Daar is de zondag ook voor toch ? Rustdag !quote:Op zondag 22 maart 2015 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even wat afplaktape verwijderen, ramen lappen, spullen terugzetten en daarna helemaal niets meer... even bijkomen van een week klussen.
Goed bezig geweest jijquote:Op zondag 22 maart 2015 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even wat afplaktape verwijderen, ramen lappen, spullen terugzetten en daarna helemaal niets meer... even bijkomen van een week klussen.
Als je gemeubileerd gaat kopen lijkt me dat verstandig.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
*facepalm* woning-kijk-tv waarbij de woningkijkerts alleen maar op basis van de -meubels- die er in staan commentaar geven....
Dan maar liever zaterdagavond-TLC?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
*facepalm* woning-kijk-tv waarbij de woningkijkerts alleen maar op basis van de -meubels- die er in staan commentaar geven....
Eh... in NL. In een -demowoning- ook nog. Gaan ze staan gapen over het -uitzicht-.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je gemeubileerd gaat kopen lijkt me dat verstandig.
Neen.quote:
Woning-tv?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eh... in NL. In een -demowoning- ook nog. Gaan ze staan gapen over het -uitzicht-.
In een -demo- woning..
Ik ben bezig de winter uit de woonkamer te gooienquote:Op zondag 22 maart 2015 09:25 schreef Arch-Indar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |