Tot de kittens acht weken zijn. Dan mogen ze weg en zijn er meestal ook baasjes. Als er voor moeder geen baasje is breng ik haar dan terug naar het asiel, daar is de plaatsingskans toch groter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoelang blijven de kittens en jonge mamapoezen eigenlijk meestal bij jou?
dat is op zich best schattig..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij wilt liever een ... pasgeboren slang?
[ afbeelding ]
Die heeft ook een nieuw baasje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot de kittens acht weken zijn. Dan mogen ze weg en zijn er meestal ook baasjes. Als er voor moeder geen baasje is breng ik haar dan terug naar het asiel, daar is de plaatsingskans toch groter.
Op de ex-opvangpoes na die nu op schoot ligt. Die gaat noooooooit meer weg
Ik denk dat hij Catje roept omdat hij hoopt dat zij het ook IEW IEW vindt wat er op TLC voorbij komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij wilt liever een ... pasgeboren slang?
[ afbeelding ]
Je bent er weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef fietsie het volgende:
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTT echt IEW IEW IEW IEW
gewoon niet tlc kijken..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Catje roept omdat hij hoopt dat zij het ook IEW IEW vindt wat er op TLC voorbij komt.
Ze gaan nu penii splijtenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Catje roept omdat hij hoopt dat zij het ook IEW IEW vindt wat er op TLC voorbij komt.
Als ze dat niet ieuw ieuw ieuw ieuwwwwww vind dan eh.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo interpreteerde ik het nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
The fuck.quote:
Dat zou ook een oplossing kunnen zijn iddquote:
quote:
Ik vond het wel een beeeetje overdreven om zo op kittens te reageren thoughquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beeeetje overdreven om zo op kittens te reageren though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |