wokken, roeren... ik weet het verschil niet, sorry. *googlen*quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daarin kun je niet 'echt' wokken zoals in azie, dan verbrand de antiaanbaklaag.
Maar voor gewoon een beetje roerbakken doet ie het vast prima. Ik heb er ook zo eentje.
en ook een dunne zonder laag
Daar heb ik een bolvormige voor van RVS. Die alleen kan staan op een losse bijbehorende ring.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bofkont. Ik wil ooit (later als ik groot ben?) een kom van koper, om eiwit in te kloppen.
McDannoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat maakt hem zo uniek. en zon leuke samenwerking met danny.die ishelemaal een watje.
In azie doen ze dat superheet, dus supersnel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
wokken, roeren... ik weet het verschil niet, sorry. *googlen*
Die van mij is plaatstaal, hij roest nogal als hij een tijdje niet op zijn ring mag.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar heb ik een bolvormige voor van RVS. Die alleen kan staan op een losse bijbehorende ring.
quote:
ok. ik koop nooit pannen, we hebben net wewr nieuwe in de kast zie ik. tefal met zon spot in de midden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In azie doen ze dat superheet, dus supersnel.
Volgens conimex/honig/knorr moet je groenten rustig roeren en minutenlang bakken, dat gaat op veel lager vuur.
En terecht. Die dingen mag je maar 1x wassen. De dag van aankoop. Daarna nooit meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Een vriend van me heeft een wokpan van plaatstaal, als die ooit met afwasmiddel wordt gewassen gaat hij volgens mij door het dak
Dat doe je alleen voor het inbranden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Een vriend van me heeft een wokpan van plaatstaal, als die ooit met afwasmiddel wordt gewassen gaat hij volgens mij door het dak
die hebben wij ook, maar waarom heet dat hapjespan ? met zon glazen deksel, met stoomuitlaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb ook nog een hapjespan.
En de halve uitzet van buurkaters oma. Zij kookt niet meer, maar de pannen waren nog prima (ondertussen krom, want gas).
Jij hebt daar personeel voor?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ok. ik koop nooit pannen, we hebben net wewr nieuwe in de kast zie ik. tefal met zon spot in de midden.
het voldoet voor mijn kookavonturen.
Olienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
En terecht. Die dingen mag je maar 1x wassen. De dag van aankoop. Daarna nooit meer.
Geen idee waarom dat zo heet. En de mijne heeft geen stoomuitlaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
die hebben wij ook, maar waarom heet dat hapjespan ? met zon glazen deksel, met stoomuitlaat.
Ja, ik kook meestal, maar materiaal wordt geregeld. ik zou niet weten welke ik zou moeten kopen, het is wat mij betredft een pan nat.quote:
Zwaar?? Dat is dan geen plaatstaal!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Olienmooi spul hoor, maar jezus wat zwaar.
Het ding is volgens mij 60cm in doorsnede, klein detailquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zwaar?? Dat is dan geen plaatstaal!
Die staat hier ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
En terecht. Die dingen mag je maar 1x wassen. De dag van aankoop. Daarna nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |