Japs. Little piece goes a long way.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een totaal gebrek aan luchtigheid.
laken of warm dekentje?quote:
Dekentje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laken of warm dekentje?
dekentje, hè?
Hier ook. Al waren er ook jaren waarin er zoveel nieuw aanbod was dat de gezonde kittens in gastgezinnen plek moesten maken voor nieuwkomers. Maar die kregen dan een grote kitten kamer in het asiel. Konden ze lekker met iedereen spelen. En er zijn er ook vaak overgeplaatst naar asielen zonder gastopvang die kittenloos waren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies. Mijne waren ook nog niet goed op gewicht en moesten dus sowieso wat langer blijven en er zijn er soms die maaaanden bij een pleeggezin zitten, maar dat is meestal in de zomer, als er zo enorm veel zijn dat de baasjes erg schaars worden.
Jeumigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier ook. Al waren er ook jaren waarin er zoveel nieuw aanbod was dat de gezonde kittens in gastgezinnen plek moesten maken voor nieuwkomers. Maar die kregen dan een grote kitten kamer in het asiel. Konden ze lekker met iedereen spelen. En er zijn er ook vaak overgeplaatst naar asielen zonder gastopvang die kittenloos waren.
Een jaar heb ik vier nesten gehad. Ene was groot, en ik kon moeder ruilen voor een verse zwangere of pas bevallen dame
iedereen is er stil vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje strooit dekentjes in het rond
*vangtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje strooit dekentjes in het rond
Ik heb vorig jaar niet opgevangen omdat ik tijdelijk meer uren werkte.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeumig![]()
Ik heb nu alweer zin in een nestje![]()
Maar ik doe het toch even niet.
dat deed ik afgelopen nacht om 2:00 nogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
Domper...
Moest de was nog ophangen....
Nu wel echt slapen. *gooit dekentje terug* Veels te warm.
Ik verkas alleen hè, ik slaap nog niequote:
Over dieren die geadopteerd zijn in een dierentuin.quote:
ah daar is de eerstequote:
2 croissants, een glas jus d'orange en een gekookt eitje graagquote:Op zondag 22 maart 2015 08:14 schreef crv het volgende:
Slaperige boel hier
WAKKER WORDEN IEDEREEN, ontbijt staat klaar [ afbeelding ]
Ik wilde uitslapen vandaag... laatste dag van de klusvakantie, maar ik was gewoon weer wakker om 8 uurquote:
wat zeg ik nouquote:Op zondag 22 maart 2015 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
2 croissants, een glas jus d'orange en een gekookt eitje graag.
ik stond al weer om 6 uur benedenquote:Op zondag 22 maart 2015 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde uitslapen vandaag... laatste dag van de klusvakantie, maar ik was gewoon weer wakker om 8 uur.
Je serveert het dus niet eens... dat ga ik in mijn recensie op Zoover vermeldenquote:Op zondag 22 maart 2015 08:15 schreef crv het volgende:
[..]
wat zeg ik nou![]()
Het staat klaar, je mag het zelf pakken en in je mond stoppen
Vermeld dan ook ff dat het hier aangeschreven staat dat het een ontbijtbuffet betreft en dat dat doorgaans zellfbediening isquote:Op zondag 22 maart 2015 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je serveert het dus niet eens... dat ga ik in mijn recensie op Zoover vermelden.
Dat stond niet in de brochure van Vrijuit toen ik boektequote:Op zondag 22 maart 2015 08:17 schreef crv het volgende:
[..]
Vermeld dan ook ff dat het hier aangeschreven staat dat het een ontbijtbuffet betreft en dat dat doorgaans zellfbediening is
fout van Vrijuitquote:Op zondag 22 maart 2015 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat stond niet in de brochure van Vrijuit toen ik boekte.
Geen probleemquote:Op zondag 22 maart 2015 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem de theekan dan ook gelijk mee als je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |