Ondanks die heftige pillen?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Buikpijn is er ook op zondag, is vandaag de conclusie.
Ja, maar het kan enkele dagen duren voordat die gaan werken. Dus ik wacht het nog even af.quote:
Daar helpt t zonnetje vast ook aardig bijquote:Op zondag 22 maart 2015 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bezig de winter uit de woonkamer te gooien
Wat is er dan aan de hand?quote:Op zondag 22 maart 2015 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, maar het kan enkele dagen duren voordat die gaan werken. Dus ik wacht het nog even af.
Maagklachten sinds begin maart, ziet er naar uit dat het maagzuur is en ik ben nu aan medicatie nummer 2 want medicatie nummer 1 hielp geen fluit. Tot medicatie 2 begint te werken: vanaf ergens na het ontbijt totdat ik ga slapen buikpijn. Onafgebroken, altijd aanwezig, irritant.quote:
buikpijnboks geeftquote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maagklachten sinds begin maart, ziet er naar uit dat het maagzuur is en ik ben nu aan medicatie nummer 2 want medicatie nummer 1 hielp geen fluit. Tot medicatie 2 begint te werken: vanaf ergens na het ontbijt totdat ik ga slapen buikpijn. Onafgebroken, altijd aanwezig, irritant.
quote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maagklachten sinds begin maart, ziet er naar uit dat het maagzuur is en ik ben nu aan medicatie nummer 2 want medicatie nummer 1 hielp geen fluit. Tot medicatie 2 begint te werken: vanaf ergens na het ontbijt totdat ik ga slapen buikpijn. Onafgebroken, altijd aanwezig, irritant.
Kan me best voorstellen dat dat je de keel uit begint te hangen. Hopelijk werken de tweede meds beter.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was er nu al wat uitgekomen uit vorige onderzoek, of krijg je dat te horen dan ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Over buikpijn gesproken, ik mag woensdag weer naar het ziekenhuis![]()
Nu weer uitslagen van tests die ze al eerder hebben gedaan en waar niks uitkwam toenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was er nu al wat uitgekomen uit vorige onderzoek, of krijg je dat te horen dan ?
*boks*. Wat heb jij?quote:
Volgens de bijsluiter kan het enkele dagen duren voor ik de werking begin te merken, het spul zelf werkt wel al eerder. Ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar de maagpillen die ik ken moeten binnen 24 uur in ieder geval verlichting geven...
Jup want ik wil me wel weer eens gewoon prettig voelenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat dat je de keel uit begint te hangen. Hopelijk werken de tweede meds beter.
Ja, en al het nepbont is nu richting zolderquote:Op zondag 22 maart 2015 10:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar helpt t zonnetje vast ook aardig bij
Maagzuurquote:Op zondag 22 maart 2015 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat helpt een uurtje en dan niet meer. Ibuprofen neem ik niet, want dat irriteert de maagwand nog meer.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:19 schreef Buurpoes het volgende:
En gewoon paracetamol innemen, Etcetera? Helpt dat niet?
Geen ibuprofen, naproxen, diclofenac of aspirine nemen, dat trekt je maag nu effe niet.
Zon ? Nepbont ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en al het nepbont is nu richting zolder
Oh hoeraquote:Op zondag 22 maart 2015 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Over buikpijn gesproken, ik mag woensdag weer naar het ziekenhuis![]()
Omeprazol Actavis.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maagzuur![]()
Wat voor medicatie heb je nu dan?
Ik heb me altijd afgevraagd, wat betekend dat Actavis in de naam ? Ik heb ook medicijnen met Actavis erin..quote:
Veeel zon hierquote:
Aha, ik snap hem. Paastakken ook ?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Veeel zon hier![]()
Overal plantjes in kasjes in de kamer, vrolijke kussens op de bank (met taartjes en bloemen enzo), bloesemtakjes, paaseitjes, van die dingen.
En nepbontkrukje en -kussen zijn de kamer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |