Ik weet t meestal ook niet. Maar soms ga ik na een week terug 'die nieuwe pan is zo fijn, daar moet ik er twee van hebben'.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik kook meestal, maar materiaal wordt geregeld. ik zou niet weten welke ik zou moeten kopen, het is wat mij betredft een pan nat.
Die van mij ook. Opslag in de garage, want geen plek in de keuken...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het ding is volgens mij 60cm in doorsnede, klein detail
Maar jij merkt dan blijkbaar nog echt verschil. ik zet het vuur gewoon wat harder of zachter als er niet gebeurt wat ik wil...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik weet t meestal ook niet. Maar soms ga ik na een week terug 'die nieuwe pan is zo fijn, daar moet ik er twee van hebben'.
Tegen de tijd dat ze aan vervanging toe zijn kun je dat niet meer vinden...
Oh, baaaaah!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Even tussen de keukenklets door... kijkt iemnd anders ook naar worlds greatest bodyshockers?![]()
Ik kan best wat aanzien, maar tatoeages IN ogen.... HUUUUU! En nu moven ze down under.
Geen idee dan welk materiaal, maar het is kwaliteit en uitermate handy voor groepskokenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die van mij ook. Opslag in de garage, want geen plek in de keuken...
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar jij merkt dan blijkbaar nog echt verschil. ik zet het vuur gewoon wat harder of zachter als er niet gebeurt wat ik wil...
Jouw eten zal vast lekkereder zijn dan.
Waaaaaarom zap ik nu naar TLCquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Even tussen de keukenklets door... kijkt iemnd anders ook naar worlds greatest bodyshockers?![]()
Ik kan best wat aanzien, maar tatoeages IN ogen.... HUUUUU! En nu moven ze down under.
Ik heb een gietijzeren grillpan. Briljant ding, maar zwaaaar!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee dan welk materiaal, maar het is kwaliteit en uitermate handy voor groepskoken
Hij heeft ook een paar koekenpannen, ook zware, goede kwaliteit. Doe mij maar Tefalpannendan heb ik geen 2 handen nodig om een pan op te tillen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Ik wilde altijd wel graag dure kwaliteitspannen. Ik ben genezen sinds ik weet dat duur meestal meteen 'gewicht' betekentquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een gietijzeren grillpan. Briljant ding, maar zwaaaar!!
Owh. ik hou me strikt aan de pakjes wat eten betreft.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]ik experimenteer teveel.
'dit gerecht is perfect, wat zou er gebeuren als ik ingredient X vervang door Y?'
Die grilpan kreeg ik van 'sinterklaas'. Waarna dat kreng dus per OV vervoerd moest worden. Leuk detail: we hadden ook een spa bij ons.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde altijd wel graag dure kwaliteitspannen. Ik ben genezen sinds ik weet dat duur meestal meteen 'gewicht' betekent
Pakjes? Oow...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh. ik hou me strikt aan de pakjes wat eten betreft.
kan het bijna niet misgaan. behalve laten aanbranden.
Ik mijd pakjes als de pest. Google is mijn beste vriend. Alle recepten onder handbereik. Altijd lekkerder, vaak bijna net zo simpel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh. ik hou me strikt aan de pakjes wat eten betreft.
kan het bijna niet misgaan. behalve laten aanbranden.
Niet bij groenten en zo, dat lukt nog wel zonder.quote:
Omdat je mij niet alleen laat lijdenquote:
Bawwwwwquote:
Beginnen bij google. Vijf recepten opzoeken en naast elkaar leggen. Overlap? Dan dát recept gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet bij groenten en zo, dat lukt nog wel zonder.
maar dingen als roti, wraps, ovenschotels. Zij hebben het niet voor niks voor mij uitgezocht al.
ik zou ook niet weten waar te moeten beginnen anders.
Leuk bij de douane?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bawwwww![]()
![]()
![]()
ik kijk nu naar 7000 piercings. In/op één vrouw![]()
Ik ben bij die gespleten tong snel weggezapt naar de BBCquote:
Watjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben bij die gespleten tong snel weggezapt naar de BBC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |