quote:
Dan drinken we maar water of melk, maar vanavond neem ik me liever een biertje.quote:
Hoi Koen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moook weer ff een uitstapje vanuit 40+
ik ben de laatste dagen ook niet daar geweestquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi Koen.![]()
Ja, ik kom weer aanwaaien. Ik miste jullie.
Ach, soms is het ergens leuk, en soms zeiken mensen teveel. Daar begin ik alweer te zeiken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben de laatste dagen ook niet daar geweest
het is hier ook fors druk
Neuh, het was er wat stil. Maar de vorige keer hadden ze me snel gevonden.quote:
Toen hebben ze je teruggesleurd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, het was er wat stil. Maar de vorige keer hadden ze me snel gevonden.
D. zit ook vaak daar zie ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, het was er wat stil. Maar de vorige keer hadden ze me snel gevonden.
Weggerend is een groot woord.
Die is er vaak ja, die komt voor DDM.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is er vaak ja, die komt voor DDM.
Ze zijn er nu allebei.....quote:
hij verwachtte het alquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
Komt eigenlijk omdat ik Mo Muffin ineens mistte in 40 +
Ik las het net, maar ja was sowieso al een lurker hier en vergat steeds te lurkenquote:
Zie je wel....quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
Hee Moquote:
wat een tegenspraakquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las het net, maar ja was sowieso al een lurker hier en vergat steeds te lurken
Laatst was je hier ook al plotseling jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
Ik check gewoon of ze me dan gaan zoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatst was je hier ook al plotseling ja
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet bij jouw ava altijd aan dit plaatje denken, nee, dat komt niet door jou...
Ik had dit in myAt, maar heb lange tijd niet gepost hierquote:
was sowieso al een lurker hier en vergat steeds te lurkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had dit in myAt, maar heb lange tijd niet gepost hier
Ja topic in myat en dan niet meelezen he? Of niet posten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was sowieso al een lurker hier en vergat steeds te lurken
Lekker toch?quote:
Heb je fietsie weerquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef fietsie het volgende:
Zow. Lijkt erop of dit internet het ook weer doet.
Was stoek.
Hoezo knap? En ja ik weet dat ik knap ben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker toch?
Maar wel knap om zonder ster in abo te kunnen lurken
Mag je bij een vriendje logeren?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef fietsie het volgende:
Ik heb even een tijdelijke geografische shift ondergaan
![]()
Ik kijk overal, soms reageer ik zelfs. Ook op de FP maar daar heb ik vaak geen woorden voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:35 schreef essnhills het volgende:
Ik lurk ook overal, maar niet in SC's
Nee ben ff bij de origin of fietsie op verjaarsvisite.quote:
FP kom ik nooitquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk overal, soms reageer ik zelfs. Ook op de FP maar daar heb ik vaak geen woorden voor.
rondleiding fietsiefabriek?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ben ff bij de origin of fietsie op verjaarsvisite.
Ahja voelt nog best wel beetje als thuis hoor bij mijn oudersquote:
ik kom ook effe buurtenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
Dan zit je dus op Fok tijdens je bezoek, of zijn ze nu koffie voor je aan het zetten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja voelt nog best wel beetje als thuis hoor bij mijn ouders
quote:
Sorry ik las "Met pittig kont kapsel"....quote:
Ik moest het internet reparerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zit je dus op Fok tijdens je bezoek, of zijn ze nu koffie voor je aan het zetten?
Ja, komt eraan, mijn broer wist iemand, maar hij moet hem nog steeds ophalenquote:
Ah daar hebben sommige ouders hulp bij nodig. Maar die doet het dus weerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry ik las "Met pittig kont kapsel"....
Mijn excuses voor mijn dyslexie
quote:
quote:
Het gaat hier langzamer dan de abo sc andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks is het hierhelemaal niet meer bij te benen
Meer gaan hardlopen ess.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je dat niet dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry ik las "Met pittig kont kapsel"....
Mijn excuses voor mijn dyslexie
Is toch gezellig? Moeten jullie wel die hele OP bijwerkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is vandaag niet de drukste dag neequote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat hier langzamer dan de abo sc anders
Wat is er mis met de thuiskapper?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je dat niet dan?
Is helemaal hip hoor, zijn zelfs speciale kappers voor.
Ik laat het altijd vlechten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je dat niet dan?
Is helemaal hip hoor, zijn zelfs speciale kappers voor.
Shin splits, te koud in de winter, nog meer smoesjes, dit dat alles.quote:
Met de trimmer tussen je bilnaad door.quote:
Ik bemoei me niet met de OP, ik zie het alweer helemaal voor me dat ik de hele opmaak verpest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Moeten jullie wel die hele OP bijwerken
Er zijn ook thuiskappers die dergelijke kapsels doen iddquote:
ik maak maar een grapje, gewoon even buurtenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met de OP, ik zie het alweer helemaal voor me dat ik de hele opmaak verpest.
Invlechten?quote:
Het vergt wel enige skills, zo aan de achterkant.quote:
Nee niet meteen weer weggaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik maak maar een grapje, gewoon even buurten
heb jij haar op je kont dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vergt wel enige skills, zo aan de achterkant.
Hele bossen tegelijk, is dat zo vreemd?quote:
Kan je zelf toch makkelijk bij? Moet je tenslotte sowieso al 1 of 2 keer per dagquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie hetquote:
Spiegel erbij. Maar dat is erg lastig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
een beetje welquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hele bossen tegelijk, is dat zo vreemd?
True, maar leuke modelletjes maken vergt wat meer moeite.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan je zelf toch makkelijk bij? Moet je tenslotte sowieso al 1 of 2 keer per dag
Ohquote:
Ik ben niet blindquote:
Oh gelukkigquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, iedereen heeft wel ''iets''
Doe je dat dan ook 1 a 2 keer per dag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar leuke modelletjes maken vergt wat meer moeite.
Je hebt kleine gebreken en grote gebreken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, iedereen heeft wel ''iets''
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schutquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe je dat dan ook 1 a 2 keer per dag?
Ik heb een paar ENORMEquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt kleine gebreken en grote gebreken.
Ik moet met een doekje eroverheen lopen, dus maakt het ook niet zoveel uit hoe het zitquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schut
oh, hier is Ess, wat leuk: hoiquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schut
Bloemkolen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een paar ENORMEmaar ja je moet roeien met de riemen die je hebt
Nou, als jij er bent dan weten wie volgt.quote:
Ja, ik ben hierquote:
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, als jij er bent dan weten wie volgt.
Hebben 40 plussers wel meer last van, helaas de een meer dan de anderquote:
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben 40 plussers wel meer last van, helaas de een meer dan de ander
Ik? Verre van. Ik vis zelf niet eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?
Hij heeft zin in visquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?
Vraag het de Griek en kijk of hij kwaad wordtquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ach ja........
wat zal ik eens gaan eten vandaag?
Besteed je het uit?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik? Verre van. Ik vis zelf niet eens.
En zeg AUB Mo anders wordt het verwarrend voor mij.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Vraag het de Griek en kijk of hij kwaad wordt
Idem...quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ok Mad Moquote:
Ik ben niet zo van de vis, ik prefereer vlees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Morgen of overmorgen de McKibbeling maar eens proberen
ok MMoquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar 1 keer per maand een portie kibbeling gaat er wel inquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vis, ik prefereer vlees.
We worden liever niet verwisseld. Dat is 1 ding waar we het over eens zijn.quote:
Je voelt de gemiddelde leeftijd stijgen.quote:
Nouja, ik ben inmiddels een beetje aan jullie gewend, dus het is vooral verwarrendquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je voelt de gemiddelde leeftijd stijgen.
Nee er ligt nog 1 heel zielig in een hoekjequote:
Zijn/haar riem is te kort?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee er ligt nog 1 heel zielig in een hoekje
Late uitnodigingquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben zo ook overal weg, ik moet nog even gaan stemmen. en werd zojuist uitgenodigd voor een verjaardag straks.
Nee, ik was het vergeten. Dus ik kreeg een geheugensteuntje. Tja, 40+ he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Late uitnodiging
Hebben ze tot het laatste moment getwijfeld?
Fijn dat ze daar rekening mee houdenquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik was het vergeten. Dus ik kreeg een geheugensteuntje. Tja, 40+ he.
Ja, ben nu eenmaal de oudste daar.quote:
Ik moet nog, na mijn laatste peuk nu.quote:
Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.quote:
Mooi, dan ben ik ook rap klaar, en sowieso hier is het nooit druk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.
Gelijk aan de beurt, maar voor en na me wel druppelgewijs mensen. Viel niet tegen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.
Nee, nu wordt er niet meer ieder gezegd welke liedjes er komen hè?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog kwartjes geraapt de laatste tijd ess?
Ben er nog hoorquote:
quote:
quote:
wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga gebruik maken van mijn stemrecht.
Wil je dat weten? Laat ik zeggen dat je me aan het denken hebt gezet.quote:
Ah. wat goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je dat weten? Laat ik zeggen dat je me aan het denken hebt gezet.
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?quote:
Nou ook wel hopen dat ze gaan doen wat ze belovenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?
Ik zei niet dat ik 'om' ben gegaan. Ik zei ik heb het helemaal gelezen, en dat in mijn keuze meegenomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]eigenlijk wel
maar ik had niet gedacht dat je ''om'' zou gaan...
oké ook goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik 'om' ben gegaan. Ik zei ik heb het helemaal gelezen, en dat in mijn keuze meegenomen.
melk en suiker graagquote:
pizzaquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je vangen?
[..]
wat heb je besteld? toch niet wéér Pizza heh?
Laatste is alweer een tijdje terugquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je vangen?
[..]
joh, ik zit er soms in 4 tegelijk.. Verwarringquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is me te verwarrend 2 SC's, ik ga weer effe terug
hou op nou, ik krijg die klotekwootalarms steeds en ik raak van mijn apropolos zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, ik zit er soms in 4 tegelijk.. Verwarring
Tot hoe laat is de Gamma open?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:40 schreef essnhills het volgende:
Wij gaan hier straks ook stemmen, en daarna door naar de Gamma
die kan je uit zetten hèquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
hou op nou, ik krijg die klotekwootalarms steeds en ik raak van mijn apropolos zo
Ik weet niet naar welke Ess gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/bouwmarkten/zoek-op-kaart
Kan jij terugkoppenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je vangen?
[..]
Zo groot is de KSC meestal niet hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zet wel voor iedereen vast klaar dan...
[ afbeelding ]
Geen probleemquote:
We mogen toch wel meer dan 1 kopjequote:Op woensdag 18 maart 2015 19:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo groot is de KSC meestal niet hoor.
chaos, crisis in de zaal.quote:
* goldfinger1963 Troost beertjequote:
zouden ze stiekem hierheen gestuurd worden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hihi, in de afgelopen paar weker errug veel nieuwelingen hier.
Heb je niet liever n verse bak?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
We mogen toch wel meer dan 1 kopje
Het is hier gewoon leuk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zouden ze stiekem hierheen gestuurd worden?
dat klopt ook wel jaquote:
Hoi...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chaos, crisis in de zaal.
hallo en zo
hoe pittig kort is je kapsel?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef vaduz het volgende:
Stemt allen mee voor een nieuw stoelverwamin forum: FB / Voorstel voor het openen van een nieuw forum.
kan dit niet meer aan hoorquote:
maar daar zijn ze ook nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
alle andere 40plussers zijn alweer weg
met crocsquote:
Of naar de GAMMA.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien zijn ze eten?of stemmen?
of slapen...
ja, even een borrel erbij pakken hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ach nou ja, het valt best mee hoor, misschien moet je even wennen
Wel een tuinbroekquote:
meer dan 25 jaar?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wel al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang getrouwd
zo moet je maar beginnenquote:
Hoe lang ben je dan al getrouwdquote:
langer dan 25 jaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan al getrouwd
en wat gaat er dan gebeuren?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee zijn voorbereidingen aan het treffen voor vanavond.
Hoezo?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
alle andere 40plussers zijn alweer weg
Op zijn minst toch wel?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, half-doot, we kunnen nog een jaar of 20 minimaal
ow.......... nah... ik ben benieuwdquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan gaan we een surprise-party organiseren.
gaan we een recordpoging doen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:39 schreef vaduz het volgende:
Oh nu verklap ik het. Doe maar een andere keer jongens.
Ik ookquote:
heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen abo meer
*lief om zich heen kijkt
met mijn gezicht gaat dat niet lukkenquote:
Je hebt een onlief gezicht?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mijn gezicht gaat dat niet lukken
het schijnt dat ik onbedoelt best nors kijkquote:
Ik ben getrouwd met iemand anders hoorquote:
Ja, dat begreep ik welquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met iemand anders hoor
Ik ken hetquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het schijnt dat ik onbedoelt best nors kijk
Je bent dus niet blondquote:
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het schijnt dat ik onbedoelt best nors kijk
Heul nietquote:
Alleen leuke mensenquote:
moet ik nog doen, maar niet voor morgenquote:
wat een stugglesquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb twee jurkjes gekocht (online), maar vind het te koud in de woonkamer om te passen. En in de badkamer is het warm, maar dan maak ik buurkitten wakker...
Die staat hier al maanden aan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een stuggles
vandaag voor het eerst deze week de verwarming aan
Alleen de schoolbordverf was belachelijk duur, dus die niet gekochtquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik nog doen, maar niet voor morgen
Waar woont jouw huis?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een stuggles
vandaag voor het eerst deze week de verwarming aan
gisteren en eergisteren was ik zo kort thuis dat ik het niet de moeite waard vondquote:
gaat je geen zak aanquote:
Ben jij zo lawaaierig met jurkjes passen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb twee jurkjes gekocht (online), maar vind het te koud in de woonkamer om te passen. En in de badkamer is het warm, maar dan maak ik buurkitten wakker...
Oef, dat is niet leuk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren en eergisteren was ik zo kort thuis dat ik het niet de moeite waard vond
wil je op de muren krijten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen de schoolbordverf was belachelijk duur, dus die niet gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |