Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.quote:
Mooi, dan ben ik ook rap klaar, en sowieso hier is het nooit druk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.
Gelijk aan de beurt, maar voor en na me wel druppelgewijs mensen. Viel niet tegen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.
Nee, nu wordt er niet meer ieder gezegd welke liedjes er komen hè?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog kwartjes geraapt de laatste tijd ess?
Ben er nog hoorquote:
quote:
quote:
wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga gebruik maken van mijn stemrecht.
Wil je dat weten? Laat ik zeggen dat je me aan het denken hebt gezet.quote:
Ah. wat goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je dat weten? Laat ik zeggen dat je me aan het denken hebt gezet.
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?quote:
Nou ook wel hopen dat ze gaan doen wat ze belovenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?
Ik zei niet dat ik 'om' ben gegaan. Ik zei ik heb het helemaal gelezen, en dat in mijn keuze meegenomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]eigenlijk wel
maar ik had niet gedacht dat je ''om'' zou gaan...
oké ook goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik 'om' ben gegaan. Ik zei ik heb het helemaal gelezen, en dat in mijn keuze meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |