D. zit ook vaak daar zie ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, het was er wat stil. Maar de vorige keer hadden ze me snel gevonden.
Weggerend is een groot woord.
Die is er vaak ja, die komt voor DDM.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is er vaak ja, die komt voor DDM.
Ze zijn er nu allebei.....quote:
hij verwachtte het alquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
Komt eigenlijk omdat ik Mo Muffin ineens mistte in 40 +
Ik las het net, maar ja was sowieso al een lurker hier en vergat steeds te lurkenquote:
Zie je wel....quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
Hee Moquote:
wat een tegenspraakquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las het net, maar ja was sowieso al een lurker hier en vergat steeds te lurken
Laatst was je hier ook al plotseling jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
Ik check gewoon of ze me dan gaan zoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatst was je hier ook al plotseling ja
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet bij jouw ava altijd aan dit plaatje denken, nee, dat komt niet door jou...
Ik had dit in myAt, maar heb lange tijd niet gepost hierquote:
was sowieso al een lurker hier en vergat steeds te lurkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had dit in myAt, maar heb lange tijd niet gepost hier
Ja topic in myat en dan niet meelezen he? Of niet posten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was sowieso al een lurker hier en vergat steeds te lurken
Lekker toch?quote:
Heb je fietsie weerquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef fietsie het volgende:
Zow. Lijkt erop of dit internet het ook weer doet.
Was stoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |