Doe je dat dan ook 1 a 2 keer per dag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar leuke modelletjes maken vergt wat meer moeite.
Je hebt kleine gebreken en grote gebreken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, iedereen heeft wel ''iets''
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schutquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe je dat dan ook 1 a 2 keer per dag?
Ik heb een paar ENORMEquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt kleine gebreken en grote gebreken.
Ik moet met een doekje eroverheen lopen, dus maakt het ook niet zoveel uit hoe het zitquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schut
oh, hier is Ess, wat leuk: hoiquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je moet het ook goed wassen hè? Dus daarna moet het wel weer gestyled worden uiteraard. Anders loop je voor schut
Bloemkolen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een paar ENORMEmaar ja je moet roeien met de riemen die je hebt
Nou, als jij er bent dan weten wie volgt.quote:
Ja, ik ben hierquote:
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, als jij er bent dan weten wie volgt.
Hebben 40 plussers wel meer last van, helaas de een meer dan de anderquote:
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben 40 plussers wel meer last van, helaas de een meer dan de ander
Ik? Verre van. Ik vis zelf niet eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?
Hij heeft zin in visquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat klinkt desperate MM, voel je je zo alleen?
Vraag het de Griek en kijk of hij kwaad wordtquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ach ja........
wat zal ik eens gaan eten vandaag?
Besteed je het uit?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik? Verre van. Ik vis zelf niet eens.
En zeg AUB Mo anders wordt het verwarrend voor mij.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Vraag het de Griek en kijk of hij kwaad wordt
Idem...quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ok Mad Moquote:
Ik ben niet zo van de vis, ik prefereer vlees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:55 schreef D. het volgende:
Morgen of overmorgen de McKibbeling maar eens proberen
ok MMoquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar 1 keer per maand een portie kibbeling gaat er wel inquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vis, ik prefereer vlees.
We worden liever niet verwisseld. Dat is 1 ding waar we het over eens zijn.quote:
Je voelt de gemiddelde leeftijd stijgen.quote:
Nouja, ik ben inmiddels een beetje aan jullie gewend, dus het is vooral verwarrendquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je voelt de gemiddelde leeftijd stijgen.
Nee er ligt nog 1 heel zielig in een hoekjequote:
Zijn/haar riem is te kort?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee er ligt nog 1 heel zielig in een hoekje
Late uitnodigingquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben zo ook overal weg, ik moet nog even gaan stemmen. en werd zojuist uitgenodigd voor een verjaardag straks.
Nee, ik was het vergeten. Dus ik kreeg een geheugensteuntje. Tja, 40+ he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Late uitnodiging
Hebben ze tot het laatste moment getwijfeld?
Fijn dat ze daar rekening mee houdenquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik was het vergeten. Dus ik kreeg een geheugensteuntje. Tja, 40+ he.
Ja, ben nu eenmaal de oudste daar.quote:
Ik moet nog, na mijn laatste peuk nu.quote:
Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.quote:
Mooi, dan ben ik ook rap klaar, en sowieso hier is het nooit druk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.
Gelijk aan de beurt, maar voor en na me wel druppelgewijs mensen. Viel niet tegen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was het druk ? Hier was ik de enige en gelijk aan de beurt. Stemmen rond etenstijd is goed plan.
Nee, nu wordt er niet meer ieder gezegd welke liedjes er komen hè?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog kwartjes geraapt de laatste tijd ess?
Ben er nog hoorquote:
quote:
quote:
wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga gebruik maken van mijn stemrecht.
Wil je dat weten? Laat ik zeggen dat je me aan het denken hebt gezet.quote:
Ah. wat goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je dat weten? Laat ik zeggen dat je me aan het denken hebt gezet.
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?quote:
Nou ook wel hopen dat ze gaan doen wat ze belovenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb op zijn minst dat partijprogramma doorgelezen, voor ik ging stemmen. Dat was toch de bedoeling?
Ik zei niet dat ik 'om' ben gegaan. Ik zei ik heb het helemaal gelezen, en dat in mijn keuze meegenomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]eigenlijk wel
maar ik had niet gedacht dat je ''om'' zou gaan...
oké ook goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik 'om' ben gegaan. Ik zei ik heb het helemaal gelezen, en dat in mijn keuze meegenomen.
melk en suiker graagquote:
pizzaquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je vangen?
[..]
wat heb je besteld? toch niet wéér Pizza heh?
Laatste is alweer een tijdje terugquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je vangen?
[..]
joh, ik zit er soms in 4 tegelijk.. Verwarringquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is me te verwarrend 2 SC's, ik ga weer effe terug
hou op nou, ik krijg die klotekwootalarms steeds en ik raak van mijn apropolos zoquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, ik zit er soms in 4 tegelijk.. Verwarring
Tot hoe laat is de Gamma open?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:40 schreef essnhills het volgende:
Wij gaan hier straks ook stemmen, en daarna door naar de Gamma
die kan je uit zetten hèquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
hou op nou, ik krijg die klotekwootalarms steeds en ik raak van mijn apropolos zo
Ik weet niet naar welke Ess gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/bouwmarkten/zoek-op-kaart
Kan jij terugkoppenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je vangen?
[..]
Zo groot is de KSC meestal niet hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zet wel voor iedereen vast klaar dan...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |