Het is vandaag niet de drukste dag neequote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat hier langzamer dan de abo sc anders
Wat is er mis met de thuiskapper?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je dat niet dan?
Is helemaal hip hoor, zijn zelfs speciale kappers voor.
Ik laat het altijd vlechten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je dat niet dan?
Is helemaal hip hoor, zijn zelfs speciale kappers voor.
Shin splits, te koud in de winter, nog meer smoesjes, dit dat alles.quote:
Met de trimmer tussen je bilnaad door.quote:
Ik bemoei me niet met de OP, ik zie het alweer helemaal voor me dat ik de hele opmaak verpest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Moeten jullie wel die hele OP bijwerken
Er zijn ook thuiskappers die dergelijke kapsels doen iddquote:
ik maak maar een grapje, gewoon even buurtenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met de OP, ik zie het alweer helemaal voor me dat ik de hele opmaak verpest.
Invlechten?quote:
Het vergt wel enige skills, zo aan de achterkant.quote:
Nee niet meteen weer weggaanquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik maak maar een grapje, gewoon even buurten
heb jij haar op je kont dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vergt wel enige skills, zo aan de achterkant.
Hele bossen tegelijk, is dat zo vreemd?quote:
Kan je zelf toch makkelijk bij? Moet je tenslotte sowieso al 1 of 2 keer per dagquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie hetquote:
Spiegel erbij. Maar dat is erg lastig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
een beetje welquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hele bossen tegelijk, is dat zo vreemd?
True, maar leuke modelletjes maken vergt wat meer moeite.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan je zelf toch makkelijk bij? Moet je tenslotte sowieso al 1 of 2 keer per dag
Ohquote:
Ik ben niet blindquote:
Oh gelukkigquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, iedereen heeft wel ''iets''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |