Hoezo knap? En ja ik weet dat ik knap ben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker toch?
Maar wel knap om zonder ster in abo te kunnen lurken
Mag je bij een vriendje logeren?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef fietsie het volgende:
Ik heb even een tijdelijke geografische shift ondergaan
![]()
Ik kijk overal, soms reageer ik zelfs. Ook op de FP maar daar heb ik vaak geen woorden voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:35 schreef essnhills het volgende:
Ik lurk ook overal, maar niet in SC's
Nee ben ff bij de origin of fietsie op verjaarsvisite.quote:
FP kom ik nooitquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk overal, soms reageer ik zelfs. Ook op de FP maar daar heb ik vaak geen woorden voor.
rondleiding fietsiefabriek?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ben ff bij de origin of fietsie op verjaarsvisite.
Ahja voelt nog best wel beetje als thuis hoor bij mijn oudersquote:
ik kom ook effe buurtenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
Komt eigenlijk omdat ik Mo Muffin ineens mistte in 40 +
Dan zit je dus op Fok tijdens je bezoek, of zijn ze nu koffie voor je aan het zetten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja voelt nog best wel beetje als thuis hoor bij mijn ouders
quote:
Sorry ik las "Met pittig kont kapsel"....quote:
Ik moest het internet reparerenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zit je dus op Fok tijdens je bezoek, of zijn ze nu koffie voor je aan het zetten?
Ja, komt eraan, mijn broer wist iemand, maar hij moet hem nog steeds ophalenquote:
Ah daar hebben sommige ouders hulp bij nodig. Maar die doet het dus weerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry ik las "Met pittig kont kapsel"....
Mijn excuses voor mijn dyslexie
quote:
quote:
Het gaat hier langzamer dan de abo sc andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks is het hierhelemaal niet meer bij te benen
Meer gaan hardlopen ess.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken je dat niet dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry ik las "Met pittig kont kapsel"....
Mijn excuses voor mijn dyslexie
Is toch gezellig? Moeten jullie wel die hele OP bijwerkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |