Je bent dus niet blondquote:
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het schijnt dat ik onbedoelt best nors kijk
Heul nietquote:
Alleen leuke mensenquote:
wat een stugglesquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb twee jurkjes gekocht (online), maar vind het te koud in de woonkamer om te passen. En in de badkamer is het warm, maar dan maak ik buurkitten wakker...
Die staat hier al maanden aan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een stuggles
vandaag voor het eerst deze week de verwarming aan
Alleen de schoolbordverf was belachelijk duur, dus die niet gekochtquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik nog doen, maar niet voor morgen
Waar woont jouw huis?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een stuggles
vandaag voor het eerst deze week de verwarming aan
Ben jij zo lawaaierig met jurkjes passen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb twee jurkjes gekocht (online), maar vind het te koud in de woonkamer om te passen. En in de badkamer is het warm, maar dan maak ik buurkitten wakker...
Oef, dat is niet leuk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren en eergisteren was ik zo kort thuis dat ik het niet de moeite waard vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |