Jij bent toch 1 van die 2.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM en ik denken daar heel anders over...
Jij bent het zonnetje in deze SC.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het vandaag mooi weer zou worden, maar het is koud buiten en ik heb nog geen zon gezien.
Waar rook is, is er waarschijnlijk iets aangebrand.quote:
Dat zie ik zelf heel andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent het zonnetje in deze SC.
quote:K3 stopt in de huidige bezetting. De drie zangeressen Karen Damen, Josje Huisman en Kristel Verbeke gaan dit jaar in een Vlaams-Nederlandse tv-show op SBS6 op zoek naar hun drie opvolgers, maakten ze woensdag bekend.
Ben jij de nieuwe Karen, Kristel of Josje en wil jij meedoen, geef je dan hier op!
Aansluitend op de talentenjacht volgt nog een laatste K3-tour door Vlaanderen en Nederland met niet drie, maar zes zangeressen. Tijdens deze tournee, die zal lopen tot het voorjaar van 2016, geven de huidige zangeressen de fakkel door aan de drie winnaressen van het tv-programma K3 zoekt K3.
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.
Dat geloof ik ook wel, Fok! is dus toch een beetje Facebook, we doen ons anders voor dan we in werkelijkheid zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.
Moest jij niet tellen vandaag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb bijna nooit weekend, maar zoals het er nu uitziet heb ik komend weekend vrij
Moet je niet koffie drinken?quote:
Ik kan natuurlijk ook daar komenquote:
quote:
en ik mis de PvdDquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis in deze poll nog veel meer...
Waar zijn de CPN, Centrumdemocraten, Lijst Pim Fortuijn, PPR, Centrumpartij en de Tegenpartij, om er een paar te noemen?
Ik heb net gewandeld want geen zon te zienquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had graag willen gaan wandelen, maar dan ga ik morgenmiddag wel
Klopt, die is hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net gewandeld want geen zon te zien
Zal ik wel vragen.quote:
Sommige kerels zijn wat stug in de taakverdeling. Daar kunnen ze niks aan doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik mis de PvdD![]()
en nog even over die taakverdeling...dat is dus bij iedereen anders, zo blijf ik lekker weg van alles
wat technisch is, en hij weet niet hoe de wasmachine werkt etc. etc..
en ik kook ook, ik kan het ook, maar leuk écht leuk vind ik het niet, maar nu ik thuis ben zorg
ik heus wel dat er wat te eten is als ie thuiskomt, vanmorgen een omeletje kaas tomaat, dat kan JIJ
zelfs als je wil, dus je hoeft niet bang te zijn dat ie iets tekort komt hoor
Nee, zal wel in de genen zittenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige kerels zijn wat stug in de taakverdeling. Daar kunnen ze niks aan doen.
Helpt niet, ik zit binnen of je moet de overbuurman ziijnquote:
Ik ben een overbuurmanquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Helpt niet, ik zit binnen of je moet de overbuurman ziijn
Nou veel plezier met kijken dan, ik fok gewoon doorquote:
We hebben geen wolken hierquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zit de zon wel achter de wolken.
doe dat maar, anders herken ik je niet natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou veel plezier met kijken dan, ik fok gewoon door
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige kerels zijn wat betweterig in hun communicatie. Daar kunnen ze niks aan doen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie zitten allemaal in die andere SC zag ik ineens
Ja, maar hier ook wel hoorquote:
Ja, Fann opende nieuwe gespreksstof, het kont kapsel.quote:
volg je mijn lokquote niet?quote:
o, post boven je kun je de link misschien wel zien danquote:
ja gevonden, er werd over me geluldquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
o, post boven je kun je de link misschien wel zien dan
Hopelijk geen slechte dingen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja gevonden, er werd over me geluld
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja gevonden, er werd over me geluld
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O echt? Dat zag ik dan weer niet. Maar zet er meteen een advertentie, vergroot je DM kansen!
Sterkte Fann!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ga koken![]()
Ik weet nog niet wat, iets met gebakken aardappeltjes ofzo
Smakelijk, ik ga zo maar even stemmen, en straks heb ik een verjaardag, ik werd zojuist uitgenodigd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
Have Fun!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik ga zo maar even stemmen, en straks heb ik een verjaardag, ik werd zojuist uitgenodigd.
Ik vind ook dat je die apart moet houden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij ging daarheen en iedereen volgde de rattenvanger van Hamelen
ah, gelukkig nog een trouwe zielquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er even weerDie koffie-SC is enorme treurnis. Daar kom ik niet.
Dat is zo'n SC met een vaste OP en plakplaatjes. En als iemand daar iets aan veranderd dan gaan ze huilen.quote:
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is zo'n SC met een vaste OP en plakplaatjes. En als iemand daar iets aan veranderd dan gaan ze huilen.![]()
Ik zag onze vriend vaduz daar laatst een topic openen. De reacties waren priceless.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:08 schreef D. het volgende:
Klopt
Ik heb er al 3 keer ingestaan, en toen moest ik huilen
Hij had zeker de lapo nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag onze vriend vaduz daar laatst een topic openen. De reacties waren priceless.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben er even weerDie koffie-SC is enorme treurnis. Daar kom ik niet.
Ik ga iets bestellen.... Kreeg net een call from de States voor weer een andere job waar ik eergisteren op gereageerd heb...quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
ah, er zit in elk geval weer beweging inquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen.... Kreeg net een call from de States voor weer een andere job waar ik eergisteren op gereageerd heb...
oh, had hier helemaal overheen gelezen. Tuurlijk betaalt een man!quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak er misbruik van:
http://www.nu.nl/overig/4(...)rste-afspraakje.html
Ik kwam hier ff langs toen Mo 40+ noemdequote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he Koen. Zag ik je daarstraks hier over het hoofd?
ah, jij woont daar echt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kwam hier ff langs toen Mo 40+ noemde![]()
En nu zie ik wat onaardigheden over mijn thuishonk
en heb het hier overigens ook regelmatig naar m'n zin (net als R&P, Radio49, ADO, etc etc)quote:
Ik noemde niks, D. zei dat ik niet hier was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kwam hier ff langs toen Mo 40+ noemde![]()
En nu zie ik wat onaardigheden over mijn thuishonk
Mijn excuses nog daarvoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben bij mijn 2e poging na de laatste Top2000 hier blijven plakken
De doorslaggevende reden was omdat je zo liefdevol over Eska sprak.quote:
Neilquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De doorslaggevende reden was omdat je zo liefdevol over Eska sprak.
Dan moet het wel goed volk zijn dacht ik en zie ik zelfs de Neil Diamond adoratie door de vingers.
Succes Chufquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen.... Kreeg net een call from de States voor weer een andere job waar ik eergisteren op gereageerd heb...
Een heel album van ND, dat zou ik niet trekken.quote:
Ahhhh dan las ik scheefquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik noemde niks, D. zei dat ik niet hier was.
En toen zei ik nee ik kom even bij jullie kijken, want het is stil daar.
Geen probleem, maar zo ging het. Hij vroeg waarom ik niet hier was.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een heel album van ND, dat zou ik niet trekken.
Hij schijnt ook hoofdzakelijk vrouwelijke fans aan te trekken.
Jeetje, doe je zeker om mij te pesten.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, doe je zeker om mij te pesten.
Ga weg joh, in mijn muziekkeuze ben ik heel helder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
misschien neem je deze ook in je overwegingen mee
ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga weg joh, in mijn muziekkeuze ben ik heel helder.
Ja opnieuw moeten gaan zoeken is nooit leuk... En tegenwoordig in mn branche beginnen ze meestal sowieso op contractbasis, hetgeen goed betaald, maar vaak is het voor bepaalde tijd en kun je daarna weer opnieuw beginnen..quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mijn eennalaatste kantoorbaan werd ik er vrij lullig uitgewerkt, kreeg nog paar maanden doorbetaald en hulp bij sollicitaties, maar die hulp stelde niet veel voor en met politieke spelletjes kreeg ik bij interne vacatures geen kans. Tegen het einde van de periode ging ik me wel zorgen maken en kwam toen bij mijn laatste baan bij een andere faculteit terecht. Nieuwe leidinggevende vroeg expliciet waarom ik bij de andere plek weg was en hij zei meteen dat er met die man ook niet te werken valt, dus hij begreep me. Maar ik heb er wel slapeloze nachten van gehad of ik wel op tijd een nieuwe baan zou vinden.
Maar gelukkig heb je weer een baanquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mijn eennalaatste kantoorbaan werd ik er vrij lullig uitgewerkt, kreeg nog paar maanden doorbetaald en hulp bij sollicitaties, maar die hulp stelde niet veel voor en met politieke spelletjes kreeg ik bij interne vacatures geen kans. Tegen het einde van de periode ging ik me wel zorgen maken en kwam toen bij mijn laatste baan bij een andere faculteit terecht. Nieuwe leidinggevende vroeg expliciet waarom ik bij de andere plek weg was en hij zei meteen dat er met die man ook niet te werken valt, dus hij begreep me. Maar ik heb er wel slapeloze nachten van gehad of ik wel op tijd een nieuwe baan zou vinden.
whut?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
FANN gaat ook glijden van fijne stemmen
Spannend chufi, ik duim voor je.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wil je nou eerst eten of wil je eerst koffie?
[..]
eten eerst, koffie moet ff wachtenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wil je nou eerst eten of wil je eerst koffie?
[..]
Dank je .... We gaan het zien of horen .... Eerste gesprek was wel relaxed... Die gast begon over zn ouders die in 1912 vanuit Duitsland naar de States waren gemigreerd, dit alles om zn achternaam te verklarenquote:
Hij is al leeg, hij moet gevuld wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik haal hem straks wel leeg... doe jij maar vullen aanzetten dan..
taakverdeling enzo
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je aan de lijn ofzo met je water en halve pizza?
Hoe laat begint het ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik wil straks helemaal niet meer van de bank af
Heb je afgesproken daaro om te tellen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik wil straks helemaal niet meer van de bank af
tuurlijk ga ik gewoonquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je afgesproken daaro om te tellen?
Dan moet je wel gaan eigenlijk ....
het was vorige keer gezellig, met ook de 2 eigenwijsjes die de halve dag met mij op het stembureau zaten. Deze keer met andere mensen, maar is ook leuk, ff organiseren en dan hup, ieder een taak. Het zijn alleen dus nu 2 verkiezingen, geen idee of het tellen veel langer gaat duren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wens ik je sterkte, ben wel blij dat ik het niet hoef te doen![]()
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het welquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was dus een juiste aanname van mij![]()
lukt het een beetje? ben je al afgevallen en hoeveel?
goed bezig!quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het wel
Je kan toch wel tellen.......quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wens ik je sterkte, ben wel blij dat ik het niet hoef te doen![]()
wat D. zegt...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het was vorige keer gezellig, met ook de 2 eigenwijsjes die de halve dag met mij op het stembureau zaten. Deze keer met andere mensen, maar is ook leuk, ff organiseren en dan hup, ieder een taak. Het zijn alleen dus nu 2 verkiezingen, geen idee of het tellen veel langer gaat duren.
maar je moet effe van die bank afquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het is vast leuk, als je er eenmaal bent
Ik zag ook al steeds dat je aan de Smoothie's was dus toen dacht ik het al eigenlijk...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt, maar verder gaat het wel
soms zegt hij best verstandige dingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
wat D. zegt...
[..]
maar je moet effe van die bank af
Zeker weten, komt goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag ook al steeds dat je aan de Smoothie's was dus toen dacht ik het al eigenlijk...
Maar je kon ook in één keer stoppen met roken, dus dan gaat dit ook wel lukken
nee, die hoeven van mij ook niet zo, ik ken wel een mooie maar die is niet samen met Neilquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dit kan ik wel waarderen.
Die kleffe ballads met Barbara en zo niet...
geen last meer van, dus ik ga het gewoon niet meer kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die kan dat![]()
hoest met jou chocolade verslaving?
Barbra met Barry?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, die hoeven van mij ook niet zo, ik ken wel een mooie maar die is niet samen met Neil![]()
tenminste ik vind de clip ook zo leuk misschien komt het daardoor
is lief die clipquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Barry in de seventiesMaar deze clip is ook lief en sexy
Was jij zo'n discobeest?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
is lief die clip![]()
ik denk dat het hierdoor kwam dat ik fan van de BeeGees was![]()
Jaquote:
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
is lief die clip![]()
ik denk dat het hierdoor kwam dat ik fan van de BeeGees was![]()
ja dan komt het wel goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste 4 maten van dat nummer in een loop zetten en langzaam de schuiven openen.
Zo ben ik al vaak een avondje muziek draaien begonnen...
En nu zijn ze doodquote:
Zag ik het verkeerd... Sorry.. Ik zie nu dat ie met Bruce was toeren afgelopen jaarquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Barry nog niet, die treedt nog op
de andere 2 en broertje Andy zijn wel doodquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik het verkeerd... Sorry.. Ik zie nu dat ie met Bruce was toeren afgelopen jaar
De Nederlandse versie:quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de andere 2 en broertje Andy zijn wel dood
Ik zag net al een Amber Alert voorbij komen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef sacha het volgende:
kep bij mijn moedah kinderfoto's gestolen
Dus bunnenkort zien we je weer in het foto topicquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef sacha het volgende:
8. Gij zult niet stelenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef sacha het volgende:
Wat dapper van jequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb mijn moedah ook meegenomen én mijn oom uit Amerika
En jij niet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ze waren aan vakantie toe na alle ellende
Populisme onder het genot van een borrelquote:
en weer een leuke televisie avondquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Populisme onder het genot van een borrel
'Men hief het glas, men deed een plas,
En alles was weer zoals het was...'
Ik zou een snuif coke nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel, maar had ik trek ik en ik heb er de pest in, dan ga ik ook vaak ijs eten
ik eet toastjes met blue stiltonquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel, maar had ik trek ik en ik heb er de pest in, dan ga ik ook vaak ijs eten
Niet altijd.... je doet een aannamequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moeten jullie altijd een excuus hebben om te eten
Het stinkt en het is viesquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet vies, niet stink.
Gewoon een kaas die je niet zo lekker vindt.
Dat mag...
Oh, da's mooi, dan eet jij gewoon omdat je trek had of omdat je dat lekker vindt, dus MM heeft wederom ongelijkquote:
Kijk, dat is goede nuance...quote:
Ja let jij maar effe opquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat is goede nuance...
En v.w.b 'excuus eten', ik ga even opletten of ik een aanname deed of dat het werkelijkheid is...
Ik had het niet over Sacha, dus of ik wel of niet gelijk heb, laat ik nog even open.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh, da's mooi, dan eet jij gewoon omdat je trek had of omdat je dat lekker vindt, dus MM heeft wederom ongelijk
hele schijven, uit de biowinkelquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
van die stukkies, snoepjes, is dat lekker? zag ik laatst nog ergens liggen...
Ik heb altijd een reden om te eten, of ik heb honger, of ik heb trek, en nu heb ik er de pestpleuristyfus inquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het niet over Sacha, dus of ik wel of niet gelijk heb, laat ik nog even open.
Er zijn hier nog meer dames die regelmatig eten met een reden...
En waar ik 'reden' zei wil ik graag 'excuus' invullen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb altijd een reden om te eten, of ik heb honger, of ik heb trek, en nu heb ik er de pestpleuristyfus in
Ik kan beter nu niks spuienquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waar ik 'reden' zei wil ik graag 'excuus' invullen.
Geen jokers, stop de tijd...
Just curious...
Je hoeft ook niks te spuien, je bent al recalcitrant genoeg door je pestpokketyfus bui...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan beter nu niks spuien![]()
andere keer als de bui weer over is misschien
Eet smakelijk zal ik maar zeggen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef sacha het volgende:
de bio winkel gaat twee weken op vakantie dus mijn vriendinnetje heeft alle etenswaren meegenomen en de helft in mijn huis gezet
Maar lust je ook alles?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
zo lief, het lijkt wel een kerstpakket
En ze heeft de halve vers biowinkel van het dorp in huisquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
En wat las ik nou? Sacha jat foto's en doet boete door moedah en oom onderdak te bieden....
da's dan wel weer fijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze heeft de halve vers biowinkel van het dorp in huis
Ga maar liggen, pak ik wat oliequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan wel een rugmassage gebruiken, onderug doet pijn en zit vast
Klopt, ik eet vanavond met een reden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het niet over Sacha, dus of ik wel of niet gelijk heb, laat ik nog even open.
Er zijn hier nog meer dames die regelmatig eten met een reden...
Das dan 50 euroquote:
Ehh wat zou ik doen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat noem ik nog eens een goed plan
lig ik daar maar te wachten, is meneer wat anders gaan doen. Afkoelen is niet zo goed voor de spierenquote:
Sorry ik was iets aan het zoeken....quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lig ik daar maar te wachten, is meneer wat anders gaan doen. Afkoelen is niet zo goed voor de spieren
Slaap zachtquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed, ik gebruikmaken van dat vage slaperige gevoel.... Rug is al stuk meer ontspannen.
Trusten
dat zie je vaak op grafstenen staanquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:45 schreef just me het volgende:
[..]
dat zie je vaak op grafstenen staan
plakje oude cake erbij ?quote:
lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb eindelijk weer gewoon diep geslapen en ook gewoon 7 uur aan een stuk
Een vriendin van mij is ook teller op een stembureau en die vertelde me dat ze 100 Euro krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb eindelijk weer gewoon diep geslapen en ook gewoon 7 uur aan een stuk
da's nogal een verschil ja. Voor een hele dag krijg je trouwens wel flink wat meer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is ook teller op een stembureau en die vertelde me dat ze 100 Euro krijgt.
Ik las gisteren dat jij het over 25 Euro had. Is best wel een groot verschil. Toch maar weer gaan verhuizen.
Dat lijkt me logisch, maar zij is ook alleen 's avonds na het sluiten van de stembussen aanwezig geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
da's nogal een verschil ja. Voor een hele dag krijg je trouwens wel flink wat meer.
gemeentes mogen het zelf bepalen en wij kunnen zelf ook aangeven of we de vergoeding accepteren of juist weigeren. Ik weet dat je soms niks krijgt, soms worden er verenigingen aangewezen die tellers moeten leveren en dan krijgt de vereniging er geld voor en vaak worden er ook leden van partijen ingezet. Zo zat ik vorig jaar met een voormalig gemeenteraadslid. De voorzitters van de stembureau's zijn vaak beleidsmedewerkers etc van de gemeente.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, maar zij is ook alleen 's avonds na het sluiten van de stembussen aanwezig geweest.
Hoorde het toevallig gisteren van haar partner en vond het wel opvallend dat het verschil zo groot is. Had er niet echt bij stil gestaan, maar ik ging er eigenlijk vanuit (aannames, aannames....) dat er landelijk wel 1 vast tarief zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |