Ik had het niet over Sacha, dus of ik wel of niet gelijk heb, laat ik nog even open.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh, da's mooi, dan eet jij gewoon omdat je trek had of omdat je dat lekker vindt, dus MM heeft wederom ongelijk
hele schijven, uit de biowinkelquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
van die stukkies, snoepjes, is dat lekker? zag ik laatst nog ergens liggen...
Ik heb altijd een reden om te eten, of ik heb honger, of ik heb trek, en nu heb ik er de pestpleuristyfus inquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het niet over Sacha, dus of ik wel of niet gelijk heb, laat ik nog even open.
Er zijn hier nog meer dames die regelmatig eten met een reden...
En waar ik 'reden' zei wil ik graag 'excuus' invullen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb altijd een reden om te eten, of ik heb honger, of ik heb trek, en nu heb ik er de pestpleuristyfus in
Ik kan beter nu niks spuienquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waar ik 'reden' zei wil ik graag 'excuus' invullen.
Geen jokers, stop de tijd...
Just curious...
Je hoeft ook niks te spuien, je bent al recalcitrant genoeg door je pestpokketyfus bui...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan beter nu niks spuien![]()
andere keer als de bui weer over is misschien
Eet smakelijk zal ik maar zeggen...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:10 schreef sacha het volgende:
de bio winkel gaat twee weken op vakantie dus mijn vriendinnetje heeft alle etenswaren meegenomen en de helft in mijn huis gezet
Maar lust je ook alles?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
zo lief, het lijkt wel een kerstpakket
En ze heeft de halve vers biowinkel van het dorp in huisquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
En wat las ik nou? Sacha jat foto's en doet boete door moedah en oom onderdak te bieden....
da's dan wel weer fijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze heeft de halve vers biowinkel van het dorp in huis
Ga maar liggen, pak ik wat oliequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan wel een rugmassage gebruiken, onderug doet pijn en zit vast
Klopt, ik eet vanavond met een reden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het niet over Sacha, dus of ik wel of niet gelijk heb, laat ik nog even open.
Er zijn hier nog meer dames die regelmatig eten met een reden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |