Das dan 50 euroquote:
Ehh wat zou ik doen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat noem ik nog eens een goed plan
lig ik daar maar te wachten, is meneer wat anders gaan doen. Afkoelen is niet zo goed voor de spierenquote:
Sorry ik was iets aan het zoeken....quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lig ik daar maar te wachten, is meneer wat anders gaan doen. Afkoelen is niet zo goed voor de spieren
Slaap zachtquote:Op donderdag 19 maart 2015 01:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed, ik gebruikmaken van dat vage slaperige gevoel.... Rug is al stuk meer ontspannen.
Trusten
dat zie je vaak op grafstenen staanquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:45 schreef just me het volgende:
[..]
dat zie je vaak op grafstenen staan
plakje oude cake erbij ?quote:
lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb eindelijk weer gewoon diep geslapen en ook gewoon 7 uur aan een stuk
Een vriendin van mij is ook teller op een stembureau en die vertelde me dat ze 100 Euro krijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb eindelijk weer gewoon diep geslapen en ook gewoon 7 uur aan een stuk
da's nogal een verschil ja. Voor een hele dag krijg je trouwens wel flink wat meer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is ook teller op een stembureau en die vertelde me dat ze 100 Euro krijgt.
Ik las gisteren dat jij het over 25 Euro had. Is best wel een groot verschil. Toch maar weer gaan verhuizen.
Dat lijkt me logisch, maar zij is ook alleen 's avonds na het sluiten van de stembussen aanwezig geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
da's nogal een verschil ja. Voor een hele dag krijg je trouwens wel flink wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |