Als we geen Verstappen hadden gehad, dan was er echt geen fluit aan geweest.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:53 schreef Fir3fly het volgende:
Behoorlijke farce deze race. Het enige interessante is dat Ferrari geen mooi weer speelde en gewoon een enorme stap heeft gemaakt met de auto en vooral de motor.
Het enige leuke was eigenlijk Vettel en Ferrari die Williams te snel af waren met een goede strategie.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als we geen Verstappen hadden gehad, dan was er echt geen fluit aan geweest.
Gaat in Maleisie niet gebeuren met die lange rechte stukken en Bottas terug.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het enige leuke was eigenlijk Vettel en Ferrari die Williams te snel af waren met een goede strategie.
Nee, Williams had weer eens een slechte strategie. Niet veel beter gewordenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het enige leuke was eigenlijk Vettel en Ferrari die Williams te snel af waren met een goede strategie.
9, op rtlgp, kalender,staat alles nl tijdquote:Op zondag 15 maart 2015 07:56 schreef Geralt het volgende:
8 uur of 9 uur? Kan het niet vinden op de nieuwe f1 site. Volgende week of over 2 week?
29 maart, 9 uur.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:56 schreef Geralt het volgende:
8 uur of 9 uur? Kan het niet vinden op de nieuwe f1 site. Volgende week of over 2 week?
De Ferrari heeft meer topsnelheid dan de Williams. Ik denk juist dat Vettel dan makkelijker derde kan worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gaat in Maleisie niet gebeuren met die lange rechte stukken en Bottas terug.
En dat Sauber een goede race pace heeft. Nasr vormde een treintje, maar Sainz kon toen niet volgen, en op het einde hield hij Ricciardo van zich af.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:53 schreef Fir3fly het volgende:
Behoorlijke farce deze race. Het enige interessante is dat Ferrari geen mooi weer speelde en gewoon een enorme stap heeft gemaakt met de auto en vooral de motor.
Nee hoor, gewoon minder snelheid. En iets hogere slijtage. Vettel wachtte gewoon tot Massa's banden er aan waren en viel toen aan. Heeft niets met Williams te maken verder.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Williams had weer eens een slechte strategie. Niet veel beter geworden
Dat waren betere tijden. Toen kon je gelijk uit de kroeg gelijk kijken. Nu is de start gewoon te laat.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:54 schreef Beach het volgende:
8 uur is te laat om weer verder te slapen
vroeger toen het nog om 4 uur begon had je dat probleem niet
Hij heeft dat niet op de baan gedaan...quote:Op zondag 15 maart 2015 07:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon minder snelheid. En iets hogere slijtage. Vettel wachtte gewoon tot Massa's banden er aan waren en viel toen aan. Heeft niets met Williams te maken verder.
SFW.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:00 schreef franklop het volgende:
Jongens, Coronel is emotionally involved
Wat bazel je nu weer? Vettel zette snellere tijden neer toen Massa de pits in ging.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft dat niet op de baan gedaan...
Massa zat te lang vast achter Ricciardo.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat bazel je nu weer? Vettel zette snellere tijden neer toen Massa de pits in ging.
doorhalen vroeger. Bier schoarma dronken dit dat alles mooie tijdenquote:Op zondag 15 maart 2015 07:54 schreef Beach het volgende:
8 uur is te laat om weer verder te slapen
vroeger toen het nog om 4 uur begon had je dat probleem niet
En vaak na rondje 38 in coma omdat je toch te bezopen wasquote:Op zondag 15 maart 2015 08:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
doorhalen vroeger. Bier schoarma dronken dit dat alles mooie tijden
Nauwelijks een rondje. En Vettel reed gewoon veel harder toen hij los was van Massa. Na de pitstops is Massa ook niet meer in de buurt geweest.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Massa zat te lang vast achter Ricciardo.
Maar heeft hem niet op de baan ingehaald...quote:Op zondag 15 maart 2015 08:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat bazel je nu weer? Vettel zette snellere tijden neer toen Massa de pits in ging.
Dus? Hij krijgt er niet minder punten voor ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar heeft hem niet op de baan ingehaald...
Dus heeft Williams niet een goede strategie gebruikt.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus? Hij krijgt er niet minder punten voor ofzo.
Williams viel me eigenlijk een beetje tegenquote:Op zondag 15 maart 2015 08:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus heeft Williams niet een goede strategie gebruikt.
quote:Op zondag 15 maart 2015 08:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus heeft Williams niet een goede strategie gebruikt.
Ze hadden hem een grotere kans gegeven als ze niet naar binnen waren gegaan. Of eerder.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:19 schreef Nattekat het volgende:
*zucht*
Ze hebben Vettel die kans gegeven. Ik ontken niet dat hij sneller was of hem sowieso gepakt had.
pryce?quote:Op zondag 15 maart 2015 08:23 schreef Geralt het volgende:
Zandvoort, fik in de auto, dood en alles. Miljaar wie waren dat alweer? Kom er niet op. Iemand?
nee pryce was afrika, van vuuren doormiddenquote:
Hij heeft interesse dat scheelt al 1000% die Schelvis zat er echt van waarom ikquote:Op zondag 15 maart 2015 08:23 schreef Meike26 het volgende:
Ook even een pluim voor Rob Kamphuus, zo veel prettiger dan die schele vis !
Iets met *son.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:24 schreef Geralt het volgende:
Brandblusser afpakken van marschal, duwen tegen de auto dit dat
Echt dramatisch idd, enige wat ze moesten doen waa vettel coveren, maar ze gingen weer te vroeg naar binnen waardoor massa tijd verloor achter ricciardo. Vorig jaar was de strategie ook een drama, niks geleerd daar.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Williams had weer eens een slechte strategie. Niet veel beter geworden
Nog iemand die het niet snaptquote:Op zondag 15 maart 2015 08:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Echt dramatisch idd, enige wat ze moesten doen waa vettel coveren, maar ze gingen weer te vroeg naar binnen waardoor massa tijd verloor achter ricciardo. Vorig jaar was de strategie ook een drama, niks geleerd daar.
ja die. Ik kwam er niet op. Thanks.quote:
Ook de auto lijkt niet beter, beetje hetzelfde als vorig jaarquote:Op zondag 15 maart 2015 08:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Echt dramatisch idd, enige wat ze moesten doen waa vettel coveren, maar ze gingen weer te vroeg naar binnen waardoor massa tijd verloor achter ricciardo. Vorig jaar was de strategie ook een drama, niks geleerd daar.
tenzij ze beiden kapot gaan, kan dat aardig gaan kloppenquote:Op zondag 15 maart 2015 08:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Mercedes gaat dit jaar alle 18 races winnen helaas.
Hij was sneller dan Ricciardo, 2 ronden later naar de pit en hij zou voor Ricciardo uit de pit gekomen zijn. Je denkt toch niet dat vettel op dik 20 ronden oude banden sneller was dan massa op nieuwe bandenquote:
Jawel. En 2 ronden later naar binnen kon niet, Massa's banden waren op. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij was sneller dan Ricciardo, 2 ronden later naar de pit en hij zou voor Ricciardo uit de pit gekomen zijn. Je denkt toch niet dat vettel op dik 20 ronden oude banden sneller was dan massa op nieuwe banden
Hij liep zelfs in de ronde dat hij naar binnen ging nog uit op ricciardo. Symonds geeft na de race zelf ook aan dat ze bang waren voor de undercut en daardoor te vroeg naar binnen zijn gegaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel. En 2 ronden later naar binnen kon niet, Massa's banden waren op. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Precies. Waren ze niet gegaan dan was Vettel wel gegaan en er ook voorbij gekomen. Of anders gewoon op de baan. Na de stops is Vettel verder uitgelopen, vooral toen de banden weer minder werden.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij liep zelfs in de ronde dat hij naar binnen ging nog uit op ricciardo. Symonds geeft na de race zelf ook aan dat ze bang waren voor de undercut en daardoor te vroeg naar binnen zijn gegaan.
Leuke discussie en ik denk dat jij gelijk hebtquote:Op zondag 15 maart 2015 08:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Waren ze niet gegaan dan was Vettel wel gegaan en er ook voorbij gekomen. Of anders gewoon op de baan. Na de stops is Vettel verder uitgelopen, vooral toen de banden weer minder werden.
Feit is dat je als Williams zijnde hier niets tegen kon doen. Ferrari kon altijd reageren. Dankzij meer snelheid en minder slijtage.
Dat is niet nieuw hoor. Denk aan de overmacht van Ferrari in het tijdperk Schumacher. Williams begin jaren negentig. McLaren eind jaren tachtig.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:08 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik wist niet dat het tegenwoordig zo gruwelijk saai is aan de top, dit lijkt me best dodelijk voor de sport.
Tegenwoordig...? Ik volg F1 nu 24 jaar, en heb achtereenvolgens de dominantie van Renault ('92-96), McLaren (98-99), Schumacher (2000-2004), Alonso (2005-2006) en Vettel/Red Bull (2011-2013) gezien. De huidige financiele situatie van veel teams is veel gevaarlijker dan een dominant team. Rosberg en Hamilton mogen gelukkig nog met elkaar racen.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:08 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik wist niet dat het tegenwoordig zo gruwelijk saai is aan de top, dit lijkt me best dodelijk voor de sport.
Enige wat Williams kon doen was eerder gaan en zorgen dat Massa op nieuwe banden vrij baan had. Maar de timing was compleet verkeerd waardoor hij heel veel verloren heeft achter ricciardoquote:Op zondag 15 maart 2015 08:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Waren ze niet gegaan dan was Vettel wel gegaan en er ook voorbij gekomen. Of anders gewoon op de baan. Na de stops is Vettel verder uitgelopen, vooral toen de banden weer minder werden.
Feit is dat je als Williams zijnde hier niets tegen kon doen. Ferrari kon altijd reageren. Dankzij meer snelheid en minder slijtage.
Tsja, als je dan bedenkt dat Mercedes alle 12 dagen van de wintertests met slechts één motorblok heeft gereden, en veruit de meeste afstand heeft afgelegd...quote:Op zondag 15 maart 2015 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
tenzij ze beiden kapot gaan, kan dat aardig gaan kloppen
Sauber heeft een Ferrari, en beide teams hebben vorig jaar dramatisch slechte auto's gebouwd.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:15 schreef Jigzoz het volgende:
- Een veel te groot verschil tussen de motoren. De keuze voor een Mercedes-blok kan het verschil betekenen tussen P15 en P5. Zie Sauber en Lotus.
Ik hoor het gerucht juist opduiken dat Renault STR zou willen overnemen en er een fabrieksteam van zou willen maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:15 schreef Jigzoz het volgende:En wat nou als RBR en STR kiezen voor de overstap naar Ferrari- of Mercedes-blokken?
Kortom hij heeft zich snel aangepastquote:Op zondag 15 maart 2015 10:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het was een mega kleurloze race van ons max
De Ferrari-motor is dit jaar dan ook heel veel beter.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Sauber heeft een Ferrari, en beide teams hebben vorig jaar dramatisch slechte auto's gebouwd.
[..]
Die geruchten hoor ik ook. Ik hoor alleen ook dat RBR een beetje genoeg heeft van Renault.quote:Ik hoor het gerucht juist opduiken dat Renault STR zou willen overnemen en er een fabrieksteam van zou willen maken.
Hij heeft de kans nooit gekregen...quote:Op zondag 15 maart 2015 10:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het was een mega kleurloze race van ons max
Wat dat betreft is hij veel te snel in carreer mode gezetquote:
Welnee, hij had een fantastische start en reed meteen 9e.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De strijd om de voorlaatste plek was anders best wel een hoogtepunt
Hij bedoelt de strijd tussen die gekke Mexicaan en Button.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, hij had een fantastische start en reed meteen 9e.
9e van de 13 is volgens mij niet voorlaatste.
Verder reed hij best goed maar heeft hij nauwelijks de kans gekregen om zich te onderscheiden door die motorproblemen.
Kut Renault.
Ik bedoel de gehele GP van Australie. Button-Perez.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, hij had een fantastische start en reed meteen 9e.
9e van de 13 is volgens mij niet voorlaatste.
Verder reed hij best goed maar heeft hij nauwelijks de kans gekregen om zich te onderscheiden
door die motorproblemen.
Kut Renault.
De optocht die de formule 1 heetquote:
Er is eigenlijk altijd wel wat en dat maakt de FIA weer wat regeltjes om het vorige seizoen beter te maken en wordt het een rommeltje, maar dan gebeurt er wel weer wat waardoor het toch weer aardig uitpakt.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:15 schreef Jigzoz het volgende:
De F1 heeft echt een heel serieus probleem.
- Een veel te groot verschil tussen de motoren. De keuze voor een Mercedes-blok kan het verschil betekenen tussen P15 en P5. Zie Sauber en Lotus. Om over de Honda-blokken nog maar te zwijgen. En wat nou als RBR en STR kiezen voor de overstap naar Ferrari- of Mercedes-blokken? Wat als McLaren de stekker uit het Honda-project trekt? Twee motorleveranciers overhouden?
- De veel te hoge kosten voor de teams. De motoren alleen al zijn ongekend prijzig.
- Het enorme verschil tussen team Mercedes en de rest van het veld;
- De veel te grote invloed van de financiële positie van de coureurs, waardoor echt talent vrijwel nooit een kans krijgt;
- De complexiteit van de motoren die ervoor zorgt dat de realiteit niet aansluit bij de regels. Maximaal vier motoren gebruiken is voor de meeste teams waarschijnlijk niet te doen. Heel veel teams gaan dus straffen opgelegd krijgen.
- Het veel te kleine startveld. Wat als Manor, Sauber en FI het financieel echt niet meer trekken? Er is geen buffer.
- De financiële posities van een aantal circuits zijn op zijn best matig. Er is al geen GP van Duitsland dit jaar en ook Spa is al jaren een onzekere GP. Allerlei dubieuze regimes weten hun races daarentegen wél veilig te stellen.
Ik zie dit eerlijk gezegd niet snel goedkomen. Wel zie ik het vrij snel bergafwaarts gaan.
Die kans is aanwezig.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:34 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, als Bottas z'n rugproblemen nou langer gaan duren, gaat Susie Wolff dan rijden?
Ze onderzoeken hun opties. Ze hebben officieel geen reseverijder, Susie is testrijder. Maar het zou kunnen. Ik ben voor #TeamSusiequote:Op zondag 15 maart 2015 10:34 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, als Bottas z'n rugproblemen nou langer gaan duren, gaat Susie Wolff dan rijden?
Precies. Ik zie niet in hoe dit op middellange termijn goed kan komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is eigenlijk altijd wel wat en dat maakt de FIA weer wat regeltjes om het vorige seizoen beter te maken en wordt het een rommeltje, maar dan gebeurt er wel weer wat waardoor het toch weer aardig uitpakt.
Wel nieuw is dat er een rem op de technische ontwikkeling is gezet. Het is eerder vaak voorgekomen dat een team een hele grote technische voorsprong had, maar F1 was de sport van de wet van de remmende voorsprong bij uitstek. Grofweg zou je kunnen zeggen dat het tijdsverschil in een half seizoen gehalveerd werd doordat de langzamere teams de auto sneller ontwikkelden. Nu zitten Renault en Ferrari jaren vast aan hun verkeerde keuzes.
Volgens RTL Duitsland had ze al gereden hebben als ze zaterdag al in de auto zou zijn gezetquote:Op zondag 15 maart 2015 10:34 schreef Jigzoz het volgende:
Een nieuwe regel toevoegen dat je bij elke overwinning een kilo meer en een token minder krijg.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Precies. Ik zie niet in hoe dit op middellange termijn goed kan komen.
Ik heb F1 gekeken van midden '90 tot het einde van Schumacher en misschien heb ik mijn nostalgiebril op maar ik kan mij toch niet herinneren dat elke race weer 2 wagens van dezelfde fabriek iedereen moeiteloos op een straatlengte achterstand zetten. Er is nu 0 concurrentie en je kan het hele kampioenschap al schriftelijk afdoen.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tegenwoordig...? Ik volg F1 nu 24 jaar, en heb achtereenvolgens de dominantie van Renault ('92-96), McLaren (98-99), Schumacher (2000-2004), Alonso (2005-2006) en Vettel/Red Bull (2011-2013) gezien. De huidige financiele situatie van veel teams is veel gevaarlijker dan een dominant team. Rosberg en Hamilton mogen gelukkig nog met elkaar racen.
Ik zie eigenlijk meer in simpelere techniek. Weg met die turbo's en die elektrozooi. Doe maar 3 liter V12's die vijf races mee moeten gaan. Ze wilden toch sowieso meer pk's, een beter geluid en lagere kosten?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een nieuwe regel toevoegen dat je bij elke overwinning een kilo meer en een token minder krijg.
Laat het gebeuren ! Ben heel erg benieuwd hoe ze het zal doen tegen de rest ! Ze is zeker snel en talentvol. Niet dat ik gelijk ben voor een vrouw in de formule 1, omdat het al snel op reclame voor de sport lijkt te zijn, maar Susie is zeker niet alleen een uithangbord van de vrouwelijke autosport, maar gewoon een goede coureur.quote:
De gecombineerde tijdenlijst van Barcelona (Tweede wintertest):quote:Op zondag 15 maart 2015 10:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ze onderzoeken hun opties. Ze hebben officieel geen reseverijder, Susie is testrijder. Maar het zou kunnen. Ik ben voor #TeamSusie
Hm. Dat verschil is wel een beetje erg groot inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:46 schreef Ferry_76 het volgende:
21. Susie Wolff, Williams, 1.28.906 (86 ronden)
Hopelijk voor Williams komt Bottas gewoon terug.
Ook niet het jaar dat Schumacher al na negen van de zestien races kampioen was? En 1992 heb je dan net gemist, waar Williams met Mansell en Patrese oppermachtig waren.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb F1 gekeken van midden '90 tot het einde van Schumacher en misschien heb ik mijn nostalgiebril op maar ik kan mij toch niet herinneren dat elke race weer 2 wagens van dezelfde fabriek iedereen moeiteloos op een straatlengte achterstand zetten. Er is nu 0 concurrentie en je kan het hele kampioenschap al schriftelijk afdoen.
Nee dat kon ik me dus niet meer herinneren, dankje.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ook niet het jaar dat Schumacher al na negen van de zestien races kampioen was? En 1992 heb je dan net gemist, waar Williams met Mansell en Patrese oppermachtig waren.
En Alonso die zelfs Schumacher op een rondje zette in 2005 (Al lag dat meer aan de banden).
Hakkinen won in 98/99 twintig van de 32 races maar kreeg nog wat tegenstand van Schumacher.
Ferrari won in 2002 15 van de zeventien races, en Schumacher zelf maar liefst 48 van de 84 races in de periode 2000-2004.
Elf jaar autosport, nooit een race gewonnen, geen pole position of snelste ronde. Slechts vier podiumplaatsen, en als beste resultaat vijfde in het 2004 formule renault UK kampioenschap.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:50 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Dat verschil is wel een beetje erg groot inderdaad.
Jammer.
Tsja, voorlopig lijkt die balans daarvoor toch veel te ver door te slaan richting Hamilton. Het aantal keren dat Rosberg hem op waarde heeft geklopt is ook echt op één hand te tellen...quote:Op zondag 15 maart 2015 11:03 schreef Montov het volgende:
Ach, over 10 jaar kijken we terug op deze periode als het ultieme gevecht tussen Hamilton en Rosberg.
"Weet je nog, die vette zes cilinder turbobakken? Dat waren nog auto's, niet die drie cilinder 0,9 liter diesel blokjes van nu! De ventilator in mijn laptop maakt nog meer lawaai man! Wel vet dat gevecht tussen Hamilton en Rosberg toen, veel leuker dan het gevecht tussen Max en zijn zusje nu. Veel te dominant die twee."quote:Op zondag 15 maart 2015 11:03 schreef Montov het volgende:
Ach, over 10 jaar kijken we terug op deze periode als het ultieme gevecht tussen Hamilton en Rosberg.
Die regel is volgens mij alweer geschraptquote:Op zondag 15 maart 2015 11:29 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben meer benieuwd over de coachende boordradio's van ik meen Felipe Massa en Carlos Sainz kan ik mij herinneren.
VOnd ik ook niet kunnen. Hadden ze gelijk op moeten antwoorden met een 'under investigation' visual. Dit gaat anders weer compleet de hand uit lopen anders.
Volgens mij niet. Toen Rosberg om informatie vroeg over zijn brandstofverbruik kreeg hij te horen dat ze daar niets over mochten zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die regel is volgens mij alweer geschrapt
Dan moeten ze die regel weer schrappen dat het heschrapt is... laat die watjes eens zelf uitvogelen hoe ze moeten racen. Dat inpamperren is rete irritant en onnodig.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die regel is volgens mij alweer geschrapt
dan zouden ze dat radio contact moeten verbieden tijdens de race, gewoon weer met de oude pitborden, je kan te voren van alles afspreken hoe je wat zegtquote:Op zondag 15 maart 2015 11:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dan moeten ze die regel weer schrappen dat het heschrapt is... laat die watjes eens zelf uitvogelen hoe ze moeten racen. Dat inpamperren is rete irritant en onnodig.
Hoe geef je met een bord aan dat je twee plekken terug moet geven omdat je iemand hebt ingehaald tijdens de safetycarperiode?quote:Op zondag 15 maart 2015 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zouden ze dat radio contact moeten verbieden tijdens de race, gewoon weer met de oude pitborden, je kan te voren van alles afspreken hoe je wat zegt
Alleen radio verkeer over veiligheid (dingen die op de baan liggen en mankementen aan eigen of andermans auto) + radioverkeer over technische staat van auto = banden, brandstof en mgk-u.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zouden ze dat radio contact moeten verbieden tijdens de race, gewoon weer met de oude pitborden, je kan te voren van alles afspreken hoe je wat zegt
Dan laat je zulke mededelingen door de FIA doenquote:Op zondag 15 maart 2015 11:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe geef je met een bord aan dat je twee plekken terug moet geven omdat je iemand hebt ingehaald tijdens de safetycarperiode?
De F1 is al tijden bezig zijn eigen nek om te draaien.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tsja, voorlopig lijkt die balans daarvoor toch veel te ver door te slaan richting Hamilton. Het aantal keren dat Rosberg hem op waarde heeft geklopt is ook echt op één hand te tellen...
Wat Weltschmerz eerder al aangaf is in mijn ogen het grootste probleem: je zit voor een heel seizoen, of voor een paar seizoenen, vast aan bepaalde keuzes. Teams hebben geen enkele ruimte om te verbeteren of hun achterstand in te halen... Mercedes hebben goede keuzes gemaakt begin vorig jaar en profiteren daar nu dus moeiteloos 2 seizoenen van en misschien ook nog wel volgend jaar, want er gebeurt niks met het verschil. Vrij treurig op deze manier, want ze gaan echt elke wedstrijd simpel winnen als er geen mechanische problemen zijn (maar daar lijken andere teams nog meer last van te hebben...).
dan moet je dus beter opletten, maar ja Perez en oplettenquote:Op zondag 15 maart 2015 11:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe geef je met een bord aan dat je twee plekken terug moet geven omdat je iemand hebt ingehaald tijdens de safetycarperiode?
En de jaren '80 met Williams ('87) en McLaren ('88 en '89) niet te vergeten.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ook niet het jaar dat Schumacher al na negen van de zestien races kampioen was? En 1992 heb je dan net gemist, waar Williams met Mansell en Patrese oppermachtig waren.
En Alonso die zelfs Schumacher op een rondje zette in 2005 (Al lag dat meer aan de banden).
Hakkinen won in 98/99 twintig van de 32 races maar kreeg nog wat tegenstand van Schumacher.
Ferrari won in 2002 15 van de zeventien races, en Schumacher zelf maar liefst 48 van de 84 races in de periode 2000-2004.
Die jaren heb ik zelf gemist helaas.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:37 schreef sasquatsch het volgende:
En de jaren '80 met Williams ('87) en McLaren ('88 en '89) niet te vergeten.
Komt dat laatste ook niet doordat men nu niet hele race meer volgas kan blijven gaan ivm brandstof, banden en de motorenregel?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En de jaren '80 met Williams ('87) en McLaren ('88 en '89) niet te vergeten.
Verschil met nu is alleen dat het ondanks de dominantie van Mercedes daarachter een stuk competitiever is dan 10, 20, 30 en meer jaren terug. Het hele veld ligt dichter bij elkaar. Er worden minder coureurs op een rondje gezet. Dus dat is wel een verbetering.
Dat was volgens mij het jaar dat ik F1 ging kijken. Katerig vanuit bed meestal.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
2002 was met afstand het allersaaiste jaar.
Op zaterdag werd het nog wel eens spannend.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat was volgens mij het jaar dat ik F1 ging kijken. Katerig vanuit bed meestal.
Nee, was de afgelopen jaren met de V8 ook al zo. Ook voor de Pirelli's.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Komt dat laatste ook niet doordat men nu niet hele race meer volgas kan blijven gaan ivm brandstof, banden en de motorenregel?
Ik kijk vanaf 1987, en in 1988 en 1989 had McLaren een soortgelijke voorsprong als Mercedes nu. Toen wist je ook na 2 races al dat of Senna of Prost WK gingen worden. 1989 was nog een beetje interessant voor de andere teams, omdat McLaren wat moeite had met de betrouwbaarheid.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb F1 gekeken van midden '90 tot het einde van Schumacher en misschien heb ik mijn nostalgiebril op maar ik kan mij toch niet herinneren dat elke race weer 2 wagens van dezelfde fabriek iedereen moeiteloos op een straatlengte achterstand zetten. Er is nu 0 concurrentie en je kan het hele kampioenschap al schriftelijk afdoen.
Die zondagochtend sessie wist ik geeneens meerquote:Between 2003 and 2005, the qualifying session was run as a one-lap session and took place on Friday and Saturday afternoon. The cars were run one at a time; the Friday running order was determined with the leader of the Drivers' Championship heading out first. The Saturday running order was determined by times set in Friday afternoon qualifying with the fastest heading out last and the slowest running first. The lap times from the Friday afternoon session did not determine the grid order.[4] Minor adjustments followed in 2004 with the Friday afternoon session being moved to Saturday morning.[5] In 2005, the sessions were held on Saturday afternoon and Sunday morning. Lap times from both sessions were counted to give the overall aggregate position.[6] From the 2005 European Grand Prix onwards, the Sunday morning session was dropped for a single run on Saturday afternoon having proved unpouplar with drivers, teams and broadcasters
In 89 was de Williams helemaal niet zoveel slechter maar die hadden 2 prutsers.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf 1987, en in 1988 en 1989 had McLaren een soortgelijke voorsprong als Mercedes nu. Toen wist je ook na 2 races al dat of Senna of Prost WK gingen worden. 1989 was nog een beetje interessant voor de andere teams, omdat McLaren wat moeite had met de betrouwbaarheid.
2002 was met afstand het saaiste idd. Toen ben ik gestopt met F1 kijken voor een paar jaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 89 was de Williams helemaal niet zoveel slechter maar die hadden 2 prutsers.
Als ik zou moeten zeggen wat de saaiste seizoenen waren zou ik zeggen:
1. 2002
2. 1992
3. 2011
4. 2004
5. 1996
Ik snap nooit zo goed waarom 1996 dit soort lijstjes altijd ontsnapt. De Williams dominantie was toen niet zo groot als nu Merc bijvoorbeeld, maar ze wonnen wel de eerste vijf races en het kampioenschap werd eigenlijk nooit spannend. Oke, een paar mooie overwinningen van Schumi en Monaco was comedy capers, maar verder won Williams alles en was het duidelijk dat Hill beter was dan rookie Villeneuve, al vanaf het begin.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
2002 was met afstand het saaiste idd. Toen ben ik gestopt met F1 kijken voor een paar jaar.
Welke fabrikant is er in godsnaam, in deze tijd, bij gebaat een V12 te ontwikkelen? Ja, Ferrari en Lamborghiniquote:Op zondag 15 maart 2015 10:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk meer in simpelere techniek. Weg met die turbo's en die elektrozooi. Doe maar 3 liter V12's die vijf races mee moeten gaan. Ze wilden toch sowieso meer pk's, een beter geluid en lagere kosten?
Ja, jammer als Renault dan afhaakt, maar wie weet welke fabrikanten dan wél in willen stappen.
Tom was echt verschrikkelijk na de race met zijn 'emotionally involved'. Echt zielig figuur zegquote:Op zondag 15 maart 2015 13:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vond de race niet veel aan zeg. Alleen omdat Max reed ben ik blijven kijken jammer dat hij uit viel hij reed goed. De Renault motoren zijn weer onbetrouwbaar. Vettel heeft een goede team wissel gemaakt. Alleen Alonso niet de Mclaren is niet vooruit te branden.
Jammer dat Giedo niet in de Sauber zat.
Maar wat is de Sport1 studio bende zeg. Een huilende Tom na de race wegens het uitvallen van Max en de afwezigheid van Giedo en Doornbos die mekaar bijna op de vuist gaan omdat ze niet eens met mekaar zijn. Rob doet het wel veel beter dan die schele van vorige jaar maar Rob is ook mij favoriet niet. De aankleding van de studio is ook een drama een poster van Max wat ik niet mooi vindt dat is mij mening paar oude helmen en een paar banden en een paar miniaturen van auto's die 15 jaar geleden rond reden in de formule 1.
Tuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:08 schreef SoldMayor het volgende:
Felipe Nasr.![]()
![]()
![]()
Beste debuut sinds Hamilton 2007.
Magnussen vorig jaar op het podium.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:08 schreef SoldMayor het volgende:
Felipe Nasr.![]()
![]()
![]()
Beste debuut sinds Hamilton 2007.
Goed punt. Als ik dan ff naga welke jaren eigenlijk saai waren, qua dominantie van een team:quote:Op zondag 15 maart 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom 1996 dit soort lijstjes altijd ontsnapt. De Williams dominantie was toen niet zo groot als nu Merc bijvoorbeeld, maar ze wonnen wel de eerste vijf races en het kampioenschap werd eigenlijk nooit spannend. Oke, een paar mooie overwinningen van Schumi en Monaco was comedy capers, maar verder won Williams alles en was het duidelijk dat Hill beter was dan rookie Villeneuve, al vanaf het begin.
Iedere fabrikant die auto's met cilindermotoren maakt.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Welke fabrikant is er in godsnaam, in deze tijd, bij gebaat een V12 te ontwikkelen?
Maar dat soort motoren zijn extreem veel goedkoper te ontwikkelen dan die hightechdingen van nu. Daarnaast zijn ze in de aanschaf heel veel goedkoper. Die motoren van nu kosten klantenteams dik 25 miljoen euro per stuk! Althans, dat heb ik me laten vertellen.quote:Ja, Ferrari en LamborghiniEn zelfs die zullen er niet heel veel geld tegen aan willen gooien voor die ene supercar per 5 jaar die ze ontwikkelen met een dikke V12 erin.
Niet. Het belangrijkste in F1 is aero, dat is totaal irrelevant voor straatauto's.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
Bovendien vraag ik me serieus af hoe relevant de F1 nou echt is voor straatauto's.
Vanaf 82 ken ik de seizoenen een beetje. 82-83 was tof, 84 staat ook in mijn top 10 saaiste. Verder met je eens. Vooral 2002 en 2004 waren minder van de seizoenen die je noemt, 2003 en 2007 erg tof en 2005-2006 gemiddeld.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goed punt. Als ik dan ff naga welke jaren eigenlijk saai waren, qua dominantie van een team:
1988 (wel spannend WDC)
1989 (wel spannend WDC)
1992
1993
1996
2001
2002-2007 keek ik niet regelmatig
2011
2013
2014 (WDC nog wel spannend)
Vooral als je in aanmerking neemt dat net voor ik begon te kijken ook 1984-1985 een dominant team hadden. 1979-1983 waren erg competitef, maar in de jaren 70 had je meestal ook dominantie (1975-1977 Ferrari met Lauda, 1978 Lotus, 1971 Stewart met Tyrrell).
Eigenlijk is F1 dus sowieso een saaie sport
Precies. Het WEC lijkt me veel geschikter voor dat soort doelen.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet. Het belangrijkste in F1 is aero, dat is totaal irrelevant voor straatauto's.
Waarom iedere fabrikant? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Toyota, Nissan, Citroen, Renault etc etc etc. enige baat hebben bij het ontwikkelen van een V12.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iedere fabrikant die auto's met cilindermotoren maakt.
[..]
Maar dat soort motoren zijn extreem veel goedkoper te ontwikkelen dan die hightechdingen van nu. Daarnaast zijn ze in de aanschaf heel veel goedkoper. Die motoren van nu kosten klantenteams dik 25 miljoen euro per stuk! Althans, dat heb ik me laten vertellen.
Bovendien vraag ik me serieus af hoe relevant de F1 nou echt is voor straatauto's.
Niet mee eens. Ik volg Tom al jaren en het is echt een sportman in hart en nieren. Hij baalt er echt van dat autosport in Nederland onderhand op zelfde niveau staat als darten. Niet alleen hij, maar al zijn collega coureurs uit Nederland hebben het stigma om zich heen hangen dat ze alleen wat autorijden voor de lol, terwijl voetballers, hockeyers of zelfs dartspelers in de ogen van vele landgenoten meer lichaamsbeweging doen dan coureurs.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Tom was echt verschrikkelijk na de race met zijn 'emotionally involved'. Echt zielig figuur zeg
Hij mag er best pissed om zijn, maar dan moet hij daar niet gaan zitten als hij niks gaat zeggenquote:Op zondag 15 maart 2015 13:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik volg Tom al jaren en het is echt een sportman in hart en nieren. Hij baalt er echt van dat autosport in Nederland onderhand op zelfde niveau staat als darten. Niet alleen hij, maar al zijn collega coureurs uit Nederland hebben het stigma om zich heen hangen dat ze alleen wat autorijden voor de lol, terwijl voetballers, hockeyers of zelfs dartspelers in de ogen van vele landgenoten meer lichaamsbeweging doen dan coureurs.
Hij komt hier op voor de autosport in Nederland in het algemeen en zegt dus ook oprecht dat met het uitvallen van Verstappen en Giedo die niet reed dit weekeinde, een enorme 'kans' voor de autosport in Nederland vandaag door het putje is gegaan. Met Giedo en Max beide in de punten, wat dus bij beide partijen goed mogelijk was geweest, was het aanzien van de Nederlandse autosport in 1 dag grandioos gestegen. En ja dat helpt hem en al zijn collega's in de autosport.
Ik had juist een 'wow' gevoel toen hij dat zei + het verhaal daar achter waarom hij er zo pissed om was.
Omdat ook zij gewoon cilindermotoren maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom iedere fabrikant? Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Toyota, Nissan, Citroen, Renault etc etc etc. enige baat hebben bij het ontwikkelen van een V12.
Over hoge piefen gesproken: Ecclestone.quote:Denk juist dat de motor en de ontwikkeling daarvan best een invloed heeft op straatautos. De bazen bij Renault en Mercedes zijn niet gek natuurlijk, die ontwikkelen liever deze V6 turbo dan iets anders, aangezien ze er anders uit waren gestapt.
Edit: Maar daar heb ik totaal geen verstand van verder, maar als je de mening van de hoge piefen daar serieus mag nemen.
Maar hij zei juist wel wat ? Veel meer juist dan alleen Ja Max deed het goed, of jammer dat Giedo niet reed vandaag want hij had in de punten gezeten. Hij zat met zijn hoofd in het scenario dat er plotseling, F1 anno 2015 even 2 Nederlandse coureurs in de punten waren gereden, in de openingsrace. Dan was er echt wel waanzin uitgebroken en daarom vind ik het juist zo mooi dat hij die verwachtingen en emoties heeft uitgesproken. Net zoals dat hij ook vaak openlijk toegeeft als hij zelf een race heeft verpest in het WTCC (helaas vorige week zondag zo'n race).quote:Op zondag 15 maart 2015 13:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij mag er best pissed om zijn, maar dan moet hij daar niet gaan zitten als hij niks gaat zeggen
#JeSuisSusiequote:Op zondag 15 maart 2015 10:34 schreef Jigzoz het volgende:
fragment niet gezien, maar Coronel komt soms acterend over ondanks dat ie oprecht iets zegt.....quote:Op zondag 15 maart 2015 13:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig coureurs die zo openhartig zijn
ach als de nieuwigheid eraf is houdt dat ook wel weer op, totdat hij races gaar winnen dan zal het wel weer druk wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, en ik heb even bijgelezen op de FP en wat gesloten topics van nadat ik nog even ben gaan slapen. Maar een pluim hoor naar alle zuurpruimen en azijnpissers om een technisch falen te gebruiken om nog maar wat meer gal te spuwennaar Maxapplausje
Ja compleet debiel. Max had serieus een P6 of P7 gehaald en zonder de problemen bij de pitstop van Sainz had dat nog een leuk gevecht kunnen worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, en ik heb even bijgelezen op de FP en wat gesloten topics van nadat ik nog even ben gaan slapen. Maar een pluim hoor naar alle zuurpruimen en azijnpissers om een technisch falen te gebruiken om nog maar wat meer gal te spuwen naar Maxapplausje
Godzijdank wel. Lange tijd geleden dat ik in de diverse F1 topics en nieuwtjes zulke domme reacties gelezen heb. Max zal al die losers de mond wel snoerenquote:Op zondag 15 maart 2015 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach als de nieuwigheid eraf is houdt dat ook wel weer op, totdat hij races gaar winnen dan zal het wel weer druk worden
Maakt geen moer uit hoe hij presteert. Valt het tegen, dan is hij een loser. Wordt hij derde, dan is hij niet eens eerste. Wordt hij eerste, dan had hij gewoon mazzel. Wordt hij kampioen, dan heeft hij niet eens alles gewonnen. Wint hij alles, dan had iedereen dat gered in zo'n auto. Het is nooit goed. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Godzijdank wel. Lange tijd geleden dat ik in de diverse F1 topics en nieuwtjes zulke domme reacties gelezen heb. Max zal al die losers de mond wel snoeren
Heb dat zover nog niet terug gelezen maar gelukkig weten de echte fans wel beterquote:Op zondag 15 maart 2015 13:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, en ik heb even bijgelezen op de FP en wat gesloten topics van nadat ik nog even ben gaan slapen. Maar een pluim hoor naar alle zuurpruimen en azijnpissers om een technisch falen te gebruiken om nog maar wat meer gal te spuwen naar Maxapplausje
Dik salaris...quote:Op zondag 15 maart 2015 14:16 schreef Jigzoz het volgende:
Wat ik trouwens maf vind is dat zo ontzettend veel mensen er (stiekem) van dromen om zelf F1-coureur te zijn. Ik snap dat niet. Het lijkt me echt helemaal niks. De stress, de eindeloze verplichtingen, de media-aandacht, de altijd aanwezige drang om extreem gezond te moeten leven, nooit thuis zijn, enzovoort.
Ik word een beetje debiel van Zuresok op de FP. Met zn een kampioen houdt tenminste zijn auto heel. Goddomme zelden zo een dom figuur gezien.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:08 schreef Jigzoz het volgende:
Gewoon lekker kijken en al dat gezeik laten voor wat het is.
Net als dat elke jonge tenniser er van droomt ooit op Wimbledon te staan, wielrenners de Tour de France etc etc. Als coureur zou ik ook veel liever toerwagen of gt willen rijden, dan single seater races. Endurance races van 4 uur of langer, stintjes van een half uur tot 2 uur en met je team zo efficiënt mogelijk racen. Heerlijk lijkt me dat. Ene kant wel *** als je teamgenoot je wagen tot een poffertje rijdt, maar het hoort er bij.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 15 maart 2015 14:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb dat zover nog niet terug gelezen maar gelukkig weten de echte fans wel beter
Tja, Nederlandse boven het maaiveld mentaliteit he.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja compleet debiel. Max had serieus een P6 of P7 gehaald en zonder de problemen bij de pitstop van Sainz had dat nog een leuk gevecht kunnen worden.
Max
ductapequote:Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef Coelho het volgende:
Ik had vanochtend zowaar weer wat kriebels die ik jaren geleden ook had toen Jos in de F1 reed. Toen ging ik echter om 6 uur voor de TV zitten, vanochtend deed ik het via de video. Vrouwlief wist echter het enthousiasme danig te onderdrukken met haar genuanceerde kijk op autosport (lees: ze heeft er niks mee en ik ben daarom bang dat haar mening stukken objectiever is dan die van mij).
- Formule 1 is toch die sport waar je een auto krijgt als je veel geld meeneemt? Die wist ik nog aardig te weerleggen met het voorbeeld Max
- Dus je bent zo goed als je auto is en het maakt onder de streep nagenoeg niets uit of je een goede of gemiddelde coureur bent? True
- Max is dus goed? Waarom wordt hij dan maar 12e van de 18 in de kwalificatie? Want: auto. En een klein foutje wat wellicht 2-3 plaatsen scheelt. 'O, dan is hij dus niet heel erg goed?'...
- Bijna punten gereden is toch niet zo moeilijk als er maar 16 auto's starten en er na de eerste bocht nog maar 13 in competitie zijn? Tja, ook daar heb je een punt
- Dus Max valt uit omdat zijn auto het begeeft? Weinig topsport aan als je zelf dan zo goed bent maar je toch afhankelijk bent van techniek. Ja maar een wielrenner kan ook lek rijden in de finale? 'Ja maar die gaat niet harder als hij een betere fiets heeft en het is niet dat het ene merk vaker een kapotte fiets heeft dan de ander'
Ik denk dat het een lang en zwaar seizoen gaat worden. Gelukkig hoef ik de buitenspelregel niet uit te leggen
Onbegrijpelijk ja, maar het was ook wel te verwachten. Wat een prutser dat hij niet eens zn auto heel kan houden zeg. En wat slecht hij stond niet eens op het podiumquote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
in het buitenland zijn ze lyrisch over Verstappen.
hier kraken we hem gewoon af.
pfff
Nou, 'we'... Ik niet hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
pfff
We als in de mensen die doorgaans geen F1 volgen en nu door Max wel en denken dattie wel even gaat winnen en wereldkampioen gaat worden want hij is heel goed en alles.quote:
Ja maar daar hoor je al die mensen niet over, want geen nederlanderquote:Op zondag 15 maart 2015 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Deze zal al wel bekend zijn?
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
Ik heb de social media/Fok niet echt gevolgd na de race, maar hij wordt daadwerkelijk afgekraakt?quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
pfff
Net zoals Sven Kramer met de wissel.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja, maar het was ook wel te verwachten. Wat een prutser dat hij niet eens zn auto heel kan houden zeg. En wat slecht hij stond niet eens op het podium
Helaas is de Nederlandse mentaliteit zo. Heel erg jammer imo. Hij heb het gewoon heel goed gedaan
Alledaagse FOK!kers, voornamelijk frontpage.....quote:
Kijk maar op de fp, of zelfs in het Max topic hier.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de social media/Fok niet echt gevolgd na de race, maar hij wordt daadwerkelijk afgekraakt?
Wat zijn dat voor eencelligen dan
Dat is die schaatser toch? Meer dan dat weet ik er niet van. Van schaatsen heb ik ook geen verstand dus ik heb geen idee hoe en wat met wisselen, dus ik doe daar geen uitspraken overquote:
Ik heb voor Zuresok ff een overzichtje gemaakt welke race alle WC's uitvielen tot aan 1979. Hij reageert niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar op de fp, of zelfs in het Max topic hier.
Ja die had al een paar medailles binnen op de OS en toen maakte hij een foute baanwissel. Uiteraard volledig afgebrand in Nederland.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is die schaatser toch? Meer dan dat weet ik er niet van. Van schaatsen heb ik ook geen verstand dus ik heb geen idee hoe en wat met wisselen, dus ik doe daar geen uitspraken over
En voor wat leedvermaak en wat thumbs-up naar Geralt gewoon de link naar de FP:quote:Op zondag 15 maart 2015 15:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb voor Zuresok ff een overzichtje gemaakt welke race alle WC's uitvielen tot aan 1979. Hij reageert niet meer.
Hahahaquote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En voor wat leedvermaak en wat thumbs-up naar Geralt gewoon de link naar de FP:
Verstappen: zesde plaats was mogelijk
In het fotografie forum is het een heel normale kerel waar best mee te praten is, maar op de FP....quote:Op zondag 15 maart 2015 14:37 schreef Geralt het volgende:
Ik word een beetje debiel van Zuresok op de FP. Met zn een kampioen houdt tenminste zijn auto heel. Goddomme zelden zo een dom figuur gezien.
Zal vast komen omdat ie van foto's maken wel verstand heeft. Daarom post ik daar ook niet. Omdat ik er geen verstand van heb. En dan ga ik daar dus niet iemand af lopen kraken die misschien in de ogen van mensen die er wel verstand van hebben heel mooie foto's maakt.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
In het fotografie forum is het een heel normale kerel waar best mee te praten is, maar op de FP....
Ook niet als hij klaagt dat het aan de apperatuur lag...?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal vast komen omdat ie van foto's maken wel verstand heeft. Daarom post ik daar ook niet. Omdat ik er geen verstand van heb. En dan ga ik daar dus niet iemand af lopen kraken die misschien in de ogen van mensen die er wel verstand van hebben heel mooie foto's maakt.
Reserve-rijder zijn een lachertje gewordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Geen Wolff als Bottas niet rijdt in Maleisie, misschien dan wel Wehrlein, aldus RTL GP.
Maar die heeft toch niet genoeg punten gescoord voor een super licentie?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Geen Wolff als Bottas niet rijdt in Maleisie, misschien dan wel Wehrlein, aldus RTL GP.
Die regel gaat volgend jaar pas in.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die heeft toch niet genoeg punten gescoord voor een super licentie?
Susie is een testrijder, geen reserverijder.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Reserve-rijder zijn een lachertje geworden
Holy crap... Die gaat even lekker los!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En voor wat leedvermaak en wat thumbs-up naar Geralt gewoon de link naar de FP:
Verstappen: zesde plaats was mogelijk
Ik zoek vanavond de rest van alle WC's nog even op en hoevaak die uitgevallen zijn per seizoen, want ik ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd of 2002 een record van Schumacher isquote:Op zondag 15 maart 2015 15:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Holy crap... Die gaat even lekker los!
Italiaanse motor. Die begaf het nogal eens.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:38 schreef Ferry_76 het volgende:
Lauda had in 1978 een slecht jaar, 9 van de 16 races uitgevallen, maar 1979 was nog slechter, maar twee van de dertien keer aan de finish!
Klopt, maar de drie jaar daarvoor werd Niki twee keer werelskampioen en een keer tweede, dus is snap dat hij nog voor het einde van het 1979 seizoen daar opstapte.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Italiaanse motor. Die begaf het nogal eens.
Die lag zou door de MGU-H opgeheven moeten worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:45 schreef Fer het volgende:
Ben wel benieuwd waar opeens die turbolag van Renault vandaan komt. In theorie, zou hun configuratie voor het langste traject tussen turbo en motor zorgen en dus de meeste lag. Maar vorig jaar hadden ze er nog geen last van.
Enig idee wat Ferrari heeft gedaan? Vorig jaar was hun air/water/air intercooler tussen de V-banken nog te zwaar, maar zijn ze er wel mee verder gegaan?
Daarom is het juist raar, dat het nu opeens opkomt. Vorig jaar leken ze het onder de knie te hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die lag zou door de MGU-H opgeheven moeten worden.
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:10 schreef Geralt het volgende:
Als ze die auto nou eens rood/wit maken voor volgende race dan gaat het vast beter![]()
Ik vond hem stiekem best mooiquote:Op zondag 15 maart 2015 18:37 schreef Geralt het volgende:
Zolang ze er geen wereldbol op schilderen kan het alleen maar beter worden
ik had het eigenlijk niet alleen op Susie. Om even iets recents te noemen: Valsecchi was okk zo'n schlemiel die ¤15milj. betaalde om in de pits rond te lopen met een Lotus bodywarmer om vervolgens niet te moeten rijden bij de eerste de beste terechte gelegenheid. reserverijder is een rol van non-betekenis geworden....quote:Op zondag 15 maart 2015 15:28 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Susie is een testrijder, geen reserverijder.
Blijkbaar is dat een verschil. Of ze is gewoon te traag.
tja als je een coureur heb die de jongste is en het goed doet ondanks het uitvallen dan krijgt de Nederlandse pers ook meer aandacht.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:27 schreef franklop het volgende:
NOS met een samenvattingen een interview ter plaatse
Precies ditquote:Op maandag 16 maart 2015 02:08 schreef twiFight het volgende:
Wat me opvalt sinds Max in de picture is en waar nu al meer dan 200(0)+ posts over gemaakt zijn is de eeuwige 'je moet Max de hemel in prijzen of je moet 'm haten' sfeer.
Kunnen we alsjeblieft in godsnaam eens naar een situatie waar iemand kan zeggen dat hij hoopt dat VES op zijn debuut punten scoort maar dat iemand ook gewoon kan zeggen dat hij denkt dat VES tegen gaan vallen, zonder dat iedereen anaal begint te janken, ongeacht in welk 'kamp' men zit? Het lijkt wel alsof nuance niet 'hip' genoeg is of zo. Alsof je de comments onder een Justin Bieber video aan het lezen bent, mijn god.
Op Sport1 toch meerdere malen te horen gekregen "drivability" Jos wist er geen Nederlands woord voor.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:49 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik vind het ook wel apart dat de problemen bij RBR weer groter lijken te zijn dan bij STR. Nu weet ik dat die twee rookies in dienst hebben, maar die hoor ik niet klagen dat de motor moeilijk te rijden is.
Dat is nou net de uitdaging maar om ze nu al af te schrijven vind ik toch wat vroeg, McLaren heeft al een tijdje geen behoorlijke auto gemaakt, dat is misschien nog wel een grotere uitdaging.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:18 schreef Fer het volgende:
Ik weet het niet met Honda hoor. Ze waren goed in een tijdperk, toen de motor aan 2 eisen moest voldoen. Veel vermogen en niet ontploffen tijdens de race.
Nu moeten ze ook zuinig zijn, rijdbaar en 4 race-weekenden meegaan.
wat ik niet zo goed begrijp is dat ze niet voluit willen gaan om motoren te sparen, dit jaar moet je gewoon als een test jaar zien dus wat maakt het uit als je teveel motoren gebruikt, je staat nu ook zowat achteraan bij de start.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:28 schreef Fer het volgende:
Ik schrijf ze niet af, vergeet alleen niet de jaren met de V8, die kregen ze ook niet goed. De bgp1 ging pas met een Mercedes achteringang los.
Wat zou er met Renault zijn. Zouden ze de turbo groter hebben gemaakt, zonder een mgu-h te vergroten?
Ook de betrouwbaarheid is iets dat je moet testen en misschien wel juist hetgeen ze het meeste moeten testen, gezien de vele power units die stukgingen vanaf de eerste test. Als je alles op full power zet en elke 500 rondjes een motor de soep in helpt dan test je dus nooit hoe je een motor heel moet houden. Een motor gaat stuk, dat is een feit. Die teams moeten uitzoeken hoeveel power ze er uit kunnen halen terwijl die nog nét lang genoeg heel blijft. Daarnaast kosten motoren natuurlijk ook gewoon geld om te maken, je hebt niet zomaar 10 extra motoren klaarstaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik niet zo goed begrijp is dat ze niet voluit willen gaan om motoren te sparen, dit jaar moet je gewoon als een test jaar zien dus wat maakt het uit als je teveel motoren gebruikt, je staat nu ook zowat achteraan bij de start.
Als het alleen die Bougie is en ze gaan verder met de zelfde motor. Dan is het nog steeds zijn eerste motor.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:06 schreef Coelho het volgende:
Heeft Max nu 1 motor verspeeld of was het inderdaad een kapotte bougie en blijft hij volgende GP dus nog steeds met zijn eerste motor rijden?
Dat is wel logisch.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vier motoren voor 19 GP's, het is toch ook te gek voor woorden.
En ik begreep dat Alonso nu de dupe is van Magnussens motorprobleem? Omdat de regel dus niet is: 4 motoren per coureur, maar 4 motoren per auto. Lekker dan...
Lijkt me meer dan logischquote:Op maandag 16 maart 2015 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
En ik begreep dat Alonso nu de dupe is van Magnussens motorprobleem? Omdat de regel dus niet is: 4 motoren per coureur, maar 4 motoren per auto. Lekker dan...
Ze hadden nog nooit een hele raceafstand kunnen rijden, door storingen. Deze test met gedetunede motor is gewoon nuttig.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik niet zo goed begrijp is dat ze niet voluit willen gaan om motoren te sparen, dit jaar moet je gewoon als een test jaar zien dus wat maakt het uit als je teveel motoren gebruikt, je staat nu ook zowat achteraan bij de start.
Nee dat is zo. Maar een coureur die later in het seizoen instapt wordt wel opgezadeld met allemaal penalty's nog voordat ie een meter gereden heeft.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel logisch.
Tis niet alsof als Alonso daar had gezeten het probleem niet had opgetreden
Misschien hadden ze dat wel over het hoofd gezien bij Sauber. Dat als alle motoren verbruikt waren, ze 2 nieuwe coureurs erin konden gooien en dan weer 8 nieuwe motoren kregen. Dan was 4 coureurs onder contract wel nuttig geweest.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Maar een coureur die later in het seizoen instapt wordt wel opgezadeld met allemaal penalty's nog voordat ie een meter gereden heeft.
Ronde | Datum | Grand Prix | Plaats | Winnaar |
1 | 15 maart | Grand Prix van Australië | Melbourne | Lewis Hamilton |
2 | 29 maart | Grand Prix van Maleisië | Kuala Lumpur | |
3 | 12 april | Grand Prix van Bahrein | Sakhir | |
4 | 19 april | Grand Prix van China | Shanghai | |
5 | 10 mei | Grand Prix van Spanje | Barcelona | |
6 | 24 mei | Grand Prix van Monaco | Monte Carlo | |
7 | 7 juni | Grand Prix van Canada | Montreal | |
8 | 21 juni | Grand Prix van Oostenrijk | Spielberg | |
9 | 5 juli | Grand Prix van Groot Brittannië | Silverstone | |
10 | 26 juli | Grand Prix van Hongarije | Budapest | |
11 | 23 augustus | Grand Prix van Belgie | Spa-Francorshamps | |
12 | 6 september | Grand Prix van Italië | Monza | |
13 | 20 september | Grand Prix van Singapore | Singapore | |
14 | 27 september | Grand Prix van Japan | Suzuka | |
15 | 11 oktober | Grand Prix van Rusland | Sotsji | |
16 | 25 oktober | Grand Prix van Amerika | Austin | |
17 | 1 november | Grand Prix van Mexico | Mexico City | |
18 | 15 november | Grand Prix van Brazilië | Sao Paulo |
Tijd | Training/race | TV station | |
Vrijdag 27 maart | |||
03:00 - 04:30 | Vrije Training 1 | Sport1 - BBC2 | |
07:00 - 08:30 | Vrije Training 2 | Sport1 - BBC2 | |
Zaterdag 28 maart | |||
07:00 - 08:00 | Vrije Training 3 | Sport1 - BBC2 | |
10:00 - 11:00 | Kwalificatie | Sport1 - BBC2 - RTL+ | |
Zondag 18 maart | |||
09:00 | Race | Sport1 - BBC1 - RTL+ |
het begon vandaag pas om 19:00 te regenen in Sepang. Dus het kan best de hele dag droog blijven en een uur na afloop van de race gaan regenen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:53 schreef Gort het volgende:
Nice, deze regenrace gaan we kijken bij BBC i.p.v. een gemankeerde stream
Dat kan. Maar ik hoop op regenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef WEST het volgende:
[..]
het begon vandaag pas om 19:00 te regenen in Sepang. Dus het kan best de hele dag droog blijven en een uur na afloop van de race gaan regenen.
ik niet. Krijg je in Maleisie alleen maar code rood van.quote:
Vroeger misschien, toen de vader van Max Verstappen nog reed, maar nu, met twee ongeteste wagens op de grid, zes rookies, twee geblesseerden en een stel incapabele paydrivers denk ik dat we bij het minste spatje regen vier uur naar sfeerbeelden uit Maleisie zitten te kijken en dat iedereen met lege handen naar huis gaat.quote:
Gelukkig is er diezelfde avond nog MotoGP om te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vroeger misschien, toen de vader van Max Verstappen nog reed, maar nu, met twee ongeteste wagens op de grid, zes rookies, twee geblesseerden en een stel incapabele paydrivers denk ik dat we bij het minste spatje regen vier uur naar sfeerbeelden uit Maleisie zitten te kijken en dat iedereen met lege handen naar huis gaat.
Weer op Eurosport te zien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Gelukkig is er diezelfde avond nog MotoGP om te kijken.
1 | Of loopt Lewis Hamilton en Nico Rosberg weer weg. |
Ik ook niet, derde nacht op rij al helaas. Ben wel ernstig toe aan slaap.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:24 schreef WEST het volgende:
niet de bedoeling dat ik VT1 ging kijken...maar heb nog geen oog dicht gedaan.
Ja van mij ook, maar dat ligt meer aan dat ik grieperig ben sinds maandag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook niet, derde nacht op rij al helaas. Ben wel ernstig toe aan slaap.
Ik kan gewoon niet in slaap vallen de afgelopen nachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja van mij ook, maar dat ligt meer aan dat ik grieperig ben sinds maandag.
quote:
wagen aan de kant en weer rijden.quote:
gewoon op een truck na afloopquote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:31 schreef chufi het volgende:
Dumpen over de muur en wie haalt hem dan weer op?
Mercedes is te snel dus moeten ze kapot.quote:
Je kijkt voor het eerst?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:31 schreef chufi het volgende:
Dumpen over de muur en wie haalt hem dan weer op?
moeten de anderen maar beter hun best doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Mercedes is te snel dus moeten ze kapot.
ikke niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:45 schreef M.Melandri het volgende:
Wie geld over heeft kan Manor gaan sponsoren, wat is die auto kaal.
Iedereen zit binnen de 107%quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:33 schreef Geralt het volgende:
Als dit de Q zou zijn dan zouden Perez, Button, Stevens en Mehri buiten de 107 procent (1:42.933) vallen
Ow ik heb verkeerd geteld. 107% komt op 1:47.133quote:
Nee ik zit hier prima, gelukkig in de schaduw, geen overbodige luxe met 33 graden, jullie kennen het wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
Zullen we ruilen? Ga jij naar mn werk en ga ik daar op de tribune zitten![]()
Ik vind het al heel wat dat ze een auto hebben waarin je kan rijdenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:37 schreef Toekito het volgende:
Mehri ernaasttopweekend voor hun. Nu al.
Het zal van Nyck de Vries moeten komen de komende jaren of van de zoon van Max.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:32 schreef Geralt het volgende:
Pffff Max 2 tienden langzamer dan zn teamgenoot. Ik dacht dat Max zo goed was. Zal wel in de grindbak staan zondag na 1 ronde. Prutser.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:37 schreef Toekito het volgende:
Mehri ernaasttopweekend voor hun. Nu al.
De zoon van Max zal wel de volgende mislukking worden, in de traditie van pa en opa.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zal van Nyck de Vries moeten komen de komende jaren of van de zoon van Max.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:02 schreef Sked het volgende:
[..]
De zoon van Max zal wel de volgende mislukking worden, in de traditie van pa en opa.Nog niet afgelopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport1 abo doet 't prima op 't werk in de browsertWat wil je vooraan de auto nog meer weergeven dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:07 schreef Karstman het volgende:
Hé gedeeltelijk thermocam. Alleen de bandjes gekleurd, Beter!N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Daarom zei ik ook tot nu toequote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nog niet afgelopen...
Sport1 abo doet 't prima op 't werk in de browsert
Niks maar vorig jaar had je het hele beeld in thermo als de thermocam aan stondquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat wil je vooraan de auto nog meer weergeven dan?
Voor de PS3 zeker, heb een stuurtje en een playseat, helaas werkt mijn stuur niet lekker op de Next Gen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:12 schreef Nober het volgende:
F1 2015 (game) in juni voor PS4, Xbox1, PC
http://blog.codemasters.com/f1/03/f1-2015/
Ik twijfel of ik 'm ga halen, en jullie?
ik wil hem eerst testen voor ik hem koop.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:12 schreef Nober het volgende:
F1 2015 (game) in juni voor PS4, Xbox1, PC
http://blog.codemasters.com/f1/03/f1-2015/
Ik twijfel of ik 'm ga halen, en jullie?
Max in FP2 tot nu toe 1:41,2quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook tot nu toe
Sport1 Go is idd wel prima, als je er maar niet op de enorm drukke momenten komt
Gewoon even een week op de start grid van Catalunya in je stoeltje, moet kunnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:17 schreef WEST het volgende:
[..]
ik wil hem eerst testen voor ik hem koop.
Sainz reed het op de harde banden. Max die tijd op Medium?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Max in FP2 tot nu toe 1:41,2
Sainz reed in FP1 1:41,5
Max wel sneller tot nu toe over 2 FP's
auto 33?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:23 schreef opreis het volgende:
1 van de TR's zit al ronden lang vlak achter een FI, ben benieuwd of het express is
Geen idee ik kijk pas vanaf 10 voor 8 en toen had ie die tijd al, hij is nu bezig op de zachtere compound vertelde Ronald.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:23 schreef WEST het volgende:
[..]
Sainz reed het op de harde banden. Max die tijd op Medium?
Ronald? welke zender kijk jij?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee ik kijk pas vanaf 10 voor 8 en toen had ie die tijd al, hij is nu bezig op de zachtere compound vertelde Ronald.
is Max zie ik op TV rijdt een lange stint. zat een Williams achter.quote:
Sport 1, da's toch ronald van dam alhoewel dit meer als Rik klinktquote:
Maar dit is Rick Winkelmanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sport 1, da's toch ronald van dam alhoewel dit meer als Rik klinkt
Pos | Coureur | Team | Tijd | Verschil | Ronden |
1 | L. Hamilton | Mercedes | 1:39.790 | 16 | |
2 | K. Räikkönen | Ferrari | 1:40.163 | +0:00.373 | 29 |
3 | N. Rosberg | Mercedes | 1:40.218 | +0:00.428 | 26 |
4 | D. Kvyat | Red Bull | 1:40.346 | +0:00.556 | 17 |
5 | V. Bottas | Williams | 1:40.450 | +0:00.660 | 31 |
6 | F. Massa | Williams | 1:40.560 | +0:00.770 | 27 |
7 | S. Vettel | Ferrari | 1:40.652 | +0:00.862 | 29 |
8 | M. Verstappen | Toro Rosso | 1:41.220 | +0:01.430 | 30 |
9 | M. Ericsson | Sauber | 1:41.261 | +0:01.471 | 30 |