| 1 | Of loopt Lewis Hamilton en Nico Rosberg weer weg. |
Ik ook niet, derde nacht op rij al helaas. Ben wel ernstig toe aan slaap.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:24 schreef WEST het volgende:
niet de bedoeling dat ik VT1 ging kijken...maar heb nog geen oog dicht gedaan.
Ja van mij ook, maar dat ligt meer aan dat ik grieperig ben sinds maandag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook niet, derde nacht op rij al helaas. Ben wel ernstig toe aan slaap.
Ik kan gewoon niet in slaap vallen de afgelopen nachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja van mij ook, maar dat ligt meer aan dat ik grieperig ben sinds maandag.
quote:
wagen aan de kant en weer rijden.quote:
gewoon op een truck na afloopquote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:31 schreef chufi het volgende:
Dumpen over de muur en wie haalt hem dan weer op?
Mercedes is te snel dus moeten ze kapot.quote:
Je kijkt voor het eerst?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:31 schreef chufi het volgende:
Dumpen over de muur en wie haalt hem dan weer op?
moeten de anderen maar beter hun best doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Mercedes is te snel dus moeten ze kapot.
ikke niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 03:45 schreef M.Melandri het volgende:
Wie geld over heeft kan Manor gaan sponsoren, wat is die auto kaal.
Iedereen zit binnen de 107%quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:33 schreef Geralt het volgende:
Als dit de Q zou zijn dan zouden Perez, Button, Stevens en Mehri buiten de 107 procent (1:42.933) vallen
Ow ik heb verkeerd geteld. 107% komt op 1:47.133quote:
Nee ik zit hier prima, gelukkig in de schaduw, geen overbodige luxe met 33 graden, jullie kennen het wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:49 schreef Geralt het volgende:
Zullen we ruilen? Ga jij naar mn werk en ga ik daar op de tribune zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |