ductapequote:Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef Coelho het volgende:
Ik had vanochtend zowaar weer wat kriebels die ik jaren geleden ook had toen Jos in de F1 reed. Toen ging ik echter om 6 uur voor de TV zitten, vanochtend deed ik het via de video. Vrouwlief wist echter het enthousiasme danig te onderdrukken met haar genuanceerde kijk op autosport (lees: ze heeft er niks mee en ik ben daarom bang dat haar mening stukken objectiever is dan die van mij).
- Formule 1 is toch die sport waar je een auto krijgt als je veel geld meeneemt? Die wist ik nog aardig te weerleggen met het voorbeeld Max
- Dus je bent zo goed als je auto is en het maakt onder de streep nagenoeg niets uit of je een goede of gemiddelde coureur bent? True
- Max is dus goed? Waarom wordt hij dan maar 12e van de 18 in de kwalificatie? Want: auto. En een klein foutje wat wellicht 2-3 plaatsen scheelt. 'O, dan is hij dus niet heel erg goed?'...
- Bijna punten gereden is toch niet zo moeilijk als er maar 16 auto's starten en er na de eerste bocht nog maar 13 in competitie zijn? Tja, ook daar heb je een punt
- Dus Max valt uit omdat zijn auto het begeeft? Weinig topsport aan als je zelf dan zo goed bent maar je toch afhankelijk bent van techniek. Ja maar een wielrenner kan ook lek rijden in de finale? 'Ja maar die gaat niet harder als hij een betere fiets heeft en het is niet dat het ene merk vaker een kapotte fiets heeft dan de ander'
Ik denk dat het een lang en zwaar seizoen gaat worden. Gelukkig hoef ik de buitenspelregel niet uit te leggen
Onbegrijpelijk ja, maar het was ook wel te verwachten. Wat een prutser dat hij niet eens zn auto heel kan houden zeg. En wat slecht hij stond niet eens op het podiumquote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
in het buitenland zijn ze lyrisch over Verstappen.
hier kraken we hem gewoon af.
pfff
Nou, 'we'... Ik niet hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
pfff
We als in de mensen die doorgaans geen F1 volgen en nu door Max wel en denken dattie wel even gaat winnen en wereldkampioen gaat worden want hij is heel goed en alles.quote:
Ja maar daar hoor je al die mensen niet over, want geen nederlanderquote:Op zondag 15 maart 2015 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Deze zal al wel bekend zijn?
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
Ik heb de social media/Fok niet echt gevolgd na de race, maar hij wordt daadwerkelijk afgekraakt?quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef KingRadler het volgende:
pfff
Net zoals Sven Kramer met de wissel.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja, maar het was ook wel te verwachten. Wat een prutser dat hij niet eens zn auto heel kan houden zeg. En wat slecht hij stond niet eens op het podium
Helaas is de Nederlandse mentaliteit zo. Heel erg jammer imo. Hij heb het gewoon heel goed gedaan
Alledaagse FOK!kers, voornamelijk frontpage.....quote:
Kijk maar op de fp, of zelfs in het Max topic hier.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de social media/Fok niet echt gevolgd na de race, maar hij wordt daadwerkelijk afgekraakt?
Wat zijn dat voor eencelligen dan
Dat is die schaatser toch? Meer dan dat weet ik er niet van. Van schaatsen heb ik ook geen verstand dus ik heb geen idee hoe en wat met wisselen, dus ik doe daar geen uitspraken overquote:
Ik heb voor Zuresok ff een overzichtje gemaakt welke race alle WC's uitvielen tot aan 1979. Hij reageert niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar op de fp, of zelfs in het Max topic hier.
Ja die had al een paar medailles binnen op de OS en toen maakte hij een foute baanwissel. Uiteraard volledig afgebrand in Nederland.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is die schaatser toch? Meer dan dat weet ik er niet van. Van schaatsen heb ik ook geen verstand dus ik heb geen idee hoe en wat met wisselen, dus ik doe daar geen uitspraken over
En voor wat leedvermaak en wat thumbs-up naar Geralt gewoon de link naar de FP:quote:Op zondag 15 maart 2015 15:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb voor Zuresok ff een overzichtje gemaakt welke race alle WC's uitvielen tot aan 1979. Hij reageert niet meer.
Hahahaquote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En voor wat leedvermaak en wat thumbs-up naar Geralt gewoon de link naar de FP:
Verstappen: zesde plaats was mogelijk
In het fotografie forum is het een heel normale kerel waar best mee te praten is, maar op de FP....quote:Op zondag 15 maart 2015 14:37 schreef Geralt het volgende:
Ik word een beetje debiel van Zuresok op de FP. Met zn een kampioen houdt tenminste zijn auto heel. Goddomme zelden zo een dom figuur gezien.
Zal vast komen omdat ie van foto's maken wel verstand heeft. Daarom post ik daar ook niet. Omdat ik er geen verstand van heb. En dan ga ik daar dus niet iemand af lopen kraken die misschien in de ogen van mensen die er wel verstand van hebben heel mooie foto's maakt.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
In het fotografie forum is het een heel normale kerel waar best mee te praten is, maar op de FP....
Ook niet als hij klaagt dat het aan de apperatuur lag...?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal vast komen omdat ie van foto's maken wel verstand heeft. Daarom post ik daar ook niet. Omdat ik er geen verstand van heb. En dan ga ik daar dus niet iemand af lopen kraken die misschien in de ogen van mensen die er wel verstand van hebben heel mooie foto's maakt.
Reserve-rijder zijn een lachertje gewordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Geen Wolff als Bottas niet rijdt in Maleisie, misschien dan wel Wehrlein, aldus RTL GP.
Maar die heeft toch niet genoeg punten gescoord voor een super licentie?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Geen Wolff als Bottas niet rijdt in Maleisie, misschien dan wel Wehrlein, aldus RTL GP.
Die regel gaat volgend jaar pas in.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die heeft toch niet genoeg punten gescoord voor een super licentie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |