SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vault-Boy op 15-03-2015 20:35:36 ]
Ja deze heb ik ook besteld.altijd handig..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen de meesten wel gebruiken denk ik
Geef is link.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef lel86 het volgende:
Ik heb een harde schijf voor de ps4 besteld van 2tb en cadeaubon van 81 euro voor als ze project cars krijgen.is nog niets gecanceld en heb van allebei een bevestiging gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet waagt, die niet wint.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Valiant Hearts uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wie niet waagt, die niet wint.![]()
Haha wat zal Bol wel niet denken als ze al die bestellingen zienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:45 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zijn echt errug.. voor een dubbeltje op de eerste rang met een kortingscode waar je geen recht op hebt
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:45 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zijn echt errug.. voor een dubbeltje op de eerste rang met een kortingscode waar je geen recht op hebt
Niet veel denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha wat zal Bol wel niet denken als ze al die bestellingen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.
Ik denk zelf dat ik die HDD niet krijg. Maar het ergste wat gebeurt is dat je order wordt geannuleerd en dat je je geld terug krijgt. Waarom zou je het dan niet proberen?
[..]
Niet veel denk ikOh fuck Alternate natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou maar goed dat er mensen zoals jij er zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ja, ze doen een actie waarbij 10 mensen een code winnen (oid). Vervolgens krijgen ze 1000 bestellingen met de code. Gevolg -> de mensen die er recht op hadden krijgen hun prijsje niet meer. Zielig hoor...
Je weet wel dat je de originele moet vervangen dan he ? Kut Sony biedt geen support voor externe hdd'squote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef lel86 het volgende:
Ik heb een harde schijf voor de ps4 besteld van 2tb en cadeaubon van 81 euro voor als ze project cars krijgen.is nog niets gecanceld en heb van allebei een bevestiging gekregen.
Zeker... eerlijkheid duurt het langst.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nou maar goed dat er mensen zoals jij er zijn.
In de nieuwe update kan je alles wel op usb zetten om het vervolgens over te zetten.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Je weet wel dat je de originele moet vervangen dan he ? Kut Sony biedt geen support voor externe hdd's
Hoe bedoel je? Dat ze nu dus toelaten dat je alles op de externe hdd zegt, en vanaf daar weer naar de normale hdd?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:12 schreef Disker91 het volgende:
[..]
In de nieuwe update kan je alles wel op usb zetten om het vervolgens over te zetten.
Ze zijn zondag niet open. Dus ik verwacht mijn annulering pas maandagquote:Op zondag 15 maart 2015 00:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog meer mensen annulering gehad? Ik hoop echt heel erg dat mijn Soupmaker verzonden wordt
Ja en dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Je weet wel dat je de originele moet vervangen dan he ? Kut Sony biedt geen support voor externe hdd's
vrij logisch ook. Het is je eigen keuze om er een niet getest merk,type of grootte in te pleuren.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
dat is het ongeduld van de generatie lijkt het wel: het moet meteen pakken anders hup weer op marktplaats.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik moet toch wel meer games echt een goede kans geven. Toen ik voor de eerste keer The Evil Within speelde vond ik het gewoon niks en de gameplay stond me ook niet aan. Nu ik het toch vanavond weer een kans heb gegeven merk ik toch wel dat ik het leuker vind.
Ik vind sowieso survival horror games al super, maar ik moest echt even inkomen met dit spel qua gameplay en de wat clunky bersturing
Ja joh zo logisch met dat zielige 500gb waar je zo doorheen zit. Het is geen WiiU waar die het spel helemaal vanaf de disk leest inplaats van het op de hdd te installen en zelfs WiiU ondersteunt het, dus nee. Niet logisch, en al helemaal met hoe groot die spellen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
vrij logisch ook. Het is je eigen keuze om er een niet getest merk,type of grootte in te pleuren.
Mwah, er moet toch ook na pakweg 1 a 2 uur spelen wel iets zijn dat je grijpt om interesseert om verder te spelen. Al kan dat voor zeker JRPG's soms wel moeilijk zijn, maar mensen die dat spelen zijn vaak fans van het genre en weten waar ze het voor doenquote:Op zondag 15 maart 2015 06:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ongeduld van de generatie lijkt het wel: het moet meteen pakken anders hup weer op marktplaats.
oh ze doen maar D:quote:Op zondag 15 maart 2015 06:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ongeduld van de generatie lijkt het wel: het moet meteen pakken anders hup weer op marktplaats.
ik vind driveclub ook steeds leuker wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik moet toch wel meer games echt een goede kans geven. Toen ik voor de eerste keer The Evil Within speelde vond ik het gewoon niks en de gameplay stond me ook niet aan. Nu ik het toch vanavond weer een kans heb gegeven merk ik toch wel dat ik het leuker vind.
Ik vind sowieso survival horror games al super, maar ik moest echt even inkomen met dit spel qua gameplay en de wat clunky bersturing
Ik zal je eens een challenge sturen straks.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik vind driveclub ook steeds leuker worden
niet met van die snelle dlc auto's hequote:Op zondag 15 maart 2015 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zal je eens een challenge sturen straks.
430 Scuderia, die moet je volgens mij al hebben.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:46 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
niet met van die snelle dlc auto's he
verslagenquote:Op zondag 15 maart 2015 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
430 Scuderia, die moet je volgens mij al hebben.
Dit is in 9/10 gevallen zo. Maar uit jij je onvrede maar even hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even mijn onvrede uiten over Sleeping Dogs.Heb ik dat spel gedownload. Ga ik het spelen. Blijkt dat ik ineens maar een fractie heb gedownload en ik het spel aan moet laten staan om verder te laten downloaden en installeren.
Echt wtf. Doe dan alles in één download zodat ik ook wat anders op mijn PS4 kan doen. Wat een loser ontwikkelaars
Verschil is dat de prijzen correct zijn en we 'gewoon' een kortingscode gebruiken.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:46 schreef jackson het volgende:
Ik ken de wet en regelgeving niet uit mijn hoofd maar elke nitwit kent toch de regel dat "het redelijkerwijs aannemelijk moet zijn dat een bedrag klopt". Dit geldt ook voor online aankopen. Het hele verhaal houdt geen stand voor een rechter omdat jij redelijkerwijs kunt begrijpen dan x-aantal artikelen voor 0,93 cent natuurlijk een fout in het systeem is.
Kom toch op lieve mensen
@visserij: Klinkt dit bekend?
Proberen kan. De hele dag hopen is kansloos. Overigens gun ik iedereen zijn handel voor een paar centquote:Op zondag 15 maart 2015 12:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, proberen kan toch gewoon. Morgen ga ik de hele dag zitten hopen dat mijn soupmaker verzonden wordt
Het is aannemelijk dat die korting niet klopt, dat "voelt" iedereen. Daar gaat het om. Nog even daar gelaten dat ze alles mogen cancelen zonder reden.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschil is dat de prijzen correct zijn en we 'gewoon' een kortingscode gebruiken.
Wehkamp, om een voorbeeld te noemen, heeft elke twee maanden algemene codes. Dat is niet ongebruikelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is aannemelijk dat die korting niet klopt, dat "voelt" iedereen. Daar gaat het om. Nog even daar gelaten dat ze alles mogen cancelen zonder reden.
Die paar rechtszaken die ik vanaf de zijlijn meegemaakt heb, waren uiteindelijk zwartwit. Gelukkig, want daar is de wet voor. Begrijp jouw punt ook maar grijs gebied lijkt me dit niet. Enfin, we gaan het zienquote:Op zondag 15 maart 2015 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wehkamp, om een voorbeeld te noemen, heeft elke twee maanden algemene codes. Dat is niet ongebruikelijk.
Verder hebben we een wettelijke koopovereenkomst. Die mag niet zomaar geannuleerd worden.
Ik snap je punt zeker, maar zo zwartwit is het niet.
In het ergste geval krijg je je geld terug.. Niets te verliezen toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Die paar rechtszaken die ik vanaf de zijlijn meegemaakt heb, waren uiteindelijk zwartwit. Gelukkig, want daar is de wet voor. Begrijp jouw punt ook maar grijs gebied lijkt me dit niet. Enfin, we gaan het zien.
Nou het is meer dat een spel mij echt moet interesseren en boeien wil ik door willen spelen. Daarbij vind ik sowieso al niet elk spel/genre meer leuk Eigenlijk vind ik survival horror/post-apocalyptisch en RPG/open wereld games nog het leukste om te spelen. De rest kan me niet echt meer boeien om eerlijk te zijn. Soms een uitzondering zoals Bioshock, Mass Effect of iets in die richtingquote:Op zondag 15 maart 2015 06:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helemaal waarquote:Op zondag 15 maart 2015 13:25 schreef lel86 het volgende:
[..]
In het ergste geval krijg je je geld terug.. Niets te verliezen toch?
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn mountainbike is zojuist verkocht, dus morgen of dinsdag kan ik eindelijk een PS4 halen![]()
![]()
Voor veel spellen heb je het ook nodig voor de leaderboards of andere functies. En met de gratis PS+ games is het zijn geld sowieso ruim waard.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:26 schreef StateOfMind het volgende:
Oh ja, en 3 maanden PSN. Eerst maar eens even kijken of dat wat is voor mij (ben niet zo'n die hard multiplayer player).
Nope, ben benieuwd hoor.quote:
" Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd"quote:Op zondag 15 maart 2015 14:41 schreef mtchel112 het volgende:
Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd
Okee, ik zal morgen of dinsdag eens kijken als ik in de winkel ben. Wellicht dat als ik én een PS4 én een aantal games én PSN kom kopen dat ze dan een mooi prijsje kunnen maken.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor veel spellen heb je het ook nodig voor de leaderboards of andere functies. En met de gratis PS+ games is het zijn geld sowieso ruim waard.
Vooral erg lompe fout, elk beetje moderne webshop heeft gepersonaliseerde coupons met opties hoevaak die gebruikt mag worden etc.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef Disker91 het volgende:
[..]
" Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd"
Daarom dus. Een fout die gecorrigeerd kan/mag worden.
Had ik gister gemist, maar het werkt nogsteedsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:46 schreef Disker91 het volgende:
Zo, veel plezier
[ afbeelding ]
Edit: Waarde producten moet boven de 80 uitkomen btw.
stuk of 20 andere redenen, maar geen zin om dat allemaal uit te typenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nope, ben benieuwd hoor.
Waarom zouden zij btw een bestelling annuleren (afgezien van die op meerdere accounts zelfde adres)?
Het is een werkende coupon, legit. Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd.
Ja dat sowieso, maar deze blunder is echt rete lomp ook gewoonquote:Op zondag 15 maart 2015 14:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stuk of 20 andere redenen, maar geen zin om dat allemaal uit te typen
als ze leveren is dat puur omdat ze baas zijn en een gigantisch wit voetje halen halen hier en op andere plekken.
Ze hebben daarentegen elke recht om deze bestellingen te annuleren.
https://www.alternate.nl/(...)/html/product/409180 + Een pakje batterijenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Dagger87 het volgende:
Wat bestellen jullie om zo min mogelijk te betalen voor de actie?
mwah blunder...quote:Op zondag 15 maart 2015 14:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar deze blunder is echt rete lomp ook gewoon
Ja dus nu ik besteld heb kan mijn zusje niet meer bestellenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nope, ben benieuwd hoor.
Waarom zouden zij btw een bestelling annuleren (afgezien van die op meerdere accounts zelfde adres)?
Het is een werkende coupon, legit. Alleen was het denk ik niet de bedoeling dat hij openbaar werd.
2e account makenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja dus nu ik besteld heb kan mijn zusje niet meer bestellen
Zou toch nog fifa met een tandenborstel etc willen
Ja maar je kan het niet bestellen..quote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Er staat bij mn tweede bestelling:
ingevoerde cadeaubon
Tweakers abonnee actie Toshiba
Cadeaubon code: TWEAKERS80
Deze cadeaubon is al ingewisseld.
Maar het bedrag wordt wel afgeschreven...
ALTERNATE![]()
hier staatquote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Er staat bij mn tweede bestelling:
ingevoerde cadeaubon
Tweakers abonnee actie Toshiba
Cadeaubon code: TWEAKERS80
Deze cadeaubon is al ingewisseld.
Maar het bedrag wordt wel afgeschreven...
ALTERNATE![]()
Zag ikquote:
[ Bericht 9% gewijzigd door defokkingfoker op 15-03-2015 15:23:03 ]Ik ben geil
Heb je in de OP gezet. Mezelf er ook maar meteen een keer ingezetquote:Op zondag 15 maart 2015 14:05 schreef StateOfMind het volgende:
Kan iemand mij in de OP toevoegen?
Mijn PSN is: StateOfMind1976
Hij heeft het over hetzelfde adres.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je in de OP gezet. Mezelf er ook maar meteen een keer ingezet
Je staat erquote:Op zondag 15 maart 2015 15:40 schreef Jay_Snake het volgende:
Ook maar eens de actie geprobeerd bij de zaak in R'kerk. Witcher 3, Battlefield Hardline en Final Fantasy Type 0 HD. We zullen zien of het lukt
Mn PSN mag trouwens ook wel in de OP; Jay_Snake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
TLOU mulitplayer is echt heel gaaf. Daarnaast krijg je met PS+ iedere maand sowieso 2 games, en dat worden ook steeds betere gamesquote:
Uhm, je weet dat je spellen weer kunt deinstalleren als je ze niet meer speelt? Maar goed, als je dat niet wil leveren ze iig de mogelijkheid om eenvoudig te upgraden.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:21 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja joh zo logisch met dat zielige 500gb waar je zo doorheen zit. Het is geen WiiU waar die het spel helemaal vanaf de disk leest inplaats van het op de hdd te installen en zelfs WiiU ondersteunt het, dus nee. Niet logisch, en al helemaal met hoe groot die spellen zijn.
hoezo batterijen? Met verzendkosten zat je al boven de 80 euquote:Op zondag 15 maart 2015 14:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
https://www.alternate.nl/(...)/html/product/409180 + Een pakje batterijen![]()
En zo nog ff the wither 3 en fifa 15 halen
Kun je trouwens die code meerdere keren gebruiken?
Uhm, je weet dat die sony servers niet voor eeuwig online zijn? Stel je delete je game en wil het installeren jaren later in een tijd dat de servers nooit meer omhoog gaan omdat je ze wel moest verwijderen vanwege die kleine hdd? en je dus geen patches binnen krijgt en dus eindigt met een way inferior game. Externe hdd wel handig dan.......quote:Op zondag 15 maart 2015 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, je weet dat je spellen weer kunt deinstalleren als je ze niet meer speelt? Maar goed, als je dat niet wil leveren ze iig de mogelijkheid om eenvoudig te upgraden.
Hoe wil je dat Sony ondersteuning biedt voor andere schijven. Stel die 2TB gaat kapot. Moeten zij dan een nieuwe sturen? Lijkt me niet, dat is tussen jou en de verkoper van de schijf, niet Sony's probleem. Nintendo/Microsoft levert ook geen ondersteuning voor derdepartij-schijven. Dus ja, logisch, het einde zou zoek zijn.
Ik kan alle games voor ps3 nog downloaden, dus ik zie geen probleem. Over twintig jaar hebben we weer remakes voor PS6.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:29 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Uhm, je weet dat die sony servers niet voor eeuwig online zijn? Stel je delete je game en wil het installeren jaren later in een tijd dat de servers nooit meer omhoog gaan omdat je ze wel moest verwijderen vanwege die kleine hdd? en je dus geen patches binnen krijgt en dus eindigt met een way inferior game. Externe hdd wel handig dan.......
Nee wat heeft dat ermee te maken? Ze moeten gewoon toestaan dat je die externe hdd's kan gebruiken, dat het kapot gaat heeft er niks mee te maken, dan heb je namelijk pech tenzij je nog 1 hebt voor double backup. Het moet gewoon kunnen zodat jij je library fatsoenlijk kan uitbreiden en niet gedwongen wordt dingen te verwijderen(patches, dlc etc), simpel als dat.
Ja nu kan je ze nog downloaden en patchen, uiteindelijk niet meer, it won't last forever.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan alle games voor ps3 nog downloaden, dus ik zie geen probleem. Over twintig jaar hebben we weer remakes voor PS6.
Ze staan het toch toe? Ze willen alleen het origineel erin als jij het opstuurt om te repareren, dat is namelijk het product waar ze garantie op geven. Als jouw eigen 2TB schijf problemen geeft kunnen zij daar niets mee. Wat je thuis ermee doet zal ze een worst wezen.
Hij installed sowieso je hele game naar de HDD, maar je moet de disc in de tray hebben ivm verificatie.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:55 schreef Evertjan het volgende:
misschien een gekke vraag maar kan ik een game ook kopiëren naar mijn harde schijf van de PS4? Zodat ik niet iedere keer een schijfje moet wisselen als ik een andere game wil spelen
samequote:Op zondag 15 maart 2015 17:41 schreef l0lownkill het volgende:
Prop mij ook maar eens in de op, naam is vanderploeg38
Hmmm anders, de soundtrack van deel 1 is misschien iets meer een geheel, die van 2 heeft wat meer variatie en is op sommige momenten wat donkerder en trager misschien, maar staan nog steeds ontzettend dikke tracks op.quote:
ik wil hem ook spelen. Hopen dat Alternate mn order niet cancelledquote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef Koopsie het volgende:
Wat is Dying Light toch een heerlijk spel
Is het geld zeker waard! Die zombies vliegen zo fijn de gebouwen af, puur genietenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik wil hem ook spelen. Hopen dat Alternate mn order niet cancelled
ik denk dat ik hem uiteindelijk ook wel koop als mn order wordt gecancelled. Ben binnenkort wel uitgekeken op GTA en er komt voor mij niks bijzonders aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:49 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Is het geld zeker waard! Die zombies vliegen zo fijn de gebouwen af, puur genieten
Ik heb AC Unity vorige week nog uitgespeeld. Qua bugs etc zijn ze meesten geplet. Framerate is soms nog wel wat laag. Besturing is nog steeds heel erg kak. Maar alles werkte wel. Geen vastlopers gehad. 1x iemand zien zweven en dat was het wel qua bugs.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Is AC Unity tegenwoordig al weer een beetje speelbaar?
Je disc games verkopen en digitaal via de psn store halen.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:55 schreef Evertjan het volgende:
misschien een gekke vraag maar kan ik een game ook kopiëren naar mijn harde schijf van de PS4? Zodat ik niet iedere keer een schijfje moet wisselen als ik een andere game wil spelen
Met 2de account welquote:Op zondag 15 maart 2015 19:37 schreef Tortugal het volgende:
Zou je nou eigenlijk op een andere pc nog een keer die code kunnen gebruiken?
En ook op budgetgaming. Wat je dan krijgt is mensen die 3-4 accounts aanmaken en dan producten bestellen. 1x ¤80 korting is al niet genoeg voor sommige mensenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:30 schreef mtchel112 het volgende:
Jammer dat de coupon op pepper is beland
Ik heb 1 account aangemaakt en daarmee 2 WiiU games besteld, maar eerlijk gezegd verwacht ik wel dat de order gecancelled zal worden, dus tja... no biggie.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En ook op budgetgaming. Wat je dan krijgt is mensen die 3-4 accounts aanmaken en dan producten bestellen. 1x ¤80 korting is al niet genoeg voor sommige mensen
Al drie maanden of zoquote:Op zondag 15 maart 2015 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Is AC Unity tegenwoordig al weer een beetje speelbaar?
Tja, je hebt 1 klootzak nodig die het zonodig de wereld in moet helpen voor een schouderklopjequote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En ook op budgetgaming. Wat je dan krijgt is mensen die 3-4 accounts aanmaken en dan producten bestellen. 1x ¤80 korting is al niet genoeg voor sommige mensen
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:45 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja, je hebt 1 klootzak nodig die het zonodig de wereld in moet helpen voor een schouderklopje
Yup, maar het wordt wel mooi weer voor motorrijlesquote:
PR gelul luie devs die niet kunnen omgaan met het relatief beperkte kracht van de nextgen consoles.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik blijf me toch wel ergeren aan 2 dingen bij The Evil Within. Die balken en het weinige zicht wat je daardoor hebt. Ok het hoort misschien bij de spanning, maar damn man je ziet echt gewoon te weinig. Die camera staat ook veel te dicht tegen de hoofdpersoon aan.
ik kan je garanderen dat alles na 1900 op zaterdag sowieso geannuleerd word :pquote:Op maandag 16 maart 2015 00:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lol, mensen die denken dat die alternate bestellingen door gaan
Goed bezig!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verslagen![]()
Wel lastig zo in de regen maar wel vet.
Ze zijn net een half uur aan het werk, hele afdeling in paniek na een kort moment van euforie (want veel bestellingen).quote:Op maandag 16 maart 2015 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
Nog geen annuleringmaar ik wil witcher3 niet meer ik wil dying light
google analytics nerds vinden dit leuk.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn net een half uur aan het werk, hele afdeling in paniek na een kort moment van euforie (want veel bestellingen).
Een aantal zaken moet geregeld worden: uitzetten code, brief/mail opstellen, orders annuleren, etc.
Naja, wie weet hebben ze het contract zo opgesteld dat Tweakers moet betalen en denkt Alternate: wij zijn er voor onze klanten.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:42 schreef Jimbo het volgende:
reken het eens snel uit.
er zijn rond de 3500-5000 orders binnengekomen door dat hij overal gerepost is. Dat is 3500*80euro in het beste geval aan schade door uitlevering. Dan hebben we het al snel over 280.000 euro.
En ja dat is verkoopprijs, maar ik verreken de marge even met meer bestellingen dan de 3500.
Denk je dat er ook maar één bedrijf ter wereld is, wat eventjes voor de lol 2.8 ton weg geeft aan spullen??
Nee, ik dacht het nietDie orders worden geannuleerd. Of in ieder geval die van na 19:00, like i said
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeftquote:Op maandag 16 maart 2015 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, wie weet hebben ze het contract zo opgesteld dat Tweakers moet betalen en denkt Alternate: wij zijn er voor onze klanten.
[ afbeelding ]
lekkere trolquote:
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat het voor Toshiba-producten moet zijn? Dat heb ik nergens zien staan namelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeft
En nee, toshiba (kortingscode) ook niet.
stond er op tweakers bij de actievoorwaarden bij, of in iedergeval dat was mij gescreenshop.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat het voor Toshiba-producten moet zijn? Dat heb ik nergens zien staan namelijk
Ah ja, ik zie het ook op die screen uit het vorige topic:quote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stond er op tweakers bij de actievoorwaarden bij, of in iedergeval dat was mij gescreenshop.
net als die andere voor die stoel was e.d.
Theoretisch ja, maar ook zij kunnen fouten maken. Of degene die de opdracht heeft gegeven was niet duidelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
Ja maar iedere groot site heeft toch een icter die dat van te voren kan instellen dat die dan een foutmelding geeft ofniet?
Ach, De Persgroep welquote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeft
En nee, toshiba (kortingscode) ook niet.
quote:
kan wel, je kan alleen niet op bestellen drukkenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
Ja maar iedere groot site heeft toch een icter die dat van te voren kan instellen dat die dan een foutmelding geeft ofniet?
En die printscreen hierboven klopt sowieso niet.want je moet boven 80 euro uitkomen
dit ligt bij marketing en in dit geval is er een vinkje (of twee) niet goed aangevinkt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
En die printscreen hierboven klopt sowieso niet.want je moet boven 80 euro uitkomen
Okay, dat ziet er wel vet uitquote:Op maandag 16 maart 2015 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ineens besef je, ik kan er helemaal niks van...
Echt een tof spel hoor, maar dit is echt een pro.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dat ziet er wel vet uit
Toch maar eens proberen.
Ik vind ze beiden wel tof.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik nou Far Cry 4 moet kopen of AC Unity.
Dan zou ik eerder twijfelen tussen FC4 en SoM.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik nou Far Cry 4 moet kopen of AC Unity.
Nicequote:Op maandag 16 maart 2015 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Knoop doorgehakt, het wordt FC4.
Ben een groot fan van beide series, maar FC4 lijkt mij net wat mooier.
Net even de winkel gebeld of ze de PS4 bundel met GTA5, FC4 en een PS+ abo voor 90 dagen voor mij apart willen leggen, en dan ga ik het straks ophalen
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dying+light_PS4.htmlquote:Op maandag 16 maart 2015 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Naja niet heel erg, denk toch dat ik witcher niet meer hoef.... Iemand een link om Dying Light te bestellen voor goedkoper dan 60eu?
Idd.. Wilde BFH liever digitaal hebben, voor m'n krap zittende collega vind ik het kutterquote:Op maandag 16 maart 2015 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Naja niet heel erg, denk toch dat ik witcher niet meer hoef.... Iemand een link om Dying Light te bestellen voor goedkoper dan 60eu?
Ik ook niet. Dat wordt deleten dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ineens besef je, ik kan er helemaal niks van...
Wat een kut webshopquote:
Dank u.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:14 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dying+light_PS4.html
53,88 euro
Ga er maar vanuit dat alles is geannuleerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef mtchel112 het volgende:
Die alternate mail is gewoon een soort nieuwsbrief, geen idee in hoeverre nu alle annuleringen doorgaan.
Echt zonde dat het op BG en pepper is beland.
Mijn BF Hardlinequote:Op maandag 16 maart 2015 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat alles is geannuleerd.
Alles wat niet een van de 3 laptops zijn besteld met die kortingscodes worden geannuleerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef mtchel112 het volgende:
Die alternate mail is gewoon een soort nieuwsbrief, geen idee in hoeverre nu alle annuleringen doorgaan.
Echt zonde dat het op BG en pepper is beland.
Vooral de kruimeldief is een diepe teleurstelling, ik had Battlefield en een eierkoker. De eierkoker doet pijn maat.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Dragon Age en Kruimeldief voor Roy![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Dragon Age en Kruimeldief voor Roy![]()
Ik had hem sowieso al via Marktplaats gekocht, maar het blijft Marktplaats natuurlijk. Vandaar dat ik het toch geprobeerd had bij Alternate, maar helaas haha.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:12 schreef RRuben het volgende:
Damn geen dying lightdan maar met echt geld kopen
Euro staat momenteel zo laag dat bestellen uit het buitenland eigenlijk nauwelijks meer de moeite waard is...quote:Op maandag 16 maart 2015 12:30 schreef Jiang153 het volgende:
Zijn er nog goeie webshops of moet je tegenwoordig naar het buitenland?
Lees vaak alleen maar slechte recensies.
Klopt. Maar hier lees ik alleen maar onbereikbare webshops die kut recensies krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Euro staat momenteel zo laag dat bestellen uit het buitenland eigenlijk nauwelijks meer de moeite waard is...
Daarnaast maken ze zelf de fouten. Dit zou niet eens mogelijk mogen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef ps4014 het volgende:
" waar helaas massaal misbruik van gemaakt is"
Janken om 2,8 ton
😂😂😂😂
5 ton inmiddels hoorde ik in de wandelgangenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:22 schreef ps4014 het volgende:
" waar helaas massaal misbruik van gemaakt is"
Janken om 2,8 ton
😂😂😂😂
dit jaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Euro staat momenteel zo laag dat bestellen uit het buitenland eigenlijk nauwelijks meer de moeite waard is...
Op de dollar staat het inmiddels bijna gelijk geloof ik, en zal nog wel verder dalen. Ze hebben het flink weten te verneuken.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
5 ton inmiddels hoorde ik in de wandelgangen
[..]
dit ja
Man had ik dit een half jaar geleden maar geweten, had ik en goed aan verdiend en massaal nog even wat extra pre-orders geplaatst.
Wat staat ie nu inmiddels? 1.04 ?
Agh, die 93 centquote:Op maandag 16 maart 2015 13:57 schreef xminator het volgende:
Stel dat ze failliet gaan, zijn jullie mooi je geld kwijt.
Fancy heeft meer afwisseling dan SoM, SoM wordt op een gegeven moment veel herhaling.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder twijfelen tussen FC4 en SoM.
dan mogen ze stikken in die 2 tientjesquote:Op maandag 16 maart 2015 13:57 schreef xminator het volgende:
Stel dat ze failliet gaan, zijn jullie mooi je geld kwijt.
jammer dat wij niet zo slim waren.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:52 schreef l0lownkill het volgende:
Een maat van me had microsoft giftcards gekocht en meteen binnengekregen
Shit, dat is wel handig ja, was het maar zo'n feestquote:Op maandag 16 maart 2015 14:52 schreef l0lownkill het volgende:
Een maat van me had microsoft giftcards gekocht en meteen binnengekregen
Wat ik zo zie zijn dat codes met betrekking tot de servers. Zou het later nog een keertje proberen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:34 schreef StateOfMind het volgende:
Hmmm ik krijg diverse foutmeldingen als ik me bij PSN wil aanmelden met mijn bestaande PSN account.
Ik heb de volgende foutcodes gekregen:
NW-31194-8
WS-37501-6
CE-35287-5
Router en PS4 heb ik al opnieuw opgestart.
Wat nu?
Gefeliciteerd. Nu Bloodborne bestellen!quote:Op maandag 16 maart 2015 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een verdomd fijne controller![]()
En een mooi strak kastje, die PS4. Een stuk kleiner dan ik gedacht had.
NIE LOPPE MAUWE GEWON SPELLEKE SPELEquote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef StateOfMind het volgende:
Nu gaat er weer iets fout met het verifiëren van mijn email adres![]()
Ik krijg daar een mail op, klik op 'Nu bevestigen', dan word ik doorgelinkt naar een inlogscherm. Dan vul ik het correcte email adres/aanmeldings ID in en het wachtwoord, en druk op 'Aanmelden'.
En dan zit ik in mijn account.
Op de PS4 klik ik vervolgens op 'Reeds geverifieerd' en dan krijg ik de melding dat mijn email adres nog niet geverifieerd is.
Zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap er geen hout meer van, nu is ie opeens wel geverifieerd. Blijkbaar heeft dat enige tijd nodig.
Duh!!! Sony serversquote:Op maandag 16 maart 2015 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap er geen hout meer van, nu is ie opeens wel geverifieerd. Blijkbaar heeft dat enige tijd nodig.
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:09 schreef StateOfMind het volgende:
Maar dat Playstation Plus is dus zowel geldig op mijn PS4 én op de PS3?
Dus ik kan op beide systemen de gratis games downloaden?
quote:
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef Vault-Boy het volgende:
GTA V heb je pas geleden toch gespeeld/uitgespeeld?
Dat bedoel ik dus. Bij mij zou het dan nog veel te veel in mijn geheugen staan. Dan zou ik liever starten met een nieuwe game en over een paar maanden weer GTA V spelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.
Maar ik denk dat ik idd eerst maar voor Far Cry 4 ga.
zet er xbox one sticks op, DAN is het pas eenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:40 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een verdomd fijne controller![]()
En een mooi strak kastje, die PS4. Een stuk kleiner dan ik gedacht had.
Nee man dan ben je beter af met sleeping doggsquote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, op de PS3, maar ik wilde hem sowieso ook op de PS4 hebben, mede door het first person element.
Maar ik denk dat ik idd eerst maar voor Far Cry 4 ga.
Is er nog een nieuwe online mode bij gekomen ?quote:Op maandag 16 maart 2015 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
Driveclub heeft vanmorgen trouwens een update gehad, dus nu eindelijk replays, driften is verbeterd, en bij level 50 krijg je een gratis nieuwe car...
waarquote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef CoExist het volgende:
Dying Light nieuw op de kop getikt voor ¤30,-
Het zal mij benieuwen.
Eerst weer een update bestand van 1,2GB.
Marktplaats.quote:
Nice.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:09 schreef CoExist het volgende:
Dying Light nieuw op de kop getikt voor ¤30,-
Het zal mij benieuwen.
Eerst weer een update bestand van 1,2GB.
Speed snuiven pillen slikken allesquote:Op maandag 16 maart 2015 20:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Gamen is zonde van je tijd
Geef mij maar hardcore. Lekker hakkuh en zaguh komend weekend en luisteren naar hardcore liedjes
Hardcore! Ja daar leef ik voor
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Speed snuiven pillen slikken alles
Rengrengrengrengrengreng
Housemuziek maakt jongeren kapot!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Gamen is zonde van je tijd
Geef mij maar hardcore. Lekker hakkuh en zaguh komend weekend en luisteren naar hardcore liedjes
Hardcore! Ja daar leef ik voor
LEGO Jurassic Worldquote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef speknek het volgende:
Wanneer maken ze nou eens de releasedatum van Until Dawn bekend.
Ik denk dat het Life is Strange, Splatoon, Until Dawn, MGSV wordt. Mis ik nog iets interessants?
Splatoon was eind mei toch? of bedoel je welke games je allemaal wilt aanschaffen?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef speknek het volgende:
Wanneer maken ze nou eens de releasedatum van Until Dawn bekend.
Ik denk dat het Life is Strange, Splatoon, Until Dawn, MGSV wordt. Mis ik nog iets interessants?
sowieso alle lego gamesquote:
Had die demo gespeeld van die Marvel lego op wii u, vond 't wel vet en geinig.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso alle lego games
Zo hard underrated door iedereen
verkopen best goed toch? Ik vind ze vaak veel te makkelijk en kinderachtig.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso alle lego games
Zo hard underrated door iedereen
Heb je de oude Re's wel al klaar dan(5/6 niet meegerekend die waren garbage) En wat bedoel je met episodes? revelations 2 is toch gewoon een full game?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd wanneer Until Dawn komt.
Zit weer helemaal in de survival horror sfeerEerst Alien uitgespeeld en nu met The Evil Within bezig. Ik wil ook Resident Evil Revelations 2 kopen, maar ik wacht eerst tot alle episodes uit zijn. Dan nog een keertje Outlast kopen en spelen.
die is juist een van de betere, gewoon open world achtig maar dan met superheldenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Had die demo gespeeld van die Marvel lego op wii u, vond 't wel vet en geinig.
ik ben aan t proberen ze allemaal hier in de kast te krijgen. mn vriendin en in spelen die dingen altijd uit en doen er daarna niks meequote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet er alleen niet teveel te kort op elkaar spelen, en enkel de thema's die je tof vindt. Ik doe Star Wars niet bijvoorbeeld, maar kan niet wachten op Jurassic World
denk t wel, anders maakten ze er niet zo veel.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verkopen best goed toch? Ik vind ze vaak veel te makkelijk en kinderachtig.
revelations krijgt 5 episodesquote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Heb je de oude Re's wel al klaar dan(5/6 niet meegerekend die waren garbage) En wat bedoel je met episodes? revelations 2 is toch gewoon een full game?
Geen idee. Ik ben vrijwel nooit online dus het zou me niet opgemerkt zijn. Alleen vanmiddag toevallig heel even een half uurtje ofzo online gespeeld met DC.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Is er nog een nieuwe online mode bij gekomen ?
Ik plann om re van 0 t/m 4 te spelen, en code veronica, en daarna direct naar revelations over te gaan. En ja RE2 remake zou fijn zijn maar niks announced toch? :<quote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
revelations krijgt 5 episodes
tijd voor een Resident Evil 2 remake trouwens
Op Hard uitgespeeld, geen problemen mee gehad, zodra hij de ventilatie ingaat kan je rustig rond sneaken totdat hij weer ergens uitkomt, beest is ook zo dom als de neten dat je rondjes om hem heen kan lopenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:40 schreef speknek het volgende:
Ik heb Alien net op novice gezet. Kut Alien, kwartier in een kastje wachten terwijl hij rondjes loopt en als ik dan de deur uitloop staat ie voor m'n neus. Ain't nobody got time for that. Denk sowieso niet dat ik hem uit ga spelen.
Welke kut-indie is DAT nou weer....!?quote:
Hoe is het met jouw geduld in het algemeen?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:40 schreef speknek het volgende:
Ik heb Alien net op novice gezet. Kut Alien, kwartier in een kastje wachten terwijl hij rondjes loopt en als ik dan de deur uitloop staat ie voor m'n neus. Ain't nobody got time for that. Denk sowieso niet dat ik hem uit ga spelen.
Ja, zoveel geduld had ik dus ook nietquote:Op maandag 16 maart 2015 22:40 schreef speknek het volgende:
Grappig, ik heb vanmiddag de 5th Freedom Editie gekocht voor een nette prijsquote:Op maandag 16 maart 2015 23:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat ik Splinter Cell Blacklist maar weer eens ga spelen, nu we het over 'sneaken' hebben.
Dan is zo'n ding wel handig idd. Veel plezier ermeequote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GG XRD , Mortal Kombat zo , DOA , SF 4 voor de PS4 ,Tekken
Dankje wel . Wel kut dat z,on ding hier amper te koop isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dan is zo'n ding wel handig idd. Veel plezier ermee
Die heb ik destijds ook gekocht voor 30 euro, en het ging me vooral om het beeldje, want de game kreeg een slechte score in GamesTM (5), maar ik vond de game uitstekend. IMHO de beste Splinter Cell game in de reeks.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb vanmiddag de 5th Freedom Editie gekocht voor een nette prijs
Vond ik ook. Had me ook goed vermaakt met de survival missies co-opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die heb ik destijds ook gekocht voor 30 euro, en het ging me vooral om het beeldje, want de game kreeg een slechte score in GamesTM (5), maar ik vond de game uitstekend. IMHO de beste Splinter Cell game in de reeks.
MK werkt beter met een controller man, bij SF is een arcade stick wel beter maarja ieder z'n ding. Wil wel graag tegen je playen met MK Xquote:Op maandag 16 maart 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GG XRD , Mortal Kombat zo , DOA , SF 4 voor de PS4 ,Tekken
non-existent.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoe is het met jouw geduld in het algemeen?
shoulderbuttons hebben bij een fighterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 03:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
MK werkt beter met een controller man, bij SF is een arcade stick wel beter maarja ieder z'n ding. Wil wel graag tegen je playen met MK X
een gamequote:
ik moet nog steeds kijken of mijn oude op ps4 werktquote:
zo die deal zou ik ook wel willen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
Dying light gisteren geruild voor CoD:Ghost, heb denk ik uurtje gespeeld... single player verhaal. Opzich wel cool. Ziet er mooi uit ook
Ja, was met een gastje van 15 ofzoquote:
Dying light te moeilijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was met een gastje van 15 ofzodie vond Dyinglight te moeilijk... en hij wou volgens mij met zijn klasgenootjes CoD spelen
pff kut kindquote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, was met een gastje van 15 ofzodie vond Dyinglight te moeilijk... en hij wou volgens mij met zijn klasgenootjes CoD spelen
Ja, snap het ook niet helemaal maar ja zal wel heb weer goeie deal zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:46 schreef janrad het volgende:
[..]
Dying light te moeilijkhij ging er waarschijnlijk eng van dromen .
Nee Sony faalt echt op dat gebied je krijgt geen waarschuwing.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Krijg je trouwens iets van een waarschuwing in beeld of zo als je PS Plus abo bijna is afgelopen?
Okee, ik heb dan maar even een herinnering in de agenda gezet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:44 schreef ps4014 het volgende:
[..]
Nee Sony faalt echt op dat gebied je krijgt geen waarschuwing.![]()
en de downloadlijst wat een puinhoop is dat zeg alleen het zoeken kost al enorm veel tijd. Beter komen er wat filter opties
Je krijgt gewoon een mail van te voren toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, ik heb dan maar even een herinnering in de agenda gezet.
Geen idee, op de PS3 heb ik nooit PS Plus gehad, vandaar mijn vraag ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:54 schreef lel86 het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een mail van te voren toch?
Dat je m later nog gratis kan downloaden ook al is ie dan niet meer gratis..quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
ik zie nu net, als PS Plus newbie, dat ik bijvoorbeeld Oddworld () zowel kan downloaden als toevoegen aan de bibliotheek.
Wat houdt dat laatste precies in?
Dus zolang je PS Plus hebt blijft ie gewoon tot je beschikking staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat je m later nog gratis kan downloaden ook al is ie dan niet meer gratis..
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus zolang je PS Plus hebt blijft ie gewoon tot je beschikking staan?
Maar kan je hem vanuit de bibliotheek ook gewoon spelen, of moet je hem toch wel eerst downloaden?
Dan ga je het spel niet trekken nee. Zeker omdat je vanaf de helft van de game heel veel stukken terug moet lopen en veel van dezelfde stukken tegenkomt. Ik vond het een super game, maar het spel mocht wat dat betreft wel iets korter.quote:
Touchpad indrukkenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe krijg ik in Far Cry 4 eigenlijk in de campaign de map tevoorschijn?
Of kan dat later pas? Ik ben net klaar met de proloog en ben nu op wolvenjacht voor Amitha.
Verrek, ik wist niet dat je die kon indrukkenquote:
Ik moet dat spel ook echt een keer een goede kans geven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe krijg ik in Far Cry 4 eigenlijk in de campaign de map tevoorschijn?
Of kan dat later pas? Ik ben net klaar met de proloog en ben nu op wolvenjacht voor Amitha.
Far Cry 2 heb ik nooit goed in kunnen komen om de een of andere reden, vaak mee begonnen, maar ook net zo vaak weer mee gestopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik moet dat spel ook echt een keer een goede kans geven.
Moet zeggen dat als je met pijl en boog speelt het spel wel heerlijk is. Lekker 1 voor 1 die mannetjes neerhalen en zo kampen/torens veroveren. Maar ja voor mij voelde het al te snel iets van hetzelfde.
Als die ge-mod is wel denk ik :pquote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moet nog steeds kijken of mijn oude op ps4 werkt
Ik heb alleen de knoppen gemod, maar ik vrees dat ik die kan overzetten naar een ps4-compatibel cheap-ass behuizingquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die ge-mod is wel denk ik :p
Er moet "niet" staan neem ik aan ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen de knoppen gemod, maar ik vrees dat ik die kan overzetten naar een ps4-compatibel cheap-ass behuizing
Oh, de knoppen werken wel, alleen het printboard moet dan vervangen worden. De vorige keer ook een cheapass complete arcadestick gekocht voor ps3, en dan goede knoppen en stick er zelf in gestopt. Ik heb alleen de behuizing en het printplaatje nodig, de rest doe ik zelf wel voor een stuk minder dan volle madcat prijs of zoquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er moet "niet" staan neem ik aan ?
Veel succes dan met zoeken , nl verkoopt liever xboxsticks:/
Oja, tegen jou wil ik ook maar al te graag wat potjes spelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
shoulderbuttons hebben bij een fighter
Oooh dan komt het wel in orde .quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, de knoppen werken wel, alleen het printboard moet dan vervangen worden. De vorige keer ook een cheapass complete arcadestick gekocht voor ps3, en dan goede knoppen en stick er zelf in gestopt. Ik heb alleen de behuizing en het printplaatje nodig, de rest doe ik zelf wel voor een stuk minder dan volle madcat prijs of zo
Ik weet nog dat jij je tv op game mode zet als je speelt, heb je enige verschil in beeldkwaliteit gemerkt tijdens die optie? En welke tv gebruik je?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja.
En dat ligt eraan of je hem al gedownload had of niet.
In je bibliotheek staan alle spellen die je hebt of hebt gehad.
Zal eens kijken wat er allemaal is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oooh dan komt het wel in orde .
Madcatz heeft nog geen stick voor ps :.) Alleen hori
Jazeker, minder kartels te zien omdat de ‘’smoothness’’ is uitgeschakeld o.a.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:36 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij je tv op game mode zet als je speelt, heb je enige verschil in beeldkwaliteit gemerkt tijdens die optie? En welke tv gebruik je?
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jazeker, minder kartels te zien omdat de ‘’smoothness’’ is uitgeschakeld o.a.
Panasonic ST-50.
Nee juist niet, een betere beeldkwaliteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)
Heb toevallig die panasonic st50 ook, merk niks van een inferieure beeldkwaliteit op game mode. Beter trouwens ook niet, maar neem aan dat vooral de reactietijd iets sneller wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:24 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus eindig je wel met een inferieure beeldkwaliteit? (Zoals vele reviews het noemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |