Ze zijn net een half uur aan het werk, hele afdeling in paniek na een kort moment van euforie (want veel bestellingen).quote:Op maandag 16 maart 2015 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
Nog geen annuleringmaar ik wil witcher3 niet meer ik wil dying light
google analytics nerds vinden dit leuk.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn net een half uur aan het werk, hele afdeling in paniek na een kort moment van euforie (want veel bestellingen).
Een aantal zaken moet geregeld worden: uitzetten code, brief/mail opstellen, orders annuleren, etc.
Naja, wie weet hebben ze het contract zo opgesteld dat Tweakers moet betalen en denkt Alternate: wij zijn er voor onze klanten.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:42 schreef Jimbo het volgende:
reken het eens snel uit.
er zijn rond de 3500-5000 orders binnengekomen door dat hij overal gerepost is. Dat is 3500*80euro in het beste geval aan schade door uitlevering. Dan hebben we het al snel over 280.000 euro.
En ja dat is verkoopprijs, maar ik verreken de marge even met meer bestellingen dan de 3500.
Denk je dat er ook maar één bedrijf ter wereld is, wat eventjes voor de lol 2.8 ton weg geeft aan spullen??
Nee, ik dacht het nietDie orders worden geannuleerd. Of in ieder geval die van na 19:00, like i said
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeftquote:Op maandag 16 maart 2015 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, wie weet hebben ze het contract zo opgesteld dat Tweakers moet betalen en denkt Alternate: wij zijn er voor onze klanten.
[ afbeelding ]
lekkere trolquote:
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat het voor Toshiba-producten moet zijn? Dat heb ik nergens zien staan namelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeft
En nee, toshiba (kortingscode) ook niet.
stond er op tweakers bij de actievoorwaarden bij, of in iedergeval dat was mij gescreenshop.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat het voor Toshiba-producten moet zijn? Dat heb ik nergens zien staan namelijk
Ah ja, ik zie het ook op die screen uit het vorige topic:quote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stond er op tweakers bij de actievoorwaarden bij, of in iedergeval dat was mij gescreenshop.
net als die andere voor die stoel was e.d.
Theoretisch ja, maar ook zij kunnen fouten maken. Of degene die de opdracht heeft gegeven was niet duidelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
Ja maar iedere groot site heeft toch een icter die dat van te voren kan instellen dat die dan een foutmelding geeft ofniet?
Ach, De Persgroep welquote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeft
En nee, toshiba (kortingscode) ook niet.
quote:
kan wel, je kan alleen niet op bestellen drukkenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
Ja maar iedere groot site heeft toch een icter die dat van te voren kan instellen dat die dan een foutmelding geeft ofniet?
En die printscreen hierboven klopt sowieso niet.want je moet boven 80 euro uitkomen
dit ligt bij marketing en in dit geval is er een vinkje (of twee) niet goed aangevinkt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
En die printscreen hierboven klopt sowieso niet.want je moet boven 80 euro uitkomen
Okay, dat ziet er wel vet uitquote:Op maandag 16 maart 2015 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ineens besef je, ik kan er helemaal niks van...
Echt een tof spel hoor, maar dit is echt een pro.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dat ziet er wel vet uit
Toch maar eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |