ik wil hem ook spelen. Hopen dat Alternate mn order niet cancelledquote:Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef Koopsie het volgende:
Wat is Dying Light toch een heerlijk spel
Is het geld zeker waard! Die zombies vliegen zo fijn de gebouwen af, puur genietenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik wil hem ook spelen. Hopen dat Alternate mn order niet cancelled
ik denk dat ik hem uiteindelijk ook wel koop als mn order wordt gecancelled. Ben binnenkort wel uitgekeken op GTA en er komt voor mij niks bijzonders aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:49 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Is het geld zeker waard! Die zombies vliegen zo fijn de gebouwen af, puur genieten
Ik heb AC Unity vorige week nog uitgespeeld. Qua bugs etc zijn ze meesten geplet. Framerate is soms nog wel wat laag. Besturing is nog steeds heel erg kak. Maar alles werkte wel. Geen vastlopers gehad. 1x iemand zien zweven en dat was het wel qua bugs.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Is AC Unity tegenwoordig al weer een beetje speelbaar?
Je disc games verkopen en digitaal via de psn store halen.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:55 schreef Evertjan het volgende:
misschien een gekke vraag maar kan ik een game ook kopiëren naar mijn harde schijf van de PS4? Zodat ik niet iedere keer een schijfje moet wisselen als ik een andere game wil spelen
Met 2de account welquote:Op zondag 15 maart 2015 19:37 schreef Tortugal het volgende:
Zou je nou eigenlijk op een andere pc nog een keer die code kunnen gebruiken?
En ook op budgetgaming. Wat je dan krijgt is mensen die 3-4 accounts aanmaken en dan producten bestellen. 1x ¤80 korting is al niet genoeg voor sommige mensenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:30 schreef mtchel112 het volgende:
Jammer dat de coupon op pepper is beland
Ik heb 1 account aangemaakt en daarmee 2 WiiU games besteld, maar eerlijk gezegd verwacht ik wel dat de order gecancelled zal worden, dus tja... no biggie.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En ook op budgetgaming. Wat je dan krijgt is mensen die 3-4 accounts aanmaken en dan producten bestellen. 1x ¤80 korting is al niet genoeg voor sommige mensen
Al drie maanden of zoquote:Op zondag 15 maart 2015 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Is AC Unity tegenwoordig al weer een beetje speelbaar?
Tja, je hebt 1 klootzak nodig die het zonodig de wereld in moet helpen voor een schouderklopjequote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En ook op budgetgaming. Wat je dan krijgt is mensen die 3-4 accounts aanmaken en dan producten bestellen. 1x ¤80 korting is al niet genoeg voor sommige mensen
Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:45 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja, je hebt 1 klootzak nodig die het zonodig de wereld in moet helpen voor een schouderklopje
Yup, maar het wordt wel mooi weer voor motorrijlesquote:
PR gelul luie devs die niet kunnen omgaan met het relatief beperkte kracht van de nextgen consoles.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik blijf me toch wel ergeren aan 2 dingen bij The Evil Within. Die balken en het weinige zicht wat je daardoor hebt. Ok het hoort misschien bij de spanning, maar damn man je ziet echt gewoon te weinig. Die camera staat ook veel te dicht tegen de hoofdpersoon aan.
ik kan je garanderen dat alles na 1900 op zaterdag sowieso geannuleerd word :pquote:Op maandag 16 maart 2015 00:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lol, mensen die denken dat die alternate bestellingen door gaan
Goed bezig!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verslagen![]()
Wel lastig zo in de regen maar wel vet.
Ze zijn net een half uur aan het werk, hele afdeling in paniek na een kort moment van euforie (want veel bestellingen).quote:Op maandag 16 maart 2015 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
Nog geen annuleringmaar ik wil witcher3 niet meer ik wil dying light
google analytics nerds vinden dit leuk.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn net een half uur aan het werk, hele afdeling in paniek na een kort moment van euforie (want veel bestellingen).
Een aantal zaken moet geregeld worden: uitzetten code, brief/mail opstellen, orders annuleren, etc.
Naja, wie weet hebben ze het contract zo opgesteld dat Tweakers moet betalen en denkt Alternate: wij zijn er voor onze klanten.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:42 schreef Jimbo het volgende:
reken het eens snel uit.
er zijn rond de 3500-5000 orders binnengekomen door dat hij overal gerepost is. Dat is 3500*80euro in het beste geval aan schade door uitlevering. Dan hebben we het al snel over 280.000 euro.
En ja dat is verkoopprijs, maar ik verreken de marge even met meer bestellingen dan de 3500.
Denk je dat er ook maar één bedrijf ter wereld is, wat eventjes voor de lol 2.8 ton weg geeft aan spullen??
Nee, ik dacht het nietDie orders worden geannuleerd. Of in ieder geval die van na 19:00, like i said
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeftquote:Op maandag 16 maart 2015 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, wie weet hebben ze het contract zo opgesteld dat Tweakers moet betalen en denkt Alternate: wij zijn er voor onze klanten.
[ afbeelding ]
lekkere trolquote:
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat het voor Toshiba-producten moet zijn? Dat heb ik nergens zien staan namelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeft
En nee, toshiba (kortingscode) ook niet.
stond er op tweakers bij de actievoorwaarden bij, of in iedergeval dat was mij gescreenshop.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat het voor Toshiba-producten moet zijn? Dat heb ik nergens zien staan namelijk
Ah ja, ik zie het ook op die screen uit het vorige topic:quote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stond er op tweakers bij de actievoorwaarden bij, of in iedergeval dat was mij gescreenshop.
net als die andere voor die stoel was e.d.
Theoretisch ja, maar ook zij kunnen fouten maken. Of degene die de opdracht heeft gegeven was niet duidelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
Ja maar iedere groot site heeft toch een icter die dat van te voren kan instellen dat die dan een foutmelding geeft ofniet?
Ach, De Persgroep welquote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof tweakers even een budget van 2.8 ton heeft
En nee, toshiba (kortingscode) ook niet.
quote:
kan wel, je kan alleen niet op bestellen drukkenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
Ja maar iedere groot site heeft toch een icter die dat van te voren kan instellen dat die dan een foutmelding geeft ofniet?
En die printscreen hierboven klopt sowieso niet.want je moet boven 80 euro uitkomen
dit ligt bij marketing en in dit geval is er een vinkje (of twee) niet goed aangevinkt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:04 schreef lel86 het volgende:
En die printscreen hierboven klopt sowieso niet.want je moet boven 80 euro uitkomen
Okay, dat ziet er wel vet uitquote:Op maandag 16 maart 2015 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ineens besef je, ik kan er helemaal niks van...
Echt een tof spel hoor, maar dit is echt een pro.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dat ziet er wel vet uit
Toch maar eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |